Bij Damian op school hebben ze woensdag avond het kerstdiner.
Maar ik twijfel nog om hem in ze gewone school kleren te laten gaan, of iets wat “netjes” is aan te trekken.
Vroeger toen ik op school ging, ging iedereen in het net gekleed, Geen idee hoe dat nu gaat.
Iemand die mij kan helpen ?
Ik ben ook uitgenodigd en ik ga samen met mijn zoon in het net… :inlove:
Oke dus het is nog wel in het net dus!
Leuk gaan we even opzoek naar wat leuks!
Niet teleurgesteld zijn als er veel ouders zijn die hun kinderen niet net laten gaan he…
Sommige mensen vinden het niet interessant om daar over na te denken.
HIer is net trouwens een mooie (spijker)broek en blouse.
Ik wil een jurk aan gaan doen ofzo.
bij de wibra hebben ze van die stropdasshirtjes voor 3 euro te koop, ideaal voor dit soort dingen zou ik zeggen! ik hou niet van net, maar zoiets vind ik dan wel weer grappig voor zulke situaties
(dus lous, ik zie jullie de 24ste wel in pak en jurk verschijnen he! Komen wij in getekende stropdas!)
@fiep klophout wrote:
bij de wibra hebben ze van die stropdasshirtjes voor 3 euro te koop, ideaal voor dit soort dingen zou ik zeggen! ik hou niet van net, maar zoiets vind ik dan wel weer grappig voor zulke situaties
(dus lous, ik zie jullie de 24ste wel in pak en jurk verschijnen he! Komen wij in getekende stropdas!)
Ik wil ook die getekende stropdas…Hier waren ze al weer op…
Mijn kinderen hebben donderdagavond kerstdiner en gaan ook in het net.
Sasja ook kerstdiner op school donderdagavond. En gaat in het net!Gala stond er op de uitnpdogong, dus ik ga helemaal los. Echt Gala wordt het niet natuurlijk maar wel heeeeeel netjes!
Goh, het was eignelijