Kiespijn, en dan voor niks naar het ziekenhuis!

Nouja, stá je daar ! Wat rottig zeg :evil: Helemaal zenuwachtig en uitkijkende naar de pijn waar je straks van verlost zou zijn, moet je nóg langer wachten :frowning: Lullig. Hopelijk ben je er gauw vanaf !

ik heb wel eens een verstandkes laten trekken en dat viel echt mee hoor. Ik was er lettelijk zo vanaf hihi



celes

Gelukkig is het boven… Dus met een beetje geluk is het zo gepiept hahaha!

tuurlijk meid…

dat doe je wel eventjes :wink:

Nou ik hoop het hahaha.

Ik ben echt geen held op prikken gebied, ik ben al een paar keer flauw gevallen, en ben in mijn armen heel moeilijk te prikken…

Steph, dat je in je armen moeilijk te prikken bent kan ik me voorstellen maar die prik achterin je mond is een makkie :smiley: zo gebeurd, ontspannen meid, goed door je neus ademen en zeggen tegen jezelf dat het zo klaar is, en dat prikken is ook zo gebeurd.



Nogmaals sterkte.



:-* Marieke

Thanks meis…

Als het goed is gaat mijn mama mee, dus ik heb iemand om tegen te mutsen.

Maandag nog wel even de tandarts bellen, want ik wil nu wel duidelijk weten waar de fout lag…

Ik moet in mijn uppie :frowning: en mijn kies zit onder :frowning:

voelt zich even heel zielig :mrgreen:

Mijn tandarts heeft me trouwens bij mijn laatste verstandskies ook naar het ziekenhuis gestuurd. Hij kon deze ook niet zelf trekken. ik moet zeggen dat als ik weer de keuze had, ik meteen naar het ziekenhuis zou gaan. Ik heb een ontzettend fijne en goede tandarts maar in het ziekenhuis vond ik de begeleiding en het vlot werken helemaal top !



In het ziekenhuis snijden ze ipv trekken en ik was doodzenuwachtig maar ik zou het daar zo weer doen :thumbup: De last en napijn viel ook 200% meer mee dan de andere 3 keren bij de tandarts…

Oeps Maaike was niet de bedoeling om je nog zenuwachtiger te maken dan dat je misschien al bent.

Je zal zien hoe vlot het allemaal gaat.



Jij ook sterkte :-*

Nou dat klinkt positief Karin! Pept me weer een beetje op!

:thumbup:



Maaike, ik vind je nu ook heeeeeeeel zielig! Ik zal een beetje extra aan je denken dinsdag! :hug: :-*

Steph, :-* en :hug: ook dit komt helemaal goed :wink: :-*

@Stephie wrote:



Maaike, ik vind je nu ook heeeeeeeel zielig! Ik zal een beetje extra aan je denken dinsdag! :hug: :-




Dank je :-

Oh en ik ga ook liever naar de kaakchirurg dan naar de tandarts. Dit is mijn laatste verstandskies die eruit moet, de 1e is door de tandarts gedaan en dat was een hel de andere 2 zijn tegelijkertijd door de kaakchirurg gedaan en dat viel reuze mee.

Jij moest ook in het Ikazia toch? Ongezellige bedoening vond ik het daar…

Ja ongezellig is het wel en superaardig zijn ze ook niet, maar zolang ze het maar snel en zo pijnloos mogelijk doen vind ik het best!

ik wil je heel veel succes wensen alvast…



Mijn kies is er nu eindelijk uit sinds vorige week…had een megaontsteking eronder en 1,5 maand en 2 ab kuren later (en een hele apotheek aan ibuprofen wat ik nooit slik) heb ik gewoon gesmeekt :oops: of ik er tussen kon…en ja de tandars heeft het voor me geregeld…ik ben een ontzettende angsthaas bij alles wat met medisch en vooral naalden te maken heeft en heb de toilet s’ochtends dan ook veelvuldig bezocht :oops: zenuwachtig buikpijn niet gegeten en op naar kaakchirurg met horrorverhalen van collega’s in mijn hoofd die me dat in de ochtend nog even doodleuk ging vertellen…en wat bleek…De prikken deden even pijn maar daarna noppes nada niente…geen pijn meer gehad zelfs niet toen de verdoving was uitgewerkt…heerlijk na een hele tijd met ontsteking te hebben gelopen en daardoor slaaploze nachten heb ik me in tijden niet zo lekker gevoeld als die avond na mijn kaakchirurg bezoek…



om een lang verhaal kort te maken…ik hoop dat je snel kunt en hetzelfde ervaart als mij… :hug:

OOOOO wat een positief verhaal! Thanks meis! Wat fijn dat jij er helemaal van af bent!

Ik heb goede hoop dat het allemaal goed komt dus! :-*

Ik wil niet :cry:

maar ik ga nu toch maar de bus nemen :shifty:

O meid… Hoe is het gegaan? :hug: :-*

Wil je het echt weten? :silenced:



Het was stikdruk, heb een uur zitten wachten op een houten krukje (stoelen waren bezet) en toen werd ik eindelijk naar binnen geroepen voor de verdoving. Stikzenuwachtig natuurlijk maar was zo gepiept.



Nou eindelijk na nog ruim 20 minuten mocht ik weer naar binnen en begon de ellende. Hij (geen idee meer hoe die vent heet) kreeg de kies er niet in 1 stuk uit en heeft staan boren/snijden en trekken als een gek. Op een gegeven moment merkte hij aan me dat het zeer deed (ik kon het moeilijk zeggen) en moest ik nog meer verdoving (uiteindelijk in totaal 6 prikken gehad), na 3 kwartier was hij eindelijk klaar en kreeg ik 8 hechtingen :shock:

Nou toen terug naar huis, lekker hoor in de bus met een opgezwollen wang :lol: goed toen werkte de verdoving uit en ging het steeds meer pijn doen, moest ik nog 20 minuten in de apotheek staan voordat ik mijn pijnstillers had (die overigens heeel goed werken) terwijl er maar 2 mensen met mij in heel die apotheek stonden grrrr :evil:



Nou ja nu werkt die pijnstiller nog steeds fantastisch en voel ik me wel weer goed na zo’n ellendige middag.