Hier 2 tripp trapp stoelen en de meiden(bijna 9 en 6) zitten er alletwee nog steeds op, dus ik ben echt helemaal fan :thumbup:
denk dat wij bij een volgende voor een echte trip trap gaan
want wij hebben ook een van kruidvat gehad en die was wel degelijk en echt heel stevig maar de zit vond ik 3x niks voor die hele kleintjes
had stoelverkleiners gezocht maar niks gevonden wat goed paste
pas toen tygo echt goed kon zitten ging het goed
tot die tijd ikea stoel gehad… die hebben een lekkere compacte zit
was wel nodig met een ventje met een mini kontje :mrgreen:
stokke valt meestal buiten de kortingen (staat er in kleine lettertjes onder) ik hoop voor je dat die korting wel telt.
Hier heb ik 3 trip trap stoelen voor m’n jongens en ik vind ze super!!
De tripptrapp is ook een geweldige rollator!
Ik heb mijn been verschrikkelijk verstuikt en gebruik de tripptrapp als rollator. Op de plankjes kan ik mijn bord en kopje kwijt… hihi…
Ik heb er drie. Super. Sascha zit het allerliefste op haar eigen stoel. Puur omdat ze zo lekker aanschuiven kan en op precies de goede hoogte zitten kan. Heb je hem al in huus?
hier ook 2 triptrap stoelen en vind ze geweldig.
Toen de jongste op de stoel ging is onze oudste naar een gewone stoel verhuisd, maar die zou ook nog best wel heel erg graag op een triptrap zitten.
Maar 3 stuks… vonden we wat vol worden.
Dus de 2e en 3e zitten op een triptrap en als straks de baby groot genoeg is… dan zal de 2e ook doorschuiven naar een gewone stoel.
Mijn neefjes hebben er opgezeten tot ze een jaar of 15/16 waren denk ik :thumbup:
En de stoel vandaag gekocht
Ja ik heb de stoel gekocht.
Het is nog even wennen, Marith ging tijdens het eten van tafel… :eh:
Maar ik ga er nog wel blij mee zijn denk ik.
Wij hebben ook tripp trapp-stoelen. Drie stuks. Erg fijne stoelen, Noortje zit er ook nog steeds graag op, hoewel ze ook wel eens, als we meer kinderen over de vloer hebben, op een gewone stoel zit. Ieder onbehandeld gekocht en zelf beschilderd. Nu een vierde gekocht, nieuw, wit, maar de verf bladdert af. Geeft voor ons niks, we (manlief) gaan hem opschuren en (ik) beschilderen. Dertig euro heb ik betaald :dance: ! Veel plezier van je stoel :thumbup: .
@Mama_jeanet wrote:
stokke valt meestal buiten de kortingen (staat er in kleine lettertjes onder) ik hoop voor je dat die korting wel telt.
Hier heb ik 3 trip trap stoelen voor m’n jongens en ik vind ze super!!
Baby dump heeft regelmatig trip trap met korting
Prenatal heeft momenteel korting op alles incl trip trap
wij hebben hem bij babydump gekocht, daar was hij ook goedkoper en we kregen een gratis tafelblad! daar ben ik ook erg blij mee moet ik zeggen.
Toevallig is de bambino in de aanbieding (althans hier), ik ben er helemaal weg van. Hij is log, maar gigantisch degelijk!
Wij kunnen van iemand (collega van lief) 2 trip traps overnemen voor 75 euro…zijn nu grenen, maar likje verf en dan passen ze prima bij de paarse die we nu hebben…
Heb wel naar andere gekeken, maar vind de trip trap toch echt de meest stabiele, zeker als ze er zelf in gaan klimmen, of proberen eruit te klimmen, lukt onze meid van bijna 2 nog steeds niet gelukkig.
Voor de geïnteresseerde trip trap is momenteel in de actie bij baby dump, in de winkels tot 8 Jan, via internet tot 9 Jan.
ik heb twee bambino kinderstoelen, absoluut niets mis mee. Die dingen kosten 49 per stuk of zo en ze zijn stabiel, onwijs stevig, ik sta er nog wel eens op om slingers op te hangen, haha…
maar ik kan wel zeggen dat ze zo stevig staan dat omvallen echt geen optie is! Je zou dan alleen voor de naam triptrap zo’n kinderstoel kopen. Nee hoor, deze is echt prima!!
@Snoesje wrote:
ik heb twee bambino kinderstoelen, absoluut niets mis mee. Die dingen kosten 49 per stuk of zo en ze zijn stabiel, onwijs stevig, ik sta er nog wel eens op om slingers op te hangen, haha…
maar ik kan wel zeggen dat ze zo stevig staan dat omvallen echt geen optie is! Je zou dan alleen voor de naam triptrap zo’n kinderstoel kopen. Nee hoor, deze is echt prima!!
Ik heb deze gekozen omdat deze qua uiterlijk vinden wij mooi zijn en ook verschillende kleuren!! :thumbup:
Alleen vind ik ze beroerd aanschuiven…
Hij past hier niet onder 1 van onze tafels en schuift dus tegenaan en dan is de rug zeker nog 24 cm verwijderd van de tafelrand met gevolg dat er een hoop genorst word.
Tripp trapp is ook stevig, zit tegenwoordig omkukelbeveiliging bij en die kan nagenoeg strak worden aangeschoven. Dat scheelt een hoop geknoei en een hoop doorloopruimte.
Ik ben dus voor tripp trapps gegaan en heb ikea stoelen naar oma gedaan, tiamo verkocht aan schoonzus en 4 van die tripp trapps aangeschaft… 2e hands…
@Cell wrote:
Hij past hier niet onder 1 van onze tafels en schuift dus tegenaan en dan is de rug zeker nog 24 cm verwijderd van de tafelrand met gevolg dat er een hoop genorst word.
Tripp trapp is ook stevig, zit tegenwoordig omkukelbeveiliging bij en die kan nagenoeg strak worden aangeschoven. Dat scheelt een hoop geknoei en een hoop doorloopruimte.
Ik ben dus voor tripp trapps gegaan en heb ikea stoelen naar oma gedaan, tiamo verkocht aan schoonzus en 4 van die tripp trapps aangeschaft… 2e hands…
Ik heb er van die viltdoppen onder geplakt
maar idd, dat ben ik met je eens dat die leuningen niet onder de tafel kunnen. Maar ik moet zeggen dat de kindjes daar nooit problemen mee hebben gehad… eerst zo’n dik kussentje er in haha…
en ik heb een onpraktische ouderwetse houten tafel…haha, toen hadden ze nog geen tripptraps en bambino’s toen ze die maakten :mrgreen:
@Cell wrote:
Hier er stukjes vilt onder geplakt, vind ik en mijn vloer ook erg prettig