Keukenmachine.

De titel zegt het al: Keukenmachine.

Als ik via google zoek kom ik verschillenden tegen. Zie door de bomen het bos niet meer.

Ik ben op zoek naar een keukenmachine, een simpele uitvoering.

Nu gebruik ik (nog) de handmixer maar echt ideaal vindt ik het niet.

Iemand ervaring met keukenmachine?

Tips?

Bedoel je een keukenmachine die ook kan hakken, blenderen etc?

Of alleen om te mixen (sausen, deeg maken, etc)

Ik heb deze:

We hebben deze nu 2 jaar en ben er erg blij mee. En heb hem al héél véél gebruikt met de taarten. Hij word Ken genoemd :lol: :mrgreen:

Hakken en blenderen daar heb ik m’n staafmixer voor.

Het is echt puur voor cake bakken enzo.

Dan is de kenwood een aanrader :thumbup: :smiley:

Ik krijg inderdaad ook een akenwood voor mijn verjaardag over 3 weken :dance: Mijn handmixer is (weer) kapot en ben er klaar mee :? Ik ga voor de iets uitgebreidere, dan ben ik gelijk klaar :wink: De Kenwood KM286, die hierboven is volgens mij de Patissier toch?

Oh, zucht, het apparaat waar Nigella Lawson bij zwijmelt (ik stiekem ook :wink: )

Maar helaas, kan je niet helpen, ik lees wel mee want staat ook op mijn verlanglijst.

Als het echt om mixen/kneden etc gaat, dan een KitchenAid :dance:

Echt een hele fijne machine en ook nog eens heel erg mooi :inlove:

Ik heb deze:

Ja die is heel mooi, maar dan noem je ook wat op :lol:

Dat klopt, maar hij is ook echt heel fijn. :smiley:

Maar kan me goed voorstellen dat je als eerste keukenmachine een andere koopt :wink:

Bij de blokker/marskramer hebben ze vaak ook best goede in de aanbieding. Tenminste dat hoor ik dan in mijn omgeving.

Ik ben geen echte keukenprinses en aangezien wij ook niet een enorm grote keuken hebben hoeft het van mij niet zo’n hele grote te zijn.

Maar ik mag graag bakken.

Zal vanmiddag eens even bij de Blokker binnen wandelen.

:inlove: Kitchenaid :inlove:

Ik ben er voor aan het sparen! Hij is wel duur, maar goed en een hele mooie aanwinst voor je keuken!

@Kimmie1976 wrote:

Ik krijg inderdaad ook een akenwood voor mijn verjaardag over 3 weken :dance: Mijn handmixer is (weer) kapot en ben er klaar mee :? Ik ga voor de iets uitgebreidere, dan ben ik gelijk klaar :wink: De Kenwood KM286, die hierboven is volgens mij de Patissier toch?

Ik heb idd de patissier. Qua budget was deze precies goed. Jij krijgt ook een mooie! :inlove:

Kitchenaid is natuurlijk een heel goed merk maar die is ook heel duur. :shock: Al kwijl ik nog weg bij dit merk haha.

Vriendin van mij bakt veel taarten.

Die heeft bij de Blokker de keukenmachine van Herman den Blijker gekocht en is er enthousiast over.

Doet het prima.

Ik denk dat ik dan nog maar even moet wachten tot ik jarig ben… :eh:

Of manlief lief aan kijken.

Ik heb een Bosch MUM. Nummer weet ik even niet uit mijn hoofd. Maar eerlijk hij is best goed op te bergen en werkt heerlijk! Sterker nog behalve fijn kneden en mixen zitten er als bonus nog wat raspen en snijbladen bij al werkt dat iets minder prettig werken vind ik zelf. Er kan naarmate je meer gaat doen uitgebreid worden zonder dat je gelijk een compleet nieuwe machine hoeft aan te schaffen (Blender ed zijn allemaal los te koop). Dat vond ik iig wel een fijne overweging.

Prachtige apparaten… Ik heb er gewoon eentje van Philips, cucina staat erop, weet niet zker of dat dan de modelnaam is. Geloof dat ie een euro of 60/70 was, heb m al een paar jaar en gebruik hem heel veel. Ik vind het echt een aanrader als je niet dagelijks staat te bakken maar wel graag een goeie wilt!

Ik ben voor een vrij simpele gegaan en heb er 1 gekocht bij de Lidl. Heb hem nog niet gebruikt. Maar wil eerst eens uit proberen. En aangezien die bij de Lildl niet duur was leek het me wel wat om die eerst eens te proberen.

De Kenwood is nu in de aanbieding bij Wehkamp :wink: Beetje jammer dat het nu even € 30,- scheelt met wat mijn man er 2 weken geleden bij hen voor betaald heeft :thumbdown:

@Kimmie1976 wrote:

De Kenwood is nu in de aanbieding bij Wehkamp :wink: Beetje jammer dat het nu even € 30,- scheelt met wat mijn man er 2 weken geleden bij hen voor betaald heeft :thumbdown:

Klopt maar dat geld hebben we er nu even niet voor over. :oops: :wink:

Heb in ieder geval al iets voor op m’n verlanglijstje. :wink:

Weer even naar boven halen.

Ik ga toch op zoek naar een goeie keukenmachine. Aangezien ik de laatste tijd toch veel in de keuken bezig ben.

Nu heb ik even een vraagje aan broodbakkers, is het haalbaar om deeg te kneden met een keukenmachine? Of heb je daar echt een broodbakmachine voor nodig?