kijk zelf even , zien jullie 2streepjes op de test

Bedankt Bietje :-* :-* , want ik weet niet wat ik verkeerd doe met die foto’s, ik maak ze kleiner, dan nog kleiner maar niks helpt :evil:

Pas maar je banner aan hoor! :dance: :inlove:

@Bietje wrote:

Pas maar je banner aan hoor! :dance: :inlove:




Ik durf nog niet joh, want anders sta ik goed voor aap? Of zou ik eentje durven plaatsen? Om die er dan misschien weer af te halen? :shock:

hihihi ik had dus gster ook getest…volgens iedereen ben ik zwanger, maar toch durf ik ook nog geen banner te plaatsen.

zul je net zien, heb ik dat ding geplaats word ik ongesteld :doh: :mrgreen:

Liz, je bent wel overduidelijk zwanger hoor!! :mrgreen:



Hihi, mooie banner!! :dance: :inlove: :thumbup:

nou waar is je test? Kan ik hem zien??Plaatsen die banner, hoeveel dagen ben je overtijd??

@Bietje wrote:

Liz, je bent wel overduidelijk zwanger hoor!! :mrgreen:



Hihi, mooie banner!! :dance: :inlove: :thumbup:
Dank je Bietje!! :mrgreen: maar euh nog even geduld, wil me nog even inhouden . Het is ook nog zo pril hé, vier weken zeg de meeste weten het maar of testen maar eens ze de 6 weken voorbij zijn, niet?

moet vandaag ongesteld worden…maar dit zeiden de testen gisteren

Al die zwangeren hier en al die onzekerheden erover! :naughty: :wink:

José, hoe verklaar je die streep dan? :doh:

had zonet je test gevonden bij een ander topic, maar volgens mij zijn jouw strepen even duidelijk als de mijne, dus ja moet ik je ook proficiat wensen hé, wanneer was je eerste dag laatste menstruatie? Ik zou uitgerekend zijn voor 31 maart en jij 1 april zeker? :clap: :clap:

nou ja, mischien een geintje van de test ofzo.

zo van nanananananaa wij gaan jou pesten :shifty:

Bietje,

Ik denk dat José er evenals ik vanuit gaat dat we een heel duidelijke streep moeten zien en niet zo een superfijn lijntje watn op die handleidingen van die testen staan toch telkens twee dikke strepen als voorbeeld , niet? :shifty:

:lol: ja 1 april ja, iets wat ik dus weer helemaal bij mij vind passen :mrgreen:

dat kind zou als grappenmaker geboren worden :mrgreen:

Een rammetje hé, leuke types, man en ik zijn ook rammetjes :angel: :angel:

@joseetje wrote:

nou ja, mischien een geintje van de test ofzo.

zo van nanananananaa wij gaan jou pesten :shifty:
zeg gekkie :doh: :doh: zo ver zou ik nu niet gaan denken, ik dacht de hele tijd dat het misschien een lijntje was die uitgelopen is, maar als ik dan vergelijk met een blanke test dan zie je dat je die lijntjes echt niet kan zien. Laten we samen hopen!!

@Liz wrote:

Bietje,

Ik denk dat José er evenals ik vanuit gaat dat we een heel duidelijke streep moeten zien en niet zo een superfijn lijntje watn op die handleidingen van die testen staan toch telkens twee dikke strepen als voorbeeld , niet? :shifty:




ja maar op die handleidingen staat ook weer dat het streepje vager kan zijn als je nog maar net overtijd ben en aangezien ik nog niet eens overtijd was :shifty:

bij die van matcare staat dat je tot vier dagen voor NOD kan testen maar ja dan is het logisch dat je streepje zo dun is, wachten tot je overtijd bent zou ik zeggen ,maar ben je nog niet overtijd? Haha mijn hoofd slaat al op hol. :doh:

zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat hoop ik nu natuurlijk niet meer :pray:

Ik ben ook een ram! :angel: