Kinderen dezelfde voorletter?

Hier niet dezelfde beginletter.

Maar als we nu toevallig een naam mooi hadden gevonden die ook met een T begint hadden we het niet om die voorletter gelaten.

We hebben (nog )maar een kind.

Maar bij nr 2 willen we zo wie zo een naam die met een andere letter begint.

toevallig hebben ze dezelfde letter maar was geen must. onze 2e heeft wel nog een tweede naam

Nope…



Hier is het



H.R. (papa)

M. (mama)

L.A. (Aniek)

P.G.R. (Peter)

M.R.J. (Michel)



Dus allemaal wat anders :thumbup:



Ik kende wel iemand in het geloof vroeger die 3 dochter had,



De oudste heette: Melissa, Ariane, Jocelyn

De middelste heette: Ariane, Jocelyn, Melissa en

de jongste heette Jocelyn, Melissa, Ariane



Dan denk ik… neeeeeeeeee, hoe verzin je het :shifty: :silenced:

Hier bewust verschillende beginletters.

Manlief heeft nog twee broers en één zus. Allen begint het met de S :wink:

Bij de eerste twee is het dan ook nog eens St en bij de andere twee is het Sa. :wink:

Hier de kinderen niet dezelfde letters, niet helemaal bewust.

We hebben, naderhand, toen we uit de namen waren er wel over gehad dat het niet overeenkwam.



Sowieso zijn de voorletters van de kinderen andere volgorde dan hun roepnaam want beide hebben hun 2e naam als roepnaam



Merijn is T.M. en Xander is P.X.

Hier nog maar 1 kindje maar een 2e krijgt een verschillende voorleter. Maar dat komt goed want de namen voor meisje en jongen staan hier al een hele tijd vast.

Hier 2 verschillende letters, ze hebben ook maar 1 naam. We hebben thuis dus allemaal een andere voorletter.



Ik ken iemand met 2 meisjes die allebei met een M beginnen en ook allebei maar 1 naam hebben. Nee, da’s lekker handig :shock:

hier is het :



T (mijn man)

TJ (ik)

MDX (M.ilan)

MJ (M.atteo)



Als er weer een kindje zou komen… is de beginletter ws weer een M… op een of andere manier vinden we alleen maar namen die we mooi vinden die met een M beginnen :eh:







Bij mn ouders thuis hebben mn vader moeder broertje en zusje alle4 de voorletter G… Dat was en is nog wel eens lastig!

Hier ook alle 4 andere voor letter



N mijn man

D mijn naam

j Jill

R Ryan

@Cell wrote:



Ik kende wel iemand in het geloof vroeger die 3 dochter had,



De oudste heette: Melissa, Ariane, Jocelyn

De middelste heette: Ariane, Jocelyn, Melissa en

de jongste heette Jocelyn, Melissa, Ariane



Dan denk ik… neeeeeeeeee, hoe verzin je het :shifty: :silenced:




nee dat is juist het gebrek aan fantasie… :wall: :wall: :wall: zo ken ik iemand die al een dochter had… Kiki… kregen een tweede dochter erbij… ach dan noemen we die toch Coco :wall: :wall:

@mv2kids wrote:

@Cell wrote:


Ik kende wel iemand in het geloof vroeger die 3 dochter had,



De oudste heette: Melissa, Ariane, Jocelyn

De middelste heette: Ariane, Jocelyn, Melissa en

de jongste heette Jocelyn, Melissa, Ariane



Dan denk ik… neeeeeeeeee, hoe verzin je het :shifty: :silenced:




nee dat is juist het gebrek aan fantasie… :wall: :wall: :wall: zo ken ik iemand die al een dochter had… Kiki… kregen een tweede dochter erbij… ach dan noemen we die toch Coco :wall: :wall:




Sorry maar kiki en coco vind ik van die vogel namen :oops:

@mv2kids wrote:

@Cell wrote:


Ik kende wel iemand in het geloof vroeger die 3 dochter had,



De oudste heette: Melissa, Ariane, Jocelyn

De middelste heette: Ariane, Jocelyn, Melissa en

de jongste heette Jocelyn, Melissa, Ariane



Dan denk ik… neeeeeeeeee, hoe verzin je het :shifty: :silenced:




nee dat is juist het gebrek aan fantasie… :wall: :wall: :wall: zo ken ik iemand die al een dochter had… Kiki… kregen een tweede dochter erbij… ach dan noemen we die toch Coco :wall: :wall:




haha ik lig helemaal hier in een deuk, zo noem je je kids toch niet? Ik had dan bv bij cell de andere namen weg gelaten. Had je toch die 3 namen, maar dan zonder poespas erbij.



Onze jongensnaam begint met een J en hub heet JH. Dus dat vinden wij wel passen :wink: Zou het niet bewust níet doen zeg maar.

Hier drie N’etjes. En ook nog drie keer als tweede letter een i. Niet bewust, we vinden namen die met een N beginnen blijkbaar gewoon mooi. We hebben bij Ninthe nog hard ons best gedaan om een naam zonder N te vinden, maar we vonden Nina Niels en Emma dan toch weer minder leuk dan Nina Niels en Ninthe. Ze hebben overigens wel verschillende initialen (N.M, N en N.L)

Hier 2 x een E als begin letter, niet bewust trouwens.

Hubbie’s broer heeft 3 kids. Hun namen beginnen allemaal met een J en hun 2e naam allemaal met een A. Dus 3x J.A. (zijn 2 jongens en 1 meisje)



Mijn moeders naam begint met een S.

Mijn 2e naam begint met een S.

En Ryan’s 2e naam is met een S.

Na wat knutselen met mijn moeder’s naam hadden we R. Zijn 2e naam.

Ik ken een vrouw met een tweeling, Tim en Tom. :eh:



Maar ook hier allemaal verschillende letters en daar min of meer ook bewust voor gekozen.

Marijke



Tineke



Maaike



en



Michaël



hier dus gedeeltelijk wel dezelfde beginletter.

Is niet express zo gedaan, maar toeval !



liefs

Gerda

Nee, zowel de jongens- als de meisjesnaam die we hebben voor de 2e beginnen bewust niet met een D.

ik heb gestemd op nee



en eigenlijk wel een beetje bewust iemand in onze famillie kring heeft 2 meiden met de zelfde begin letter en eigenlijk de zelfde klank verder erg verwarrend.



moet ook zeggen dat de enige naam die we met een k leuk vinden zoveel lijkt op kai dat we dat zeker niet wilde en bewust kozen als we kai zo zouden noemen dat we dan die andere naam nooit meer zouden gebruiken