kijk zelf even , zien jullie 2streepjes op de test

zien jullie twee streepjes? waaronder een heel dun lijntje?

ik heb hem ondertussen wel vijf keer moeten verkleinen dus hoop dat jullie nog iets/niets zien :mrgreen:





zie een kruisje dus kan niet oordelen

en zien jullie nu iets? Heb het aangepast jeetje zeg haha :mrgreen:

nee ik zie niks

Zie alleen maar een kruisje staan. Kan het niet openen.



Liefs, Chantal.

Hier zie ik de foto wel. Misschien omdat ik hem in een aparte link heb geopend en mijn computer hem nu herkent?

nou vooruit, hier de foto van haar…

ja bij de onderste wel

zie overigens wel 2x een heel licht 2e streepje! een voorzichtige felicitatie vanaf hier!

@Amy82 wrote:

nou vooruit, hier de foto van haar…
dank je Amy, hoe heb je dat gedaan? :oops:

zie bij de bovenste trouwens ook wel iets wat op een streep moet lijken, maar door het licht is die denk ik net iets minder zichtbaar voor mij :-*

@Liz wrote:

@Amy82 wrote:
nou vooruit, hier de foto van haar…
dank je Amy, hoe heb je dat gedaan? :oops:




heb op dat plaatje wat dus eerst een kruisje was, rechtermuisklik gedaan, dan eigenschappen, dan de locatie gekopieerd en in een nieuw http balk geplakt. toen plaatje opgeslagen en als bijlage bij mijn berichtje gezet :mrgreen:

ik zie bij de oderste zo en zo een heel licht streepje maar voor meer zekerheid zou ik er gewoon nog een tegenaan gooien

Ja ik zie ze wel…

maar heel vaag, ik zou er een CB test tegenaan gooien. Dan weet je het zeker.

bij de onderste zie ik een licht streepje.

Hallo mensen,



Dit is mijn test van deze ochtend, is deze duidelijker of niet?

heb hem even op dezelfde manier als amy geopend en ik zie een streep hoor :dance:

kan er mij iemand zeggen hoe ik die foto er wel duidelijk op krijg zonder kruis haha, ik wil hem zo graag tonen maar aan een kruis hebben jullie ook niks hé

nou hij staat er hoor, zonnet nog niet, maar nu wel.

bij mij tenminste :wink:

Liz, dit is je test van deze morgen dus ik zeg:



PROFICIAT!!!