ik wil ook eens een onzinnige poll…dus:
ik vroeg me vandaag tijdens het eten van -ik mag wel zeggen- overheerlijke asperges het volgende af:
geef jij jouw kindjes ook de kopjes?
mijn onzinnige poll zou zijn: Doet bij iedereen de bel het van hun huis?
Dus als jij daar antwoord op geeft vertel ik jou dat Anna Sofie of geen asperges eet of de hele asperge. Ik sluit geen compromissen als het om asperges gaat hoor. :mrgreen:
@lydia wrote:
Dus als jij daar antwoord op geeft vertel ik jou dat Anna Sofie of geen asperges eet of de hele asperge. Ik sluit geen compromissen als het om asperges gaat hoor. :mrgreen:
ik kan helaas niet vertellen of bij iederéén de bel van hun huis het doet, maar bij mij doet ie het, en bij lous niet. dus eigenlijk kan ik wél antwoord geven op je vraag, want alleen door lous is het dus al zo dat ie het niet bij iedereen doet.
arme lous :roll:
huh? :think:
Ja ik geef mijn kinderen de topjes van de asperges (als ze al willen eten) en al het lekkere uit mijn mond, en inderdaad doet mijn deurbel het niet… :lol: :lol: :lol:
Wij eten nooit asperges en mijn deurbel doet het al ruim 5 jaar NIET :roll:
Ik ben gek op asperges, A niet en daarom eet ik ze bijna nooit en mijn deurbel doet het wel maar de stekker is er uit!
Ik wou dat Joost asperges at, dan kreeg hij het lekkerste van mij ; inderdaad de kopjes :drool:
Mijn deurbel hapert, doet het soms wel soms niet…
mijn keuze staat er niet tussen, want wij eten nooit asperger ben er een beetje allergies voor :mrgreen:
@renzosmam wrote:
Wij eten nooit asperges en mijn deurbel doet het al ruim 5 jaar NIET :roll:
nee die doet het ook niet inderdaad. Zou je er niet wat aan doen.
Hier doet de bel het overigens dus gewoon wel. En soms heb ik geen zin in ge-aanbel en dan trek ik het stekkertje lekker los

@lydia wrote:
@renzosmam wrote:Wij eten nooit asperges en mijn deurbel doet het al ruim 5 jaar NIET :roll:
nee die doet het ook niet inderdaad. Zou je er niet wat aan doen.
Hier doet de bel het overigens dus gewoon wel. En soms heb ik geen zin in ge-aanbel en dan trek ik het stekkertje lekker los![]()
Nou die deurbel is 1 van de weinige dingen die mijn bijna perfecte man :sick: :lol: dus niet zo perfect maakt 8)
We hadden een hele irritante…ik kocht een super de luxe met keuze uit geluidjes bel…die zou hij wel ff installeren met zijn electrodiploma :mrgreen:
Dat was moeilijk dan hij dacht…er moet een travo tussen en die heeft hij dus tot op heden niet gehaald…
Ik blijf zeggen…ik wil dat die bel erop komt.
Heb al een een action op afstand bel ding gekocht…die werd gejat :roll: dus never mind…dan maar een mooi roze briefje aan het raam…Hier kloppen voor Familie K…

En bij eten bezorgen of zoiets zeg ik altijd goed kloppen hoor de bel doet het niet :lol:
MMMMM…Jakkie ik lust geen asperges, dus Jeroen krijgt ook geen asperges enneh…wij hebben 2 deurbellen!!
Een met geluid en de ander met lichtflitsen, altijd respons als wij thuis zijn.
:sick: ga je mond spoelen…die vieze dingen komen hier de deur niet in hoor :silenced:
enne onze bel doet het als WIJ er zin in hebben… :mrgreen:
@spooky wrote:
MMMMM…Jakkie ik lust geen asperges, dus Jeroen krijgt ook geen asperges enneh…wij hebben 2 deurbellen!!
Een met geluid en de ander met lichtflitsen, altijd respons als wij thuis zijn.![]()
![]()
met lichtflitsen??
Hoe werkt dat?
Asperges zijn :drool:
hier ook… asperges in zijn geheel of niet. Stijn lust ze natuurlijk niet, Lieke lust alles en ja dus ook asperges… de lekkerste groenten van de wereld als je het mij vraagt
de deurbel? Soms wel soms niet, we hebben zo’n afstandbel en soms doet die het gewoon niet…
@lydia wrote:
@spooky wrote:MMMMM…Jakkie ik lust geen asperges, dus Jeroen krijgt ook geen asperges enneh…wij hebben 2 deurbellen!!
Een met geluid en de ander met lichtflitsen, altijd respons als wij thuis zijn.![]()
![]()
met lichtflitsen??
Hoe werkt dat?
Asperges zijn :drool:
Gewoon zo’n lamp die flitst dat is voor slechthorende en dove mensen

IK eet die witte krengen echt niet :silenced: . Wist niet dat het ene deel viezer was dan het andere trouwens, of de kids het eten, geen idee, niet bij mij.
en vraag 2, tuurlijk doet de bel het en anders hoor ik je toch wel dan wordt je aangekondigd door onze lieve trouwe 4 voeter. Regelmatig hoor ik de bel niet, maar wordt ik gewaarschuwd dat er iemand is :mrgreen:
Succes met je onderzoek Fiep.
@lydia wrote:
Ik geef mijn kinderen ook het kopje van de asperge. Maar als het kopje eraf valt, dan eet ik het zelf op.
Onze bel doet het half… het is een ding-dong bel maar hij doet alleen nog maar dong… De ding heb ik een keer per ongeluk gesloopt.
@Kaar wrote:
@lydia wrote:Whahahhahhahahaha ik lig in een deuk…mijn onzinnige poll zou zijn: Doet bij iedereen de bel het van hun huis?
Ik geef mijn kinderen ook het kopje van de asperge. Maar als het kopje eraf valt, dan eet ik het zelf op.
Onze bel doet het half… het is een ding-dong bel maar hij doet alleen nog maar dong… De ding heb ik een keer per ongeluk gesloopt.
Leuke toevoeging hoor Lydia de vraag van de bel :mrgreen:
Enuhhhhhhhhh Fiep vertel eens wat is er zo bijzonder aan het kopje dan??
onze bel doet het wel.
en vorig jaar vond mischa asperges heeerlijk, en ja hij kreeg ook het kopje… die ging zo de blender mee in. Zonde eigenlijk hahahaaha