kinderliedjesleed!!!

Hoi allemaal,

Stijn kreeg van opa en oma een boekje en cd met kinderliedjes. Op zich heel leuk maar…

ik zit nu al sinds zondag met dit liedje: "drie schuimtamboers die kwamen uit het oosten"in mijn hoofd. Elke keer als het liedje mijn brein lijkt te gaan verlaten is er wel een behulpzame broer of vader die de cd aanzet.

Ik neurie dus heel de dag van je rombombom wat maal ik er om en word er gek van!!! :doh:

en als die weg zakt dan komt advocaatje ging op reis, tiereliereliere weer omhoog!

Hebben jullie ook van die kinderliedjes die er niet uit gaan?

ooowww herkenbaar

ik zing de hele dag kusjes dag kusjes dag…alles kan en alles mag…

zooo verschrikkelijk liedje vind ik dat en daarom gaat hij er waarschijnlijk niet…

Whaha, we kunnen nog eens een koor beginnen, hier zing ik de hele dag t liedje van het zandkasteel, en als ik die eindlijk uit mijn hoofd heb zing ik de ganzenpas van kabouter plop :mrgreen:

Er over schrijven is trouwens ook niet goed, want nu ik t schreef begon ik spontaan weer te zingen

Ooow het Zandkasteel, die blijft ook altijd zo hangen :wall:

wat zeggen ze nou precies bij het liedje van het zandkasteel…

heb het al gevonden…

ik hoor telkens:

toet en fi doen ook meeeeeee… (wie is Fi denk ik dan hahaha)

Vlug, vlug, kom maar gauw

zet je stoel voor de TV

voor Het Zandkasteel

Het zandkasteel aan zee.

Vlug, vlug,het begint

dus doe maar lekker mee

met Het Zandkasteel

Het zandkasteel aan zee.

Met Sassa en Toto

en Koning Koos

Toet en Finnie doen ook mee

met Het zandkasteel,

Het zandkasteel aan zee.

Het zandkasteel,

Het zandkasteel aan zee.

Maar als de neuzen kriebelen

dan moeten ze gaan wiebelen…

hier hoor ik altijd: maar als de neuzen kriebelen moeten ze dan wiebelen :mrgreen:

Wiebel wiebel wat een kriebel

Dansen, dansen , nog een keer

Wiebel wiebel

Stop nou, kriebel

Kijk nu gaat het weer

Vlug, vlug, kom maar gauw

zet je stoel voor de TV

voor Het Zandkasteel

Het zandkasteel aan zee.

Vlug, vlug,het begint

dus doe maar lekker mee

met Het Zandkasteel

Het zandkasteel aan zee.

Finnie is het hondje :wink:

@mayo28 wrote:

Finnie is het hondje :wink:

Ja maar ik hoorde niet Finnie… maar Fi… :mrgreen:

Aniek is gek op, nee verslaafd aan deel 2 van de serie ‘liedjes met een hoepeltje erom’. Dat moet elke dag gedraaid worden, 's ochtends, 's middags en 's avonds voor het slapen gaan en ja ook op vakantie (in de auto, in de caravan e.d. :roll:) En maar meezingen en dansen. We werden er horendol van. Een radio/cd speler op haar kamertje is de oplossing geweest voor ons; zij kan lekker haar cd’tjes afluisteren en wij worden er niet meer mee doodgegooid.

Intussen kunnen wij allemaal in huis hier de cd wel gewoon meezingen en weet ik ook de volgorde van liedjes uit mijn hoofd.

Ik word er ook wel eens stapel van. Ik heb nu de domme gewoonte om IEDERE KEER Mega Mindy te gaan zingen zodra ik over de drempel naar buiten stap. Geeen idee waarom :roll: En ik ga nogal eens naar buiten.

De buren zullen ook wel denken dat de plaat blijft hangen ofzo :wall:

“Mega hooggg, mega laaggg, mega snel en mega traag.

Het is tijd voor Meeeeeega Mindyyyyy”

@Karin2 wrote:

Ik word er ook wel eens stapel van. Ik heb nu de domme gewoonte om IEDERE KEER Mega Mindy te gaan zingen zodra ik over de drempel naar buiten stap. Geeen idee waarom :roll: En ik ga nogal eens naar buiten.

De buren zullen ook wel denken dat de plaat blijft hangen ofzo :wall:

“Mega hooggg, mega laaggg, mega snel en mega traag.

Het is tijd voor Meeeeeega Mindyyyyy”

:lol: :lol: Hahahaha, net nog op tv gezien :lol:

Ahh hier ook het zandkasteel :wall:

Gisteravond lag ik in bed en begon ik het te zingen :silenced:

als wij chinees gaan halen… heb ik in een keer dat liedje van k3 in mijn hoofd

Alle chinezen, die mogen er wezen…

Kakakaaaaaaaaa kaboutercarnaval ook zo eentje :wall: :wall:

@Marieke_5000 wrote:

Kakakaaaaaaaaa kaboutercarnaval ook zo eentje :wall: :wall:

:hand: Ho ho ho van alles met kaboutertjes word je alleen maar blij :mrgreen:

thanx mariek :roll: nu heb k hem ook weer in mijn hoofd

@mama van Esmay wrote:

ooowww herkenbaar

zooo verschrikkelijk liedje vind ik dat en daarom gaat hij er waarschijnlijk niet…

Argh, ik ook! En alles met 3 lettergrepen kan erdoor vervangen worden. Als de kinderen “pitjeskaas” zeggen, zing ik op de melodie van kusjesdag pitjeskaas (ja, jij wil pitjeskaas, pitjeskaas…) Erg he?!

@oessie wrote:

thanx mariek :roll: nu heb k hem ook weer in mijn hoofd

Sorry :oops:

Helpt het als ik zeg dat ik hem nu dus ook weer in mijn hoofd heb? :wink:

Geen kinderliedje (momenteel…), maar wel van een muziekdoosje/knuffel van Nijntje: Top of the world van the Carpenters… :roll: :wall:

@Fleur wrote:

@mama van Esmay wrote:
ooowww herkenbaar

Argh, ik ook! En alles met 3 lettergrepen kan erdoor vervangen worden. Als de kinderen “pitjeskaas” zeggen, zing ik op de melodie van kusjesdag pitjeskaas (ja, jij wil pitjeskaas, pitjeskaas…) Erg he?!

oei :oops: herkenbaar…

ennen hbben jullie dan ook zo`n man die daar nog eens feiloos op inhaakt??? :mrgreen: