kijk zelf even , zien jullie 2streepjes op de test

goeie tip, dat kopieren bij eigenschappen :mrgreen: en ja, ik zie tweextwee streepjes :thumbup: dat t goed is!

Ik zie het niet eigenlijk :oops: :oops:



Nog maar een testje doen lijkt me een goed plan. Hoeveel dagen ben je overtijd?

Dit is de test van deze morgen, met ochtendurine, is die duidelijker of niet?



Nog steeds een licht 2e streepje, maar een streepje is een streepje nietwaar!



Dus ook ik feliciteer je vast! GEFELICITEERD!



(overigens weer kruisje, maar eigenschappen ff kopieren en deze openen in een nieuwe pagina werkt ook prima)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

oh, nu geen kruisje meer :thumbup:

http://bp1.blogger.com/_kn1_SsjAzNw/RqXFnG–YiI/AAAAAAAAAN0/dZgCeALoFdk/s1600/mooietest2.jpg

Jezus, kan er iemand mij een spoedcursus foto’s plaatsen geven?? :evil: :mrgreen:

Toen ik met medicijnen zwanger werd van mijn oudste heb ik al een week voor de NOD getest. Hier kwam ook een heel licht streepje uit naar voren, maar des al niet te min, een streep is een streep!

Er komt niets wanneer er geen HCG in je urine zit, en dat zit alleen in je urine als je zwanger bent!!



VAN HARTE GEFELICITEERD!!



De dagen daarna heb ik nog een paar testen gedaan omdat ik het niet kon geloven, toen werden ze steeds duidelijker!



Als ik jou was zou ik je pc even laten voor wat het was en even lekker door laten dringen! :wink: :wink:



Liefs :-*

Hallo Mijke,



Ik ga nog even aan de pc blijven want ik ben aan het werken :mrgreen: maar ik ga vanavond naar de dokter om bloed te laten prikken en als die hcg vindt in mijn bloed dan ga ik het van de daken schreeuwen en champagne ontkurken(en zelf niet meedrinken) :mrgreen:

Ik wens je veel succes vanavond!!!

Maar volgens mij heb je dat niet nodig :wink:



:-*

ik zie hem ook :dance:

héhé, tussen 17 en 18 ga ik naar de dokter, als ik even uitreken zou ik nu een goede 4 weken zijn , dus nog heeeeeeel pril, en dan zou het voor 31 maart 2008 zijn :mrgreen:

Zie toch echt een licht streepje hoor!!! :-*

zo ik ga nu even naar de dokter om bloed te laten prikken, ik hou jullie op de hoogte, morgen weet ik of ik al dan niet zwanger ben. Duimen jullie mee?

:thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ben net terug, binnen 24 uur mag ik bellen voor uitslag, dus nog even aftellen :smiley:

hehe spanneeeeeend

Ik zie echt 2 streepjes!



Gefeliciteerd!!

Stop maar met gissen mensen, heb zonet bericht gekregen van het labo en ja hoor ik ben ZWANGER, vier weken zoals gedacht. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: