kijk zelf even , zien jullie 2streepjes op de test

@joseetje wrote:

nou ja, mischien een geintje van de test ofzo.

zo van nanananananaa wij gaan jou pesten :shifty:


:lol: :lol: :lol:

Volgens mij is dit streepje TE vaag… door de urine zie je het streepje ipv niet op een nieuwe test.

:eh: wat bedoel je precies?

@santos_05 wrote:

Volgens mij is dit streepje TE vaag… door de urine zie je het streepje ipv niet op een nieuwe test.




Ieder kan zijn eigen mening natuurlijk hebben vandaar dat ik nog niet in de lucht spring, vanavond weten we meer . Bij matcare zeiden ze in ieder geval dat er geen streepje zou staan(het is trouwens roze en niet grijs) moest er geen hcg in de urine zitten.En al die symptomen die ik heb en anders niet heb, zeggen veel hé.

Wij zien het ook van een foto he :wink:

nou …ik zie er toch echt 2 vaag of niet…het zijn en blijven er 2…ik denk dat het jackpot is !!!

zo ik ga nu even naar de dokter om bloed te laten prikken, ik hou jullie op de hoogte, morgen weet ik of ik al dan niet zwanger ben. Duimen jullie mee?

@Liz wrote:

zo ik ga nu even naar de dokter om bloed te laten prikken, ik hou jullie op de hoogte, morgen weet ik of ik al dan niet zwanger ben. Duimen jullie mee?




suc6 meis…ik duim hoor!! :thumbup: :thumbup:

dank je meid, morgen tussen 18 en 19 uur weet ik de uitslag.

@Liz wrote:

bij die van matcare staat dat je tot vier dagen voor NOD kan testen maar ja dan is het logisch dat je streepje zo dun is, wachten tot je overtijd bent zou ik zeggen ,maar ben je nog niet overtijd? Haha mijn hoofd slaat al op hol. :doh:




ik had 3 dagen voor NOD een zeer vette dikke 2e streep, maar ja is bij iedereen anders!

Stop maar met gissen mensen, heb zonet bericht gekregen van het labo en ja hoor ik ben ZWANGER, vier weken zoals gedacht.

GEFELICITEERD!!!



Dus toch :wink:

JEEEEEEEH liz

gefeliciteeerd meid!!! :inlove:



dit geeft me voor mezelf ook wel hoop :wink: :shifty:

Zie je wel!! :lol: :wink:

GEFELICITEERD!!! :inlove:

Geniet er van!! :dance: :-* :inlove:

Gefeliciteerd!

bedankt trouwens lieve mensen :-* :-* voor de vele felicitaties en het meleven in spanning haha, we zijn net thuis, hebben lekker gaan eten om het te vieren .

Fijn zo! :inlove:

Hoe oud zijn de andere 2 trouwens? :think:

grappig dat ik jose en liz hoor over vage testen, dat zijn die van mij nl ook :mrgreen: :think:

Amy die van mij waren nog vager dan die van jou in t begin. Bij de echo bleek waarom, ik ben begonnen met testen 4 dagen voor NOD, terwijl ik dacht dat het mijn NOD was :lol:

in ieder geval Amy, ik zie toch ook een streep hoor, enne proficiat hé!