Wie heb ik aan de lijn haaaallloooo haaaaaaaalllloooo, mijn teleromeeeeoooooo.
Amy zingt het de hele dag door, soms afgewisseld door Tim. En als zij het even niet zingen, begin ik zelf weer omdat ik dat liedje niet uit mijn hoofd krijg. :roll:
Boooohob de Bouwer
Kunnen we het maken?
Nou en of!
En kennelijk wil ik het ‘nou en of’ tegenwoordig als stopwoordje gebruiken, zó ben ik al gehersenspoeld door peuter tv :roll: 8)
@Fietje wrote:
@Fleur wrote:@mama van Esmay wrote:ooowww herkenbaar
ik zing de hele dag kusjes dag kusjes dag…alles kan en alles mag…
zooo verschrikkelijk liedje vind ik dat en daarom gaat hij er waarschijnlijk niet…
Argh, ik ook! En alles met 3 lettergrepen kan erdoor vervangen worden. Als de kinderen “pitjeskaas” zeggen, zing ik op de melodie van kusjesdag pitjeskaas (ja, jij wil pitjeskaas, pitjeskaas…) Erg he?!
oei :oops: herkenbaar…
ennen hbben jullie dan ook zo`n man die daar nog eens feiloos op inhaakt??? :mrgreen:
haha ja zoo kan het ook nog (ojeee zal ik het nu ook doen :shock: )
en mijn man…hhhmmm die kijkt me alleen aan zoo van daar gaat ze weer…
Wij hebben het trouwens ook met dat liedje van Dora.
Als we nu ergens heen gaan zingen we al: we gaan over de grote brug, dan door de stad en zo naar opa en oma :wall: :wall: :wall:
Piet piet piraat, schip ahoy hoy hoy…
Gelukkig maar 1 kinder cd. Onze zoon wil heel graag naar ’ mooi wark’ luisteren. Maar ook dat wordt je zat na een keer of 10
Bon Jovi, kijk dat vind ik nu een zeer goed medicijn tegen verkeerde kinderliedjes :inlove:
Coole kikker…van die drie meiden???. Ze zong het vanmorgen 8)
Heb m al eens aangehaald,
hier komt ie…
theo theo!!
wat raar???
Dank je wel, nu heb ik hem ook. (Die c.d. ligt bij ons in de auto…tijdelijk, hopelijk voor een lange tijd, vergeten…)
@mayo28 wrote:
Finnie is het hondje![]()
Finnie is een zeehondje kwam ik laatst achter… Ik vind het wel grappig.
Ik heb op dit moment gelukkig geen deuntje in mijn hoofd.
Ik heb om de een of andere reden het deuntje van bolke de beer in mijn hoofd. Geen idee hoe ik daar nu aan kom.
En kinderliedjes ja heel herkenbaar, mijn kleine man vraagt nog niet om muziek, maar werk met gehandicapten die de kinderliedjes ook vaak erg mooi vinden.
Spijt dat ik dit topic heb geopend… Want ik hoor nu in mn hoofd: Theo Theo, wat dom… :roll:
TINKIE WINKIE, DIPSIE, LALA, POOH…POOH
Zucht…
Deze is bij ons érrug hot momenteel… :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=yVSfPoEHhG8
Bij voorbaat mijn welgemeende excuses…
Ik heb het vooral met de eindtune van het zandkasteel.
Dag dag zeg maar dag met je hand…
ennnnn bedankt… nu zit ik ook met eindtune van het zandkasteel in mijn hoofd…
ach nog altijd beter dan ik normaal in mijn hoofd heb plakken… en nu niet op kom door het zandkasteel :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@Ron wrote:
Heb m al eens aangehaald,:wall: :wall: :wall: nou heb ik um weer in mijn hoofd :wall: :wall: :wall:
hier komt ie…
theo theo!!
Ik geloof dat ik heel blij ben dat ik Theo niet ken :mrgreen:
Theo Theo, wat raar, alle letters… je haalt ze doorelkaar!!
:mrgreen: Voor de mensen die hem nog niet kende