as was trouwens engel en moest met vleugels en al de kerk in. Over kleding dus niet na hoeven denken
nou hier werd het sneeuwbestendige kleding en heeft meneer op zijn sokken in de klas gezeten, want ging met laarzen door de sneeuw mee :mrgreen:
En onder zijn broek had hij nog een pyjamabroek aan tegen de kou (maar dat ziet niemand) en hij wilde niet het nettere shirt, maar gewoon een (net) vest, want het was koud buiten!
Op de heenweg ging het nog wel, maar toen hij thuis was gisteravond stond hij nog te shaken van de kou. Ja het was ook al half 9 inmiddels.
Dus eerst opgewarmd bij mij onder een deken, nog een kop thee en toen weer beetje warm op bed gelegd.
Euh, de heren kleden zich hier naar eigen inzicht in de ochtend aan en als dat nog schoon is mogen ze het die avond aanhouden en anders trekken ze wat schoons aan.
De jongens dragen heel het jaar door geen nette kleding, vooral de oudste is meer van de sweaters en zo en die ga ik echt niet dwingen een overhemd of zo aan te doen.
Heb het beeld van het eerste kerstdiner van de middelste nog op mijn netvlies staan, we haalden hem op en heel zijn trui zat onder de tomatensoep. (misschien maar een rode trui aan donderdagavond :think: )
Als ik onze oudste zijn zin geef dan draagt hij alleen maar joggingsbroeken en sweatshirts en sneakers. Helaas voor hem heeft hij een joggingsbroek die hij aan mag als het heel slecht weer is of met karatekamp. Verder dus spijkerbroeken en hij heeft ook nog wel een coruroybroek. Maar ik ga hem geen dingen opleggen te dragen omdat het kerstdiner is. Wil dat hij lekker gaat zoals hij is.
vind dat ook altijd zo apart met schoolfoto’s. Kinderen die het hele jaar met oude spijkerbroeken met lapjes er op gemaakt lopen die zijn dan ineens zo opgedirkt dat je ze niet zou herkennen. Ben er gewoon niet zo van.