Kinderen dezelfde voorletter?

Nu we het zelf hebben, zie ik het steeds vaker.

Kinderen (broertjes/zusjes) die dezelfde voorletter hebben.

Ik was wel benieuwd hoe vaak het nou echt gebeurd, dus vandaar een poll! :mrgreen:



(gedeeltelijk is misschien een optie als er 2 van de 3 dezelfde letter hebben, oid)



Die van mij dus WEL.

(dit is trouwens geen discussietopic over of het ook daadwerkelijk handig is ;))

Hier beginnen ze allebei met een R… :smiley:

Ik heb nee gestemd, maar als Jayden een meisje was geweest, was het wel zo geweest :mrgreen:

de middelste en jongste beginnen allebei met een A ze hebben meerdere namen want ze zijn vernoemt maar toevallig beginnen die namen ook met de zelfde letter dus heeft de jongste een extra naam gekregen

ze heten Angelina Marguèrite en April Jade Myoung

niet de kinderen maar ik begin met een s en manlief met een j



maar dat maakt voor de post niet uit want de kids hebben meerdere namen :thumbup:

Nee, de kinderen hebben (bewust) verschillende voorletters.



Alhoewel, de 2e naam van Mischa wel met een J begint, dus dat komt dus wel overeen. Wij hebben een M.J. en een J.N.

Ik ken iemand met 2 kinderen met dezelfde beginletter, zelfde eindletter en beide 2 medeklinkers in het midden: J.i.tt.e en J.e.ll.e



Hier maar 1 kindje :inlove:

wij hadden dat thuis vroeger(en nu eigenlijk nog :stuck_out_tongue: wel. Ik kan me nog herinneren dathet erg lastig was, dat we per ongeluk elkaars post open maakten enzo …



Hier dus zelf geen zelfde letters, min of meer bewust, maar ze hebben (nog ) wel allebei een andere achternaam…

Bewust niet dezelfde voorletters genomen…



Mijn moeder en ik hebben ook dezelfde voorletter en was voornamelijk bij het ouder worden vaak een probleem voor wie de post bestemd was.



En ook geen beginletters van ons (mijn man en ik) bewust gekozen.

Mijn zus inderdaad ook net als hier boven genoemd: J.a.n.n.e en J.e.s.s.e.

Wij hebben zelf (nog) maar één kindje, maar hebben de intentie om als er een tweede komt een naam te verzinnen met een andere beginletter.

Bewust andere letters. Wij hebben nog maar 1 kindje maar de naam die zusje gaat krijgen heeft een andere beginletter.



We hebben ook naar onze begin letters gekeken…

nee… alleen maar lastig en niet alleen met post…



hier bewust dus alle voorletters verschillend

Hier ook bewust verschillende letters.



Mijn man is vernoemt naar zijn vader en opa en dat heeft al eens vervelende problemen opgeleverd. Allebei dus A. G…

Benny haalde medicijnen op en kreeg iets wat voor hem onbekend was. Van mij moest hij terug naar de apotheek en daar bleek dat hij iets van zijn vader had gekregen. Niet geheel ongevaarlijk! Ook allerlei dossiers zijn vaak in de war. Wellicht ook omdat ze alle bij op de 26e van de maand jarig zijn. De een in de winter en de ander in het voorjaar.

Hier echt van te voren op gelet om het NIET te doen.

En dus echt bepaalde letters uitgesloten om een naam uit te halen omdat al huisgenootjes die letter hebben.



Petri

mijn naam begint met een M en Hub zijn naam met een F…

dus de kinderen nietzelfde letter maar wel die van ons.

Nee onze kinderen hebben niet dezelfde voor letters, maar Pepijn is wel naar hubbie vernoemd. Dus hubbie’s naam begint ook met de P.

Hubbie’s initialen zijn PM

En van Pepijn PPM

O ja Anne heeft wel dezelfde voorletter als mn partner, maar hij heeft meer initialen en Anne maar 1, dus met de post zal het wel meevallen, hoop ik. We hebben hier verder niet bij nagedacht. Toen wij elkaar leerden kennen en erover begonnen of we beide wel een kinderwens hebben, kwam meteen de naam Anne naar boven voor als het een meisje zou zijn (aan een jongen nooit gedacht :oops: ). Toen ik 4 jaar later zwanger was en we wisten dat we een meisje kregen was de naam 4 jaar daarvoor al vastgelegd :inlove:

hier niet, maar niet bewust.

Nee ik heb een T en een SL (als je googelt op TSL krijg je autobanden :lol: ).

Mijn broer en ik zijn wel allebei met een M, maar hebben ook alle 2 een andere achternaam, dus daar geen verwarring mee.

Hier 2 van de 3 kids, maar niet beuwst voor gekozen hoor…vonden de namen gewoon erg leuk.



Julin Amerie en Jokkum Fóris.



Oudste heet Nerine Elodie…dus wel weer dezelfde eindklank als haar zusje.