Kerstpakket

Wij hebben hem nog niet (al heb ik de keuzekado-doosjes allang zien liggen bij de administratie :wink: ).



Dit is ook wat:

Ophef over botoxbon in kerstpakket ziekenhuis

Uitgegeven: 14 december 2007 11:43

Laatst gewijzigd: 14 december 2007 11:44



HOOFDDORP - Personeel van het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp is onaangenaam verrast met een kortingsbon in het kerstpakket, te besteden bij een kliniek voor plastische chirurgie. De meeste afdelingen hebben besloten het pakket terug te sturen naar de Raad van Bestuur.



De bon maakt deel uit van het kerstpakket dat verder bestaat uit waardebonnen voor bijvoorbeeld restaurants en pretparken. Volgens een woordvoerder van het ziekenhuis hebben van de 2200 werknemers een of twee mensen negatief gereageerd op de bon voor de kliniek.

De waardebon ter waarde van vijftig euro is vrij te besteden bij de Laser Company in Hoofddorp. Een woordvoerder van de kliniek vertelt: “Daarvoor kan iemand zich permanent laten ontharen, het gebit laten bleken of een botoxbehandeling nemen.”

De zegsvrouw zegt niets te begrijpen van eventuele ophef. “Dit is toch hetzelfde als een bon van een parfumerie of een vegetariër die paté in zijn pakket krijgt.”






Denk dat dat niet in mijn keuzekado zit :wink:

hahaha wat een bon, tja zou hem dan echt afgeven hoef geen botox of lazer behandelingen





heb mijn pakket eregister gehad van abn-amro en krijg er nog 1tje van randstad.



Bij mij zat alles in een mooie limegroene curverbox met deksel.

Het was volgens mij zweeds de merken ken ik niet.



2 flessen bier

1 fles wijn

1 pot marmelade

1 pak koekjes

1 potje pate

1 zak italiaanse toastjes

1 doos met kruidentoast

1 doos bonbons (waren niet lekker)

1 zak papcorn

1 zak marsmallows

1 fles perensap

1 zakje met een klein spelletje



voor de rest weet ik het ff niet meer

Ik heb 'm vanmorgen net gehaald. Ik werk in een ziekenhuis en heb geen bon om te ontharen/laseren :mrgreen:

Bij ons zat er in:


  • tosti ijzer
  • pot aïoli
  • pot ketchup
  • fles wijn
  • pak spaanse ham
  • blikje salmiak balletjes



    Ze moeten ook bezuinigen, dus het was ook raar geweest als we een heel groot en uitgebreid pakket kregen :slight_smile:

Owww nou wat een onzin zeg (die ophef daarover), sorry hoor… :silenced:

Krijgen we een kerstpakket en nog niet tevreden… :roll:

Je kan toch ook voor iets anders kiezen… :think:

Ik zou er happy mee zijn hoor, lekker tanden bleken, en bepaalde plekken laten ontharen… :thumbup: waarom niet…

En als ik oud en gerimpeld zou zijn zou ik me ook lekker laten botoxen… :snooty:



HAPPY CHRISTMAS… :mrgreen:

Wij hebben trouwens een boekje gekregen waaruit je zelf iets kan kiezen… staat erg leuke dingen in… :thumbup:

Helaas geen tanden bleken… :mrgreen:

Nou het enige waar ik mij voor kan stellen dat mensen het niet willen is omdat ze er geld bij moeten leggen…tanden bleken, botox of iets anders bestaat namelijk niet voor 50 euro… 8)



Ik had een heel leuk kerstpakket…

Ik ben er ook dol op hoor…Vind het zo leuk…Ben benieuwd wat Mark krijgt…



Ik had een ‘zwarte’ doos. Met allerlei lekkere (onzin)hapjes die wel gegeten worden hier.

Een grote dobbelsteen met 6 minispelletjes erin en een grote glazen schaal met kaarsen erbij…En een kinderpakketje met potloden en tekenblad…



Vind ik leuk :smiley:



Ik vind sowieso bijna elk kerstpakket leuk, behalve die van 2 jaar geleden van Mark met allemaal fitness-spul er in en korting op een sportschool, zo betuttelend…BAH…



Maar dit jaar dus leuk… 8) :smiley:

Ik snap de ophef niet zo over die bon.

De een gebruikt hem en de ander niet.

Ik heb ook wel spullen in kerstpakketten gehad die ik niet gebruikte. Nou dan geef ik ze weg ofzo. Het is een kado dus je hebt weinig te zeuren vindt ik.

Ik zou ook niet weten waarvoor ik hem zou moeten gebruiken, je moet waarschijnlijk geld bijleggen, maar terugsturen als je iets krijgt, nee dat vind ik ook een beetje onzin, je kunt het desnoods op marktplaats.nl zetten :mrgreen:



Ik ben erg benieuwd of ik nog een kerstpakket krijg, ben pas begonnen bij een nieuwe werkgever en meestal wordt de bon bij de salarisstrook in november verstuurd om hem op te halen en die krijg ik dus niet. Even afwachten en anders ga ik wel bellen denk :stuck_out_tongue:

@faizaa wrote:

Owww nou wat een onzin zeg (die ophef daarover), sorry hoor… :silenced:

Krijgen we een kerstpakket en nog niet tevreden… :roll:

Je kan toch ook voor iets anders kiezen… :think:

Ik zou er happy mee zijn hoor, lekker tanden bleken, en bepaalde plekken laten ontharen… :thumbup: waarom niet…

En als ik oud en gerimpeld zou zijn zou ik me ook lekker laten botoxen… :snooty:



HAPPY CHRISTMAS… :mrgreen:




Helemaal mee eens.



Wij krijgen er ook een. maar wat er in zit weet ik nog niet.

voor 50 euro kun je ook niet veel zag ik al op die site.

Het is echt korting.



maar ik heb ook geen hekel aan kerstpakketten. Ik vind het altijd zulk correct gezeur dat “zonde van je geld” geroep.

Is toch leuk!

Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken zeggen ze toch :lol: Ik vind alles wat ik krijg leuk hoor.

ik krijg al een aantal jaar geen kerstpakket hoor… dus vind dat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken… als je er niet blij mee bent… jammer dan!!!

Nou ik vind het ook geen stijl om een kortingsbon voor plastische chirurgie in een kerstpakket te doen. Al die behandelijken hebben toch risico’s en zeker als ziekenhuis dien je mi uit te stralen dat je enkel voor mediche behandelingen bent die daadwerkelijk medich noodzamelijk zijn.



En hier dus ook al heel wat keren kadootjes gekregen waarvan ik dan zoiets heb, geef me dan een kadobon.

Het is namelijk een kleine commissie die een bepaald budget krijgt om kerstpakketten van te kopen, en daar zitten soms hele leuke tussen, en vaak ook waardeloze, als je dan als kerstcommisie niks beters weet te verzinnen dan geef iedereen simpelweg een kadobon.



Dat hebben wij dus dit jaar een kadobon, en ik denk dat ik daar het boek van Jamie of dergelijke van ga kopen. :mrgreen:



Overigens vind ik die voedselpakketten met kleine kadootjes ook altijd wel erg leuk.

mijn man kreeg m gister thuisbezorgt!(zit nog in de ziektewet)



2 pakketten

1 doos knettervol met allerlei kippenvlees produkten(fileetjes,pootjes,schnitzels enzz) iig 40 kg kip! :shock: m’n vriezer zit stampvol nu,maarja…het is een kippenbroederij heh,dus hadden we kunnen verwachten :mrgreen:



en een gewoon kerstpakket,toastjes,fles wijn,jam,snoepies,waardebon voor landal green,een postcode kerstlot,een mooie schaal met kaarsen…uhhh :think: ff denken…koffie,thee,koekjes,chocolademelk :drool:



kortom errug leuk weer, :thumbup:

Marco heeft zijn eerste pakket vandaag meegekregen.

Een doos met een fles wijn, lekkere Japanse Mixnootjes en mooie schaaltjes gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking.

Echt heel leuk!!



Ik vind het zo leuk om cadeautjes te krijgen, dus ook leuk om een Kerstpakket te ontvangen!

Marco krijgt er vaak meerdere, dus ik zit altijd blij uit te pakken :mrgreen:

Vanuit de gemeente waar hij werkt krijgt hij altijd de keuze om een kerstpakket te kiezen of het geld te doneren aan een goed doel.

Wij doen altijd het laatste. We krijgen al zoveel :wink:

tjeetje wat krijgen jullie veel :shock:



bij mijn vorige werkgever kregen we een bon van 15 euro…te besteden bij de plaatselijke beautifarm (waar ik ook dagelijks kom :? )

deze gaf ik dan ook altijd aan een stagiaire…ik ben er nog nooit geweest…is niets voor mij



nu zal ik ook niet veel meer krijgen…



wel ga ik voor opa en oma een pakketje maken…voor het oppassen dit jaar :thumbup:

dus ik kijk wel wat er ‘ín’ is voor de pakketten kan ik ook zo iets doen :wink:

:D.

Wij hebben dit jaar echt een super gaaf kerstpakket!!!

De werkgever van mijn man verwent ons wel weer.



Een sporttas, dienblad voor op schoot, eierhouders, koffiezet apparaat voor 2 kopjes, klein waterkokertje, broodrooster, fleecekleed, koffie, thee, beschuit, mini portie hagelslag/ fruithagel/ gestampte muisjes, omeletkruiden, en een agenda voor 2008 (dan wel van het bedrijf).

En alles in de kleur appeltjes groen!!! :inlove: :inlove:



Ben er super blij mee

Ik ben keinieuwsgierig wat er in de mijne zit,mag hem pas as Donderdag ophalen :dance:



Mijn moeder had wel een hele leuke die Benito heeft gekregen omdat hij het helemaal geweldig vind.

Ze werkte ook in het ziekenhuis (sophia kinderziekenhuis) en ze kreeg een chocoladefontein,vanavond gaan we hem inwijden :lol:

Ik ben blij met alles wat ik krijg, ik vind het een waardering zo zie ik het.

Wij hebben trouwens een boekje gekregen waar we uit kunnen kiezen.

Vind ik erg leuk, zit voor iedereen wel iets bij toch???