hoi hoi
Is er nog een kindje op komst???,in aantocht???
Ik denk dat die moeder dan wel wat anders te doen heeft dan het hier te melden haha.
Maar ik zou het niet weten, ik hoor of lees het soms pas na een week of 2 :oops:
Ik spiekte net bij de december mama’s en daar is vannacht een kindje geboren zag ik! :inlove:
Ja dat heb ik idd ook vaak,maar dacht ineens zou er een kersrkokkindje op komst zijn :think: :think:
ik reed net naar huis uit me werk vandaan en daar was net een meisje geboren :inlove: de pappa(tenminste denk dathet de pappa was) hing net de roze ballonnen buiten weet natuurlijk niet of de kersverse ma op kok schrijft :think:
Bij ons ( dec. mama’s) is vannacht Joran geboren van Sylvia :inlove: :dance:
Hier op KoK niet, maar vannacht zijn er zo een 8 kindjes (waarvan 1 tweeling) geboren in ziekenhuis, dat gehuil… :mrgreen: En had het gevraagd heel bijdehand hoeveel er nou geboren waren , omdat ik veel gehuil hoorde!
Nog een kerstkokkindje!!
Gisteren van Tanja :dance:
bbie & Lana"]Bij ons ( dec. mama’s) is vannacht Joran geboren van Sylvia :inlove: :dance: [/quote]
Da’s net geen kerstkindje meer hé!
Tanja, gefeliciteerd met je kerstkindje! :inlove: :-*
Gefeliciteerd meiden met de kerstkindjes
:dance:
Mijn zusje (Janice) is nu bezig :shifty: :shifty: dus als ze het voor 12en redt is het een kerstkindje :inlove: .
ho ho janice zet hem op :thumbup: :thumbup:
oohh spannend debbel!
misschien dus 3 kerst kindjes… :inlove: :inlove: :inlove:
@Bietje wrote:
bbie & Lana"]Bij ons ( dec. mama’s) is vannacht Joran geboren van Sylvia :inlove: :dance:
Da’s net geen kerstkindje meer hé!
Tanja, gefeliciteerd met je kerstkindje! :inlove: :-[/quote]
Naar mijn weten hebben we in Nederland 2 officiele kerstdagen, dat in andere landen maar 1 dag gevierd wordt, tja, daar kan ik niets aan doen :eh: Voor mij dus echt wel een kerstkindje :-
Jaaaaa mijn nichtje Suze :inlove: is een kerstkindje!!! Geboren om 19.37 vanavond :inlove: .
gefeliciteerd met je nichtje… :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd Debbel :thumbup:
Debbie gefeliciteerd met je nichtje, leuke naam ook :dance: :thumbup:
Debbel gefeliciteerd! Mooie naam zeg :inlove: