Kerstpakket

Leuk he, al die kerstpakketten.

Ik heb de mijne ook al:



Een grote bloempot met daarin:

  • bloembollen
  • tuinschepje
  • vetbollen
  • houder voor de vetbollen
  • netje met pinda’s en zaadjes
  • boekje over tuinvogeltjes



    Erg leuk voor in de tuin.

    Ik zal het vanmiddag even ‘installeren’.



    Mijn hubbie kreeg zo’n boekje waar je zelf iets uit kunt zoeken.

    Maar ik denk dat we het maar weer aan een goed doel schenken.

    We hebben zelf al zoveel…



    Liefs Esther :**:

Ik vind de kortingsbon helemaal niet zo raar hoor. Om hier nu aanstoot aan te nemen :roll: Ik zou best mijn benen permanent onthaard willen zien hoor !!



Wij hebben een cadeaubon van Tintelingen gekregen

Haha, ik krijg vrijdag mijn kerstpakket. Maar weet dan wel wat er in zit :mrgreen: :mrgreen: Ik zit samen met een collega in kerstpakket organisatie.

Wij sparen zelf voor ons pakket want wij krijgen van de werkgever wat voor sinterklaas.

Dus ik ben benieuwd wat de collega’s er van vinden.



Liefs, Chantal.

Gisteren mijn oerhollandse kerstpakket gehaald,

Het was allemaal delfsblauw,Olielamp,koetjesreep,oerhollandse snoepjes,koffie,thee en mini stroopwafeltjes.

Ook zat er een vvv bon in van 20 euro.

Het is een klein maar zeer geslaagd pakket :mrgreen:

Manlief heeft ook zijn kerstpakket al gehad en we zijne r erg blij mee.



En grote oranje curver opbergbox met deksel, helemaal gevuld…



-dvd the polar express

-fles wijn

-zak chips

-zak mini schuimblokjes

-zak dropwinegums

-zak spekjes

-pot sandwichspread

-kruidenmix voor maaltijd

-keukenrol

-kookboek voor soep

-schort

-tonijnsalade oid

-douchegel

-bodylotion

-tandpasta

-luchtverfrisser



Geloof dat ik nu onderahnd het meeste wel gehad heb.

Maar hij werkt dan ook voor Schuitema, hahahahaha, altijd geode kerstpakketten.



Ben benieuwd of ik nog wat krijg van V&D. Maandag ga ik weer aan het werk dus dan zie ik het wel.

Ik stel hier altijd de pakketten samen!!! Heel leuk om te doen, word er zelf happy van!!! :dance:



Toen ik nog fulltime werkte kreeg ik op de ene school een heel leuk, mooi pakket, op de andere school stond een stapel kerstbroden, waar je die van jou dan zelf tussenuit moest plukken :shock: :wall:



Wij krijgen ook leuke dingen hoor, maar vooral taart en gebakjes. ik ben dan ook 3 kilo aangekomen sinds 5 december :oops: :oops:

hier zoals elk jaar een mega vleespakket! :thumbup: veel lekkere dingen maar het varkensvlees geven we altijd weg … vinden we allemaal jakkie… :sick: :mrgreen:



en wat we helemaal super vinden een kerstbonus van 400 euro! :dance:

:dance:



Een fles wijn, een blik pinda’s van de duyvis en een heeeeele mooie kurketrekker van zack… En laat dat nou een van mijn favourite merken zijn voor rvs! :thumbup:

hier ook een bon van tintelingen, ben er erg blij mee!



we hebben ook het kerstpakket van schoonpa gekregen, die vond 't maar niks…nu hebben wij dus een ijsmachine :slight_smile: wel lekker want we hebben heel veel fruitbomen enzo in de tuin dus dat wordt lekker sorbet maken in de zomer! :drool:



misschien krijgen we ook nog een pakket via m’n vader. Op de gemeente waar hij werkt worden altijd ontzettend veel paketten teruggebracht :shock: en dan mag hij er een extra meenemen. Snap ik niet hoor, dat mensen het teruggeven. Vind ik een beetje ondankbaar, geef het dan af aan iemand anders.



oja, hubbie had een fles champagne via de post, verder geen pakket.

ook handig hoor, voor oud en nieuw!

@faizaa wrote:

Owww nou wat een onzin zeg (die ophef daarover), sorry hoor… :silenced:

Krijgen we een kerstpakket en nog niet tevreden… :roll:

Je kan toch ook voor iets anders kiezen… :think:

Ik zou er happy mee zijn hoor, lekker tanden bleken, en bepaalde plekken laten ontharen… :thumbup: waarom niet…

En als ik oud en gerimpeld zou zijn zou ik me ook lekker laten botoxen… :snooty:



HAPPY CHRISTMAS… :mrgreen:




Misschien willen ze de bonnen wel aan jou sturen :mrgreen:



Ik heb nog een pakket gekregen, want wij hebben hier mensen werken die in dienst zijn van de universiteit en die hebben te veel bezorgd. Het is een Japans pakket met een sushi kookboekje, sushibladen, -rijst, -azijn, -rolmatje, een schaaltje om ze op te leggen en een flesje Japans bier.



