Nou, Wout staat (weer) op de wachtlijst voor de kijkoperatie, dat moet eerst worden uitgesloten voor hij multidisciplinair kan…Het is trouwens een raadsel hoe het kan dat hij niet meer op die lijst stond, ik heb hem er officieel nooit af laten halen… :think:
Trouwens, hij was afgelopen zondag de hele dag droog, en woensdag ook en vanochtend ook, tot 15.00 zelfs…:shock: :think: snap er eigenlijk niets van…we doen op dit moment even helemaal niets. Alleen neurien of zachtjes blazen als hij plast (tenminste, dat hebben we hem gezegd te doen, ik controleer het niet) en hij zegt dat ie z’n piemeltje omhoog doet als hij moet plassen, iets waar hij dus echt zelf aan moet denken. Maar goed, dat kan ik dus niet controleren of hij dat ook echt zo doet. Zou toch wat zijn als hij nu ineens vanzelf droog zou worden…(hij is in zijn hele leven misschien 5 dagen droog geweest, en nu ineens in korte tijd al 3 hele dagen!)
Nou, misschien de kijkoperatie dan toch even uitstellen
Ik ga hard voor je duimen :-*
wola, klinkt toch wel goed zeg!
betekend dat hij het fysiek toch wel kan!!
ik duim voor je, het zou toch super zijn als het dan toch opeens “vanzelf” gaat
Tja, ik weet het ook niet meer hoor, hoe dat ineens kan? Maar op lange schooldagen lukt het niet hoor. Ben benieuwd hoe hij straks thuis komt…ik juich niet te vroeg
Te vroeg juichen… Dan is de teleurstelling altijd weer groter… Ik weet het… Daar moet je jezelf inderdaad een beetje tegen in bescherming nemen.
Hier gaat het nu al weer 2,5 week goed… Soms voor het slapen gaan toch nog een beetje nat… Maar daar doen we uiteraard niet moeilijk over
Maar hij heeft zelfs twee dagen dezelfde broek aangekund! Jullie zullen als geen ander begrijpen wat voor een enorme overwinning dat is bij mij en mijn knulletje.
Hij is zelfs twee nachten droog wakker geworden ( met een droog luierbroekje bedoel ik dan natuurlijk)… Maar weet je, die nachten kunnen me nog niet zoveel schelen… Maar het laat me wel zien dat hij het fysiek kan…
Ik hoop echt dat er niet nog een terugval komt… We raken er namelijk al weer aan gewend dat we hem niet constant moeten controleren, en genieten van het zomaar weg kunnen met maar 1 reserve broek i.p.v. 6
Ook de juf van school is erg lief voor hem… De eerste paar keren dat hij droog was gebleven op school mocht hij iets uitzoeken ( Gogo, sticker e.d.) en nu krijgt hij elke keer een dikke knuffel, of een compliment… Ook dat bouwt ze nu een beetje af nu het zo goed gaat… Erg fijn, zo’n juf… Ze heeft ons enorm gesteund…
Fijn hoor Fietje, van genieten! :thumbup:
wola, ik heb mijn tekst inmiddels aangepast, de ipad maakt er soms onleesbare dingen van
hoe gaat het bij jou nu??
whaha fietje, klopt, ik kan aan de teksten vaak wel zien dat iemand een ipad of iphone gebruikt
Hier? Gewoon natte broeken hoor…gister wout weer 3x…(ik controleer en laat schone broeken aantrekken om half 1 en half 4) Niek is nog hetzelfde, wel grotere plassen maar nog niet droog. Ook niet meer supernat, meestal alleen de onderbroek een flinke scheut. Dus wel verbetering. Ik wacht nog op een telefoontje van underwunder, want Niek krijgt ook speciaal ondergoed. En ik hoop dat ik dan direct voor Wout een extra set kan krijgen Het wordt door mijn verzekering iig nog wel vergoed :thumbup:
Wat is dat voor ondergoed Laura?
het absorbeert wat meer plas, met een scheutje is dan niet de spijkerbroek nat, en hoeft alleen de onderbroek te worden verschoond.
Wout is ingepland voor de kijkoperatie volgende week maandag 15 april al :shock: wel fijn, want dat is mijn laatste verlof-maandag, en dan heb ik Tim dus op het kdv en hoeft alleen Bas maar mee :thumbup:
Heb je een linkje? Dan kan ik ook bij mijn verzekering informeren!
nee, dat gaat via een verwijzing van de arts…zij hebben daar formulieren voor die ze invullen en ondertekenen…
Ok, dan ga ik daar het eerstvolgende bezoek achteraan
zo wola, dat si inderdaad al weer snel… ik hoop dat het wat meer duidelijkheid gaat opleveren.
mochten ze iets vinden, opereren ze het dan ook meteen??
@WoLa wrote:
het absorbeert wat meer plas, met een scheutje is dan niet de spijkerbroek nat, en hoeft alleen de onderbroek te worden verschoond.
Wout is ingepland voor de kijkoperatie volgende week maandag 15 april al :shock: wel fijn, want dat is mijn laatste verlof-maandag, en dan heb ik Tim dus op het kdv en hoeft alleen Bas maar mee :thumbup:
Dat is inderdaad een snelle afspraak
Hoop dat ze iets vinden wat niet ernstig is, maar wel goed te behandelen is!
Ja fietje, als ze iets vinden kunnen ze dat gelijk verhelpen. Als de klepjes in de plasbuis er bijv. uitzien als bolstaande gordijntjes, kunnen ze daar een sneetje in maken zodat die gordijntjes de plas niet meer tegenhouden. Maar goed, we verwachten niets, alhoewel het ergens toch wel fijn zou zijn als het zoiets is wat makkelijk is op te lossen…
Kan ik me voorstellen Laura
Morgen is het zover! :shifty:
Veel succes Laura,
ben benieuwd of ze iets vinden.