Ik stuur elk jaar kerstkaarten, maar een of andere manier heb ik er dit jaar geen zin in :? Toch stuur ik wel wat kaarten, maar ik ga eens selectief te werk. Kijken wat ik dit jaar krijg en die stuur ik terug. Scheelt een hoop moeite denk ik.
@fiep klophout wrote:
En ik ben geloof ik ook de enige op kok die niks heeft met al die kerstkaarten met foto’s van eigen kinderen erop :shifty:
Nee hoor, hier ook absoluut geen kerstmankindjes oid…
Ik verstuur de kaarten via de post, vind ik zelf ook het leukst om te krijgen.
Sommige krijgen een persoonlijk stukje, anderen alleen de namen.
Wat iemand ook al schreef, kaarten via de mail (of hyves) vind ik ook niks…
Ik vind juist de kaarten met foto net iets meer hebben dan een standaard 12 uit een dozijn kaartje :mrgreen: :mrgreen:
Juist omdat het persoonlijk is, deze kaarten bewaar ik, of kaarten met een persoonlijke tekst, de rest mieter ik in het nieuwe jaar weg :mrgreen:
@victoria wrote:
Ik vind juist de kaarten met foto net iets meer hebben dan een standaard 12 uit een dozijn kaartje :mrgreen: :mrgreen:
Juist omdat het persoonlijk is, deze kaarten bewaar ik, of kaarten met een persoonlijke tekst, de rest mieter ik in het nieuwe jaar weg :mrgreen:
hier net zo.
Mijn tante van 80+ begint in de zomer al met borduren, elk jaar weer. De kaartjes worden wel wat simpeler als 20 jaar terug… maar die kaarten heb ik allemaal bewaard en idem voor de fotokaarten.
Van de standaard kaartjes bewaar ik alleen die waar nog een persoonlijke tekst op staat, de rest gaat weg :shifty:
http://www.nu.nl/economie/2401665/vierdaagse-kerststaking-tnt-in-aantocht.html
En hoewel het hier als not done bestempeld werd om het via de mail te sturen… ben ik door dit nieuwsbericht wel ‘gesterkt’ in mijn ‘dit jaar sturen we ze via de mail’ :oops:
Vind het zelf heel leuk om kaartjes te krijgen en is natuurlijk ook gewoon veel leuker… maar ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van de grillen van de TNT bezorgers :thumbdown:
Wat een onzin dat je dan net zo goed geen kaart kan sturen als je alleen de namen erop zet…Alleen namen of een geschreven stukje, maakt mij niet uit. Ik vind kerstkaarten leuk! :inlove: Wel via de post!
Ik vind het heerlijk… Ik schrijf gewoon onze naam erin hoor… Madre ik begrijp jouw manier van kerstkaarten heel erg leuk… En is idd ook veel persoonlijker…
Maar ja uit praktische overwegingen doe ik het niet.
En de rest die mij kaarten verstuurd denkt er volgens mij ook zo over!
ow en dan nog zo’n mooie actie van vandaag. Heb ik de kaarten in de verkeerde bus gegooid… Dus de kaarten die overig bestemming had in de regio bak gegooid en vica versa…
Briefje erna gegooid dat ik zwanger ben en extra verstrooid dus :oops:
Hier dit jaar geen kaarten, maar we gaan het bedrag overmaken naar een goed doel. Ik denk dat het Kika wordt.