Kijk nou wat een ENGERD!!!

Een opgevoerde vliegenmepper :think: :mrgreen: !



Ben je getrouwd met McGyver?

8)

Soms denk ik van wel… hij heeft soms meer van die gekke ideeën :wink:

Die tweede foto ook echt… vind het wel een beetje sneu eigenlijk. Raam open en gaan…

@Sooki wrote:

Die tweede foto ook echt… vind het wel een beetje sneu eigenlijk. Raam open en gaan…






Ik ook… :frowning:

@wisje wrote:



En Sennapen, nee, IK heb hem gedood, mijn man alleen voor het juiste gereedschap gezorgd :wink:




Haha, okee, dan toch weer verkeerd gelezen. Dat je dat durfde, ben echt als de dood voor wespen en beesten die daar op lijken.

Spinnen daarentegen maak ik zo dood :think:

Jammer dat ie dood is, ze worden zo zeldzaam (niet dat ik ze leuk vind hoor! :lol: :wink: ).

Maar hij kon handig geweest zijn indien je geen last van andere insecten wilde hebben deze zomer (zij eten ‘alle’ andere insecten zoals bijv. de wesp).

Ze zijn ook helemaal niet geïnteresseerd in zoetigheid dus er last van hebben op je terras zou je ook al niet hebben gehad.

Dit is nog interessant, lees maar even:



Hommels en bijen krijgen de kans naar buiten te gaan, eventueel met een potje en papiertje, wespen niet. Op een of andere manier vind ik die veel enger.



Hier trouwens geen electrische vliegenmeppers of andere hoogstandjes maar gewoon een krant of folder. En als ik niet oplet mijn kater, kan niets tegenop.