En verder vind ik ook dat je blij mag zijn dat je nog wat krijgt en ze hadden toch ook nog andere bonnen erbij. In ons pakket zat een fles wijn, dat lust ook niet iedereen of mag het misschien van het geloof niet hebben, dat sturen ze toch ook niet terug?

Hier van school het boek ‘de gelukkige klas’ en van de stichting een handdoek, kussen, badschuim, zeep allemaal met VIP erop. Zijn geen rijke instellingen he? Manlief had een grote fles champagne, een persoonlijke kalender, een kerststol en een grote doos bonbons van een belgische chocolatier :drool: :drool: , 1 kg :drool:



Snap ook echt niet dat mensen hun pakket teruggeven, geef desnoods spullen aan de voedselbank als je er niets mee kan. Maak je een boel mensen blij :wink:

Ik heb een heel mooi pakket gehad. Met rollade , toetje, aardappels, rookworst, salade, gehaktballetjes etc. waar je echt wat aan hebt.



Heb er zelf drie gehad. Een van het bedrijf. Een superpakket dus wat ik al zei. Een van Timing. En een van Capac.

Heb een boekje waar ik wat uit kan zoeken.

Ga voor de foto op linnen. Wilde ik graag dus komt goed uit.



Vriend lief krijgt vandaag zijn pakket ben benieuwd.

@neirod wrote:

Heb een boekje waar ik wat uit kan zoeken.

Ga voor de foto op linnen. Wilde ik graag dus komt goed uit.




Mark ook...wij gaan ook voor de foto op linnen :thumbup:

Ik had een standaard pakket en Mark kwam gisteren weer thuis met een mega duur pakket van Fortis (is een klant van hun)...

2 flessen wit
1 fles rood
1 fles champagne en gerookte zalm..

Dat wordt dus kwaliteitzuipen.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Mijn vriend heet 40 euro aan bonnen voor de wereldwinkel gekregen.

(hij werk bij de gemeente en meestal krijgen ze een heel verantwoord kerstcadeau, daamee bedoel ik dat er dan aan dat cadeau iets vastzit waarmee je nog iets steunt zoals in dit geval de derde wereld etc. )





Wat ik krijg?? Nog geen idee. Wij krijgen altijd de dag voor kerst ons cadeau/pakket.



(vorig jaar kregen we een dagje uit in een kuuroord naar keuze!! :mrgreen: was echt helemaal geweldig.

(ondanks dat sommige collega;s liepen te zeiken dat ze het niks vonden)



(tis ook nooit goed, lijkt het wel. Is ook niet leuk voor diegene die de moeite heeft genomen een cadeau voor je te regelen)

Mijn man heeft gister van zn baas maar:

2 flessen wijn gekregen en 1,5 kg :shock: gerookte zalm(wat ik daar nou mee moet? :think: )

Maar…hij heeft ook een kerstpakket gekregen van een andere aannemer,daar zat in:

kerststol,roomboter,ragout,ragoutbakjes,wijn,choco kerstman,kerstkransjes(jammie),kerstkleed&servetten,kaarsjes(met onderblad),koffie,thee,kandijsuiker en slagroom.

Ik kreeg een kaars met een ‘beschermengeltje’. Ik ben gastouder en werk in principe niet voor het gastouderbureau maar voor de vraagouders. Dus ik vond het dubbel zo lief van de mevrouw van het gastouderbureau dat ze persoonlijk de kaars kwam brengen :smiley:

@Karin2 wrote:

Ik vind de kortingsbon helemaal niet zo raar hoor. Om hier nu aanstoot aan te nemen :roll: Ik zou best mijn benen permanent onthaard willen zien hoor !!



Wij hebben een cadeaubon van Tintelingen gekregen


Whahaha, ik las dat je je benen gepermanent wilde hebben :lol:



Van school krijgen we al een aantal jaren een envelop met 35 euro aan bonnen. Ik mis de ‘echte’ kerstpakketten, die je uit kunt pakken zeg maar… Noem mij een verwend nest, maar ik kan maar niet kiezen wat ik van mijn bonnen moet kopen! :oops: Vanmiddag dacht ik: nou, dan maar wat voor Leonie, wilde ik een super-coole loopauto van Bumba afrekenen bij Bart Smit… doen zij niet mee met de Iris-cheque! Kon ik alsnog dokken en die bonnen weer bij me steken. :wall:



Johan werkt 1 dag in de week op een school als ICT-er, hij had een ‘echt’ pakket (met wijn, vogelvoederding met vetbol, en allerlei fair trade dingetjes die we lekker op gaan smikkelen) En vandaag belde iemand van het gastouderbureau aan, waarbij ik in de oudercommissie zit: een leuke kersttas met bier, marsepein-chocolaatjes, een cadeaubon voor Douglas van 10 euro en een kerststol! :dance: Dát vind ik dus leuker dan bonnen… :shifty: