Wout moet nog steeds trainen met zijn bekkenbodemspieren, nu differentieren in poepgaatje en piemeltje omhoog, en dan in de lift naar de 1e-2e verdieping.
Gaat aardig de goede kant op; al een paar keer gelukt om zijn p. omhoog te krijgen zonder zijn buikspieren te gebruiken. Maar hij heeft dus nog niet echt een goed idee hoe hij dat precies doet. Nu ook meer oefenen met het ontspannen van de bekkenbodem en bilspieren. Dus extra oefeningen erbij…intussen vaste plasmomenten ingevoerd (hadden we al) maar die moet hij nu zelf gaan bijhouden, hoop dat dit mij wat gaat ontlasten hij is nl erg laks.
Niek plast nu tussen de 120 en 160cc, dus gaat goed. Afgelopen week 2 droge dagen gehad :thumbup: :thumbup: dus ik hoop dat dit vaker gaat gebeuren!!
Hier een beetje ontmoedigd intussen ivm de plasproblemen…wout is echt 3x per dag zeiknat…grrrrr we worden er weer geiirriteerd en boos van (tekort aan nachtrust :shifty: ) Niek heeft meer rust qua plassen maar is ook nog lang niet droog Ben het echt weer even zo zat…morgen met wout weer naar de fysio, hoop dat ze iets voor ons kan betekenen…maar zal wel niet. De oefeningen slaan gewoon niet aan. En ik ben ze ook beu, al dik 2 maanden elke avond met hem oefeningen aan het doen, al 3 maanden aan de slag met een beloningssysteem en dus ook intensief de hele dag bezig met opletten en sturen…pffffff
ik zou willen dat ie een week uit huis ging om getraind te worden. Ben zijn houding zo zat :oops: :oops: het interesseert hem gewoon helemaal niets en dat maakt me kwaad :oops:
Laura, ik snap je meid. Ik zou onze kleuter af en toe ook wel een week in dagtraining willen zonder mij erbij :oops: :roll: . We zijn ook maar mensen he? Kunnen ook niet alles :-*
De laatste berichten die ik las waren nog niet echt geweldig…ik hoop dat het inmiddels beter gaat?
Hier hebben de bezoekers aan de osteopaat echt wonderen gedaan, en mocht je het geld kunnen missen kan ik het ook echt iedereen aanraden. Inmiddels is Jasper al een week helemaal droog (overdag) en het lijkt hem ook uit te maken. Het begon er mee dat hij zelf opmerkte dat hij nat geworden was ( dit was eerste niet het geval), en verlegd zelf zijn doelen voor zijn beloningssysteem.
We hebben overigens ook plaswekkerbroekjes gebruikt, en dat heeft het geheel zeker ondersteunt, want zo zijn wij er achter gekomen dat hij zonder dridase wel degelijk blaaskrampen heeft en die pillen dus echt even nodig zijn.
'S nachts nog wel een luierbroekje, maar dat laten we nog even zo…eerste even energie halen uit de behaalde successen voordat we dat gevecht aangaan.
hee wat goed fietje! Ik hoorde gister toevallig ook iemand over de osteopaat…ga het overwegen.
Hier gaat het dus nog helemaal niet goed met Wout, tis eerder erger dan beter geworden met plassen :? 3x per dag een zeiknatte spijkerbroek…Maar hij gaat als het goed is multidisciplinair aangepakt worden in het ziekenhuis. Ik verwacht vanmorgen nog een telefoontje van de bekkenbodemtherapeut, zij heeft met het ZH gebeld…
Voor niek zijn we dit weekend weer een plasdagboek aan het bijhouden omdat we maandag naar de kinderarts gaan. Hij is nu 2 maanden aan de dridase en heeft echt al veel meer rust met plassen, hoeft niet meer zo vaak. Alleen is ie dus nog niet echt droog…moeten daar iets meer aan doen met beloning denk ik :think: Maar dat overleg ik maandag wel weer :thumbup:
hier hebben we een belonigsysteem van de action (0,89 euro)
met klitteband kan hij een piraat elke dag een stapje om hoog zetten en als hij bij de boot is (10 dagen) mag hij een kwartiertje extra op de wii/DS… werkte hier uiteindelijk goed
tot nu toe in elk geval…
ik durf nog steeds niet te juichen dat het helemaal voorbij is, maar we hebben in elk geval een momentje rust gehad!
hier ook lang ellende gehad met plassen… veel natte broeken per dag… zijn bij de plaspoli geweest… het werd maar niet beter…
maar sinds hij geen melk meer krijgt, zijn de natte broeken ook weg! zodra hij dus weer iets met melk krijgt, heeft hij die dag er na weer natte broeken…
de artsen hadden er nog nooit van gehoord… geloofden er eerst ook niet in… maar matteo is nu toch wel het levende bewijs dat het bij hem dus wel iets met elkaar te maken heeft!
nu de nachten nog droog krijgen! maar ik ben al zo blij dat hij overdag iig geen natte broeken meer heeft
hoe we er precies op kwamen weet ik niet meer, maar hij had ook regelmatig last van buikpijn… en we waren inmiddels zo wanhopig dat we het ook niet meer wisten, dus wij hadden zoiets van: dit gaan we proberen! en we zagen al heel heel snel verbetering! :dance: :dance: