Kiespijn, en dan voor niks naar het ziekenhuis!

o bah wat een nare ervaring :hug:

dat is waar ik ook zo bang voor was he

mijn vorige tantarts was ook zo’n kluns

deze is echt super en met 2 verdovingen in me wang en 2 in me kaak was het zo gepiept

EN geen centje pijn

Nou ja op zich was hij geen kluns hoor! De kies was gewoon rot (letterlijk en figuurlijk) en erg moeilijk eruit te krijgen. Greep de leuningen stevig beet en dat moet hij opgemerkt hebben en daarom besloten hebben om nog meer verdoving te geven gelukkig. Dus eigenlijk heel goed, dat hij me er niet doorheen liet bijten zeg maar.



Nu is mijn wang 2x zo dik en mooi groen/blauw…net alsof ik een paar flinke klappen heb gehad :mrgreen:

O get hahaha. Nou ja, de ene kies is de andere niet zullen we maar zeggen.

Sterkte jij meis! :hug: :-*

Ja inderdaad de ene kies is de andere niet en echt waar kiezen die boven zitten gaan makkelijker!

Nou ja ik heb het ergste achter de rug, ik hoop alleen dat de 3e wang toch wel snel verdwijnt want dat ziet er niet uit en ik ben zaterdag jarig dus moet wel kunnen zoenen :mrgreen:

Hahaha ja dat kan ik me voorstellen ja. Nou ik duim voor je!

Hoe ben je de nacht doorgekomen? :-*

o gets bah

maar gelukkig is ie eruit

en als het eenmaal allemaal genezen is dan ben je zooooo blij dat het achter de rug is :smiley:

Vannacht als een roos geslapen, ibuprofen en snurken maar. Op mijn werk dacht iedereen dat ik klappen had gehad ofzo :mrgreen:

Ik krijg nu een beetje de bibbers hoor, er moeten er morgen bij mij 2 uit…eentje boven en eentje onder :?

Sterkte vandaag! Zorg dat je pijstillers bij je hebt en je er 1 in kan nemen nog voordat de verdoving uitwerkt. En zing tijdens het hele gebeuren gezellig sinterklaas/kerstliedjes in je hoofd (dat hielp bij mij serieus totdat ik geen sinterklaasliedje meer kon bedenken).

Pijnstillers heb ik al in huis.

Ook een goedje om mee te spoelen had ik een recept van gekregen, jullie niet?

Over een uurtje moet ik…eerlijk gezegd schijt ik bagger nu :shifty:

Ga voor je duimen sonja!



Maaike fijn dat het zo lekker gaat nu. Iboprufen doet idd wonderen altijd.

@Sonja2 wrote:

Pijnstillers heb ik al in huis.

Ook een goedje om mee te spoelen had ik een recept van gekregen, jullie niet?

Over een uurtje moet ik…eerlijk gezegd schijt ik bagger nu :shifty:




Nee niet gehad. Wel een antibioticakuurtje van 2 dagen. Hoe was het?

Nou, eigenlijk gaat het best goed nu :thumbup:

Het trekken zelf viel me ook wel mee, en tot nu toe heb ik de voorraad ibuprofen nog niet aan hoeven spreken.

Alleen lastig dat het aan allebei de kanten is, durf alleen dingen te eten die je in één keer door kan slikken :roll:



Dat spoelspul is om te ontsmetten las ik.

Antibiotica heb ik weer niet gehad.



Koekie joh, dat kiezen trekken :mrgreen: :eh: :silenced:

Oei Sonja jij ook al…

Ik ben nu dus morgen aan de beurt! Zullen jullie aan me denken? :-*

Veel sterkte en succes vandaag Stephie!! Ik zal aan je denken :-*



Klinkt goed Sonja! Lekker geslapen?



Overigens is de dikke wang weg, alleen nu nog blauw/groener…ziet er werkelijk niet uit!

Succes Stephie! :thumbup:

Succes Stephie!!



Ik heb prima geslapen, zonder iboprufen zelfs :thumbup:

Nu ook nergens last van, alleen blauwe plekken gevoel waar de verdoving heeft gezeten.

Is me echt 100% meegevallen allemaal :thumbup:

( trouwens geen verschil tussen boven en onder, merk ik nu uit ervaring :wink: )

Steph, komt helemaal goed, succes straks, ik denk aan je :-*



Liefs Marieke

Ik denk aan je!!! :-*

Meiden, het was serieus een eitje. De verdoving deed nagenoeg geen pijn, en het trekken was echt zo gepiept! De verdoving begint nu langzamerhand uit te werken, maar ik heb alvast een zakje pijnstiller genomen. Pffffffff wat ben ik opgelucht joh!

Misschien piep ik straks anders als het pijn gaat doen, maar voor nu zeg ik top! :thumbup:



Maaike, kreeg jij ook penecilline mee?