kijk zelf even , zien jullie 2streepjes op de test

Hallo

Ik vroeg me net af, zien jullie twee streepjes of niet, Manlief vind van wel en jullie? Jullie moeten wel goed kijken want het is een heel vaag streepje.



jammer je foto doet het nog niet! Ben nieuwsgierig :mrgreen:

@Sooki wrote:

jammer je foto doet het nog niet! Ben nieuwsgierig :mrgreen:
hoezo? Zie je geen foto?

oooh ik zie het nu ook net, jeetje hoe komt dat nou? :cry: ik probeer het nog even:



je maakt het spannend :wink:

@Sooki wrote:

je maakt het spannend :wink:
zie je het nu wel? :mrgreen:

geen foto te zien. maar bij twijfel zou ik moregn gewoon nog een testje doen

Nee als je wilt dat ik em erop zet dan kan dat hoor!!

ik zie ook geen foto, alleen een kruisje…

Jezus Mina, zo wordt het natuurlijk heel erg leuk haha als jullie geen test zien, nou ik heb hem wel vijf keer verkleind dus ik hoop dat het nu lukt?



Zoniet kan iemand hem er op zetten ?? of hoe zet ik er een foto op die geen kruisje wordt?? :think:

Ik heb bij eigenschappen de link gekopieerd en in een apart venster gezet. Foto is wat onduidelijk maar ik meen wel een tweede streepje te ontwaren. Alvast voorzichtig gefeliciteerd en toch nog maar een extra testje doen, kan geen kwaad, lijkt me! :thumbup:

@Carenza wrote:

Ik heb bij eigenschappen de link gekopieerd en in een apart venster gezet. Foto is wat onduidelijk maar ik meen wel een tweede streepje te ontwaren. Alvast voorzichtig gefeliciteerd en toch nog maar een extra testje doen, kan geen kwaad, lijkt me! :thumbup:
zien jullie nu geen kruisje meer? Tja bedankt maar ik ben toch nog voorzichtig hoor, het kan nog alle kanten uit hé :-*

sorry hier nog steeds kruisjes…



maar afgaande op het ommentaar denk ik je te kunnen feliciteren :wink:



maar ik wacht nog even op de bewijs :mrgreen:

Zie je hem hier Colle?



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=42303&highlight=

helaas ik zie ook niets :think:

Ik zie licht streepje!! voorzichtige proficiat dus!! :inlove:

ik heb ook de link even gekopieerd en geopend. Het lijkt wel op een tweede streepje, maar hij is erg vaag!!!



een voorzichtige gefeliciteerd :smiley:

ja …ik denk idd dat er een licht streepje staat ja





:dance: :: GEFELICITEERD :: :dance: of moet het nog ff in het klein???

:dance: :: GEFELICITEERD :: :dance:





heerlijk gevoel he??

dank je wel dames, maar ik wil nog niet teveel felicitaties in ontvangst nemen ook al voel ik me bij momenten heel erg suf, vooral mijn tepels doen verschillende keren per dag pijn, nu ja ik zal maar zeker zijn eens ik bij de dokter ben langsgeweest om mijn bloed even te laten controleren. Maar ik vind het leuk dat jullie meeleven. :-* :-*

en hier?