Kerstpakket?

Hebben jullie een kerstpakket gekregen? Wat zat er in en vind je het leuk wat je gekregen hebt?



Ik kreeg, na een supergoed functioneringsgesprek, een schitterende bos bloemen met een fashioncheque twv 25 euro en een goed gevulde enveloppe. We overwegen om een tablet aan te schaffen daarvan… Met sinterklaas kregen we ook allemaal een mooi opgemaakte schaal in de kerstsferen. We zijn dus weer bizar verwend!



Allard kreeg een vvv bon van 50 euro, Ook niet mis!

Ik krijg altijd het kerstpakket van mijn moeders vriend en dit keer ook dat van mijn vader.



Dus hier 6 grote wijnglazen van Royal Leerdam, 2 flessen goede wijn, 2 kortingscheques van 150 euro te besteden bij Center Parcs , kom ik niet, dus die is al gedoneerd… en bij sunparcs… die hebben we nog even bewaard. Verder bonbons, marshmellows, pepermunt, kaneelkussensnoepjes en een pak toast en houdbare pate :sick: Van mijn moeders vriend, zijn wijnpakket… 3 goede flessen wijn en een fles echte champagne, die gaat altijd open met oud en nieuw.



De glazen zijn super mooi, echt van die sjeike grote bellen.



Ruud krijgt geen kerstpakket of iets, maar wel een dikke kerstbonus, dus we are not complaining :mrgreen:

Hier heeft manlief een gewoon leuk pakket gekregen met lekkere spulletjes.



Verder heeft hij een vette bonus op z’n bankrekening gekregen. :inlove:

En niet te vergeten salarisverhoging.

Nee het bedrijf lijdt verlies, vorig jaar hebben we helemaal niks gekregen. Dit jaar wel: €10 vvv bon met een kerststol.

Ik werk niet buitenshuis, dus ik krijg niets.



Manlief heeft een vvv bon twv van 50 euro gekregen, een bos bloemen en een fles witte wijn voor zijn getoonde inzet.



Gisteren kwam daar nog een kerstpakket achteraan met daarin een blender van princess, een smoothy kookboek, ijslolliemakers, een houten spel en verder allemaal biologische produkten van bio+

Een mega gezond pakket dus :mrgreen:

Dat komt in januari goed van pas :oops:



Een best aardige eindejaarsuitkering kwam in het begin van de week op de rekening en in periode 1 van volgend jaar, volgt er nog een bonus.



Maar met de soms 60 urige werkweken die hij draait, is het ook wel fijn dat dat gewaardeerd wordt :thumbup:

manlief heeft een tinteling gekregen… was niet zoveel leuks eigenlijk om uit te kiezen… denk dat we maar voor een foto op linnen gaan van 5070 of 5050… dat was het enige waarvan ik dacht hm ja dat is nog wel leuk…



de kinderen hebben van zn baas een slee gekregen… daar hadden we nog maar 2 van :roll: :roll: :wink: dus die zetten we maar op marktplaats en van de opbrengst mogen de kinderen iets anders kopen

Ik heb een VVVbon van 10,- gehad en een bon van 30,-



Ml heeft een v&dbon gehad van 45,-

hier helemaal niks.

Ik werk niet buiten de deur, dus tja.



En ML werkt wel buiten de deur, maar krijgt nooit iets… geen 13e maand, geen kerstbonus, geen kerstpakket, nog geen kerststol…

ik heb van de school een leuk chocoladefonduepakketje gekregen, omdat ik in de oudercommissie zit.

Dus fonduesetje, marshmellows en koekrolletjes die erbij kunnen. Leuk aangekleed op een hartjesdienblad en kerstballen aan de linten als versiering, gewoon echt feestelijk.



Verder krijg ik geen pakket, oppaskids denken er helaas nooit aan ofzo bij mij, maar geeft niet.

Ex heeft wel een pakket gekregen, met daarin allemaal eten, allemaal in dezelfde stijl/labeltje. Zag er gezellig uit ook.

Ik heb het nieuwe kookboek van Jamie Oliver (15 minuten koken) gekregen, en een goed gevulde envelop.



Had het helemaal niet verwacht, dus dit was wel écht een kado!

zelf een code waarmee je een cadeau uit kunt kiezen op internet, ik ben voor een abonnement op Knipmode gegaan.

Mijn man een’standaard’ pakket met een deel van het servies (hij krijgt elk jaar een deel, ondertussen hebben we een enorm servies ervan, maar ik blijf het niet zo mooi vinden :oops: ) en de gewone eet- en drinkdingetjes. En een bonus.

een pakketje van een heel duur plaatselijk warenhuis. Met daarin weer opnieuw een ding om op te hangen… en weer een waxinelichtjeshouder en weer cupcakemix slagroom thee en koffie…

T kost ongeveer 45 euro, het hele pakket, niemand van de collega;s durft aan te geven dat we liever een bon hebben van die winkel zodat we het zelf kunnen besteden…



manlief een keuze pakket en die kiest een nieuwe koekenpan :slight_smile:

Ik had een mooi glaswerk gekregen, al weet ik niet eens hoe mooi het geweest is want ik liet de doos vallen :shifty: :cry:, dus ik had een Royal Leerdam doos met 1000 stukjes



Manlief heeft een tinteling gekregen, geen idee wat we daar mee gaan doen

Ml helemaal niks en ik werk net dus ook niks.



Ik zie echt dingen voorbij komen :shock:

Bonussen 13e maand enz kennen wij hier niet thuis. Ik heb een mooi pakket gekregen met een Italiaans thema waar een hele mooie schaal in zat en Italiaanse lekkernijen daarnaast nog drie geuren (heel vervelend als je in een drogist werkt :wink: ). Manlief heeft een klein pakketje gekregen wat zoals elk jaar geen ruk voorstelt maar goed :mrgreen:

Ik ben gastouder dus geen kerstpakket. Ik heb geen baas…

Voor de kindjes doe ik met deze dagen, net als Sinterklaas, wel iets speciaals.

Een kerstpakket vind ik niet nodig maar het is zó leuk om een doosje te krijgen met iets waarvan je de inhoud niet weet!

Ik heb een mooi kerstpakket gekregen met 4 soepkommen en een soepterine

En allerlei levensmiddelen erin

En een mooie kerstbonus :mrgreen:



Manlief had een wensbon van 50 euro

Ik heb belachelijk veel gekregen en mijn man ook.



Moet ik zeggen dat ik met 5 man op een internationaal bedrijf werk waardoor wij heel veel pakketten van klanten krijgen en deze onder drie vrouw verdelen (de twee mannen willen niks).



Van mijn bazen kreeg ik een bonus (een kleintje zeiden ze omdat ik er nog maar net werk, maar goed, klein was in mijn ogen groot, het was meer dan mijn salaris) en daarnaast nog een krat met zes flessen wijn en een fles champagne. Heb ook een 13e maand trouwens.



Via de klanten dan nog twee pakketten met eten, Italiaans, Engels en daarnaast nog 10 flessen wijn en een fles champagne.



Manlief kreeg een heel tof pakket met allemaal lekkere (normale) dingen met daarin ook twee theeglazen en een ovenschaal met rechaud. Ook hij werkt op een internationaal bedrijf en zij zijn maar met drie man om te verdelen. Dus nog meer eten en wat wijn. Ook nog een mega beenham.



Ik voel me nu heel stoeferig… Maar hiervoor kreeg ik nooit pakketten (vind een kleine attentie het minste wat een bedrijf kan doen) en bij Defensie was het ook nooit veel.



Moet ik ook zeggen dat ik mijn gastouder wel een pakket heb gegeven. Vind het net zo leuk namelijk om te krijgen als om te geven. Heb haar een leuk pakket samengesteld met dingen die zij echt lekker/leuk vindt en natuurlijk een mooie tekening van Keira!

Ik werk ook niet buitenshuis maar we kregen

van een lief vriendinnetje 3 pakken Pampers :thumbup:

Kerstpakket van mijn man zijn werk

Kerstpakket van de kerk

Iris bon van jeugdland,‘voor t vrijwilligerswerk’

Kerstbrood & Rollade van mensen vanuit de kerk

& een Kerstpakket van onze kapster/2e mama en surrogaat Oma



Ik klaag dus absoluut niet,.heel lief

om zo verwent te worden,

Van mijn vrijwilligers werk een pakket met een soort letter bak voor aan de muur voor kaartjes of fotos of zo… Met wat lekkere dingen er bij !



Mijn man via zijn werk een doos met lekkers een fles wijn en een weekend tas…



Via zij hobby/werk een bon voor tijdschriften abbo uitzoeken, een dienblad met versiering, kaarsje en chocolaatjes



Dus niet heel bijzonder maar wel weer leuk !!