Kijk nou wat een ENGERD!!!

Vond ik gisteren even achter mijn gordijn. Beest maakte een herrie, niet normaal…

We hebben zo´n electrische vliegenmepper " opgevoerd" Staat meer stroom op. Zelfs dat ding had moeite om hem dood te krijgen…

Maar het is gelukt…



Het bleek een hoornaar te zijn… niet zo agressief als een wesp, maar wel een zeer pijnlijkere steek…

Gelukkig ben ik niet gestoken, want ben allergisch voor die beesten en de gevolgen daarvan schijnen niet fijn te zijn… :shock: :? :cry:

Ieks! Wat gruwelijk eigenlijk hé zo’n beest als je hem zo ziet.



En hoe voer je een electrische vliegenmepper eigenlijk op? :lol:

LOL, geen idee… heeft mijn man een keer gedaan… De eerste generatie van die dingen waren veel krachtiger dan die van tegenwoordig.

Heeft hij geloof ik eens op Inet gevonden.

Zit nu een extra knopje op en dan heeft hij geloof ik meer vermogen…



Was er wel blij mee, want dit was wel een heel eng beest. Heb een half uur na zitten trillen, want Benthe stond er ook vlakbij…

Een knopje voor meer vermogen :think:

Ik krijg helemaal van die A team visioenen, knutsel de knutsel :lol:



Maar fijn dat het beest is gaan hemelen ermee.

oh jakkes wat een engerd!! :sick:

Tja, ik zet zo’n beest dus liever buiten hè. Glas erover en vliegen maar. Buiten doet ie niemand kwaad. Maargoed, ik red elk vliegje uit een emmer water enzo.

IEWLL!! :shock: :shock: … Heb je hem trouwens zelf gedood?? Nee, je man lees ik nu :angel:

Wij hadden ook alweer wespen in ons huis, jakkes nog aan toe.

Leuk de zomer, maar die smerige beesten mogen van mij wel blijven :wall:

Komen ze bij jou niet door de kozijnen heen ? :shifty:

Karen, nee, kozijnen zijn slecht, maar gelukkig niet zo slecht… Denk (hoop) dat ze (mijn man denkt dat het een koningin was, gezien de groote) door de openstaande deur is binnengekomen…



En Sennapen, nee, IK heb hem gedood, mijn man alleen voor het juiste gereedschap gezorgd :wink:

Wat ik dan niet snap hij zit voor het raam… Raam open beestje naar buiten en iedereen leefde nog lang en gelukkig… :angel:



Maar ik heb makkelijk praten, ben niet bang en niet allergisch. :wink:

Als hij niet zo dicht bij de hendel had gezeten had ik dat misschien wel gedaan, maar nu durfde ik dat niet… Nu had ik zoiets van: HELLLLPPPP!!!

:hug: :hug:



Hij(zij) is ook wel een flinkerd hè.

Ja, centimeter of 5 was hij/zij wel…

en ja, dan gaat mijnheldendom heeel veel weg… :mrgreen:

Ja ik ken ze. Ik heb er gisteren ook een gezien en gehoord. Die beesten zoemen megahard. Ze zijn niet aggresief en ook niet uit op zoetigheid, dus dat scheelt weer.



Ze komen vooral voor in drenthe en overijssel.

HIer ook al een paar keer binnen gehad, maar ik vond ze toch een stuk agressiever dan een wesp, want na de eerste keer met de electrishe vloegenmepper heeft dat beest me door heel de woonkamer achtervolgd :shock:



Enne ikke natuurlijk hulp en brand schreeuwen, ban panisch voor insecten, vooral als ze vliegen of harig zijn :oops:



Enge dingen :shifty:

Vergat helemaal erbij te zeggen dat mijn vader vroeger toen ik klein was door zo een ding gestoken is geweest, recht tussen zijn schouderbladen, hij was binnen een minuut na de steek omgevallen, een vriend van hem, heeft hem toen naar de dokter gebracht.



Mijn vader heeft van die steek nu nog een bult op zijn rug en die zit daar nu toch zeker al 30 jaar :shock: :? Raar ding.

Bah wat een beest… Ik heb het al niet op gewone wespen, laat staan op zo’n groot beest…

@Tamara30 wrote:

HIer ook al een paar keer binnen gehad, maar ik vond ze toch een stuk agressiever dan een wesp, want na de eerste keer met de electrishe vloegenmepper heeft dat beest me door heel de woonkamer achtervolgd :shock:



Enne ikke natuurlijk hulp en brand schreeuwen, ban panisch voor insecten, vooral als ze vliegen of harig zijn :oops:



Enge dingen :shifty:




Proest, als je mij met een elektrisch apparaat zou aanvallen en ik overleefde het ging ik ook achter je aan hoor. :mrgreen:



Misschien was hij daar wel agressief van geworden hè. :wink:

@ruud wrote:

@Tamara30 wrote:
HIer ook al een paar keer binnen gehad, maar ik vond ze toch een stuk agressiever dan een wesp, want na de eerste keer met de electrishe vloegenmepper heeft dat beest me door heel de woonkamer achtervolgd :shock:



Enne ikke natuurlijk hulp en brand schreeuwen, ban panisch voor insecten, vooral als ze vliegen of harig zijn :oops:



Enge dingen :shifty:




Proest, als je mij met een elektrisch apparaat zou aanvallen en ik overleefde het ging ik ook achter je aan hoor. :mrgreen:



Misschien was hij daar wel agressief van geworden hè. :wink:






Haha hij keek me al eng aan toen ik de keuken in kwam, deed ik nog niks, ben eerst terug gegaanvoor de vliegen mepper :silenced:



Maar uhh Ruud, t zou best kunnen dat ie daarom nog een tikkie bozer werd :mrgreen:



Maar ik heb uit eindelijk wel gewonnen :shock:

Daarom pakte ik hier de opgevoerde… Zo van, wat als hij niet doodgaat???

Ben er zelf allergisch voor en Benthe stond er vlak bij… die had hem ook gehoord…

Dus meteen aanpakken dat beest…