Kinderstoel, wie ervaring goedkopere variant op Tripp Trapp

Ik ben op zoek naar een nieuwe kinderstoel.

Eigenlijk wil ik graag het liefst de Stokke TRIPP TRAPP.

Die zijn wel heel erg duur.

Nu zijn er ook veel neppers… zoals de Bambino van Kruidvat.

Zijn er mensen die een goedkopere variant op de tripp trapp hebben?

Ik heb wel eens gehoord dat die dingen soms kunnen wankelen als je kind er niet netjes op klimt ofzo…

Ik heb ook een “nep” tripptrapp staan, (model kruidvat) maar ik vind het heel stevig hoor :slight_smile:

Alleen hij is even wat groter dan een stokke (denk ik, bedoel dan meer naar achter toe :))

je zou ook op MP kunnen kijken voor een tripp trapp daar staan ze ook heel veel. Ik heb ook gekeken maar moeten minstens 40 km rijden voor de dichtsbijzijnde dus dan kan ik net zo goed een nieuwe bestellen :stuck_out_tongue: en thuis laten bezorgen

Ik heb een Ti Amo van de prenatal.

Die was een stuk goedkoper als de TRIP TRAP.

En ik ben er nog steeds erg blij mee. Lekker stevig, goed in onderhoud en verders niks mis mee.

:thumbup:

[/spoiler]

De Stokke vragen ze op MP zowat de nieuwprijs voor een tweedehandse :roll:

dan koop ik liever een nieuwe de goedkoopste is beuken geloof ik 129,- ik heb een andere kleur gekocht die was 139,- .

Super stevige stoel, waar ik een goed gevoel bij hebm heb ook naar andere varianten gekeken , maar die kunnen naar mijn idee niet tippen aan de stokke,

O, ja en buitendat tweedehands heb je ook geen garantie en sleuteltjes en boekje enzo vaak.

als er nu wat mee is kan er mee terug!

Wij hebben een kinderstoel van prental maar die vind ik minder prettig dan de stokke tripp trapp.

De stokke tripp trapp kan dichter aan tafel geschoven worden, en daarbij kan de zitting diepte worden ingesteld.

Wij hebben er nu twee staan van stokke en gebruiken hem nog dagelijks ook voor onze oudere zoon van 4.

En als de kinderen hem straks niet meer gebruiken beneden aan tafel dan gaat hij naar boven op hun slaap kamer als bureau stoel

Ik heb ze toen der tijd gekocht bij een duitse firma voor 120 p.stuk.

Skandic echt een super levering

Klinkt allemaal goed.

Ik ga toch denk ik voor een ECHTE Tripp Trapp.

Dan maar wat meer betalen.

Even vragen welke kleur mijn man wil… :slight_smile:

Ik denk de witte… :think:

Mochten wij hier ooit nog gezegend worden met een derde kindje dan kan ik er eventueel t.z.t. ook nog een baby set bij bestellen…

@Anita-1982 wrote:

Klinkt allemaal goed.

Mochten wij hier ooit nog gezegend worden met een derde kindje dan kan ik er eventueel t.z.t. ook nog een baby set bij bestellen…

wiie zijn ook 139,-… maar echt super goede stoel!

ze kruipt er zelf op :thumbup:

Hier 1 oude tripp trapp (wel een echte, maar is 1 van de eersten en dus iets van 27 jaar oud en heeft nog een extra achterhout) die nog steeds meer dan prima functioneert.

en sinds 2 weken 2 tripp trapps gekocht die lakschade hadden, slijtage dus. 50 euro per stuk betaald en ik heb ze geschilderd. Heb ze nu dus zwart staan.

Prachtige stoelen weer.

In januari kopen we nog een zwarte nieuw met babyset voor Suus, maar daarvoor hebben we geld gekregen bij haar geboorte.

Ik zweer bij tripp trapp stoelen, zit er zelf ook graag op dus wellicht dat ik zelfs nog wel eens 2 opsnor voor onszelf :mrgreen:

Wij hebben de houten kinderstoel Bambino van het Kruidvat. Hij is ontzettend degelijk. We gebruiken hem nog steeds. Ik heb van de week het blad eraf gehaald, zodat het een meegroeistoel is en we hem onder de tafel kunnen schuiven. Onze meid klimt er zelf in en uit, hij heeft nog nooit gewankeld en is nog nooit omgevallen. Het is een zware stoel met brede poten. Hij kost ongeveer €45,-. Zeker een aanrader!

@Anita-1982 wrote:

Klinkt allemaal goed.

Op marktplaats staan er ook altijd wel, ben je toch goedkoper uit.

@Leentje22 wrote:

@Anita-1982 wrote:
Klinkt allemaal goed.

Niet hier in de buurt, die ik wil.

Ik kan niet meer zo goed rekenen.

Als een stoel 139,- euro kost en je krijgt 15 % korting.

Dan betaal je nu…

€ 118,- ?

@Leentje22 wrote:

@Anita-1982 wrote:
Klinkt allemaal goed.

Dan heb je mijn text niet gelezen :wink:

@Anita-1982 wrote:

Dan betaal je nu…

€ 118,- ?

Bijna… € 118,15 :mrgreen: :lol:

@ICL wrote:

@Anita-1982 wrote:

Dan betaal je nu…

€ 118,- ?

Hoera!

Morgen ga ik mijn witte Stokke Tripp Trapp stoel halen.

Bij Prenatal hebben ze morgen 15% korting.

Heb al gebeld naar dichstbijzijnde prenatal. Ze houden de witte voor me achteruit. Mag hem morgen komen halen…!!

@Anita-1982 wrote:

@ICL wrote:
@Anita-1982 wrote:

Dan betaal je nu…

€ 118,- ?

Hoera!

Heb al gebeld naar dichstbijzijnde prenatal. Ze houden de witte voor me achteruit. Mag hem morgen komen halen…!!

Super, zult ervast een hoop plezier aan beleven.

@Yona wrote:

@Anita-1982 wrote:
@ICL wrote:
@Anita-1982 wrote:

Dan betaal je nu…

€ 118,- ?

Hoera!

Super, zult ervast een hoop plezier aan beleven.

Dat denk ik ook wel!

Heb er zin in om de stoel te kopen, haha.

Hihi groot gelijk! Ooit ga ik ook voor de echte want heb nu ook de Kruidvatvariant staan en vind dat Casper er niet echt tof inzit. De rugleuning is te recht voor hem, wie weet heeft hij er later wat aan als bureaustoel of zo maar voor echte kleintjes vind ik hem niet prettig genoeg in gebruik.

@nachtvliinder wrote:

Ik heb een Ti Amo van de prenatal.

Die was een stuk goedkoper als de TRIP TRAP.

En ik ben er nog steeds erg blij mee. Lekker stevig, goed in onderhoud en verders niks mis mee.

:thumbup:

Deze hebben wij ook!! :thumbup:

wij hebben ook de echte tripp trapp. ben echt super tevreden! ons kleintje zit er superlekker in, en je kan hem ook lekker lang gebruiken. het leukste vind ik nog wel dat hij echt aan tafel zit.

je gaat er zeker geen spijt van krijgen! veel plezier met halen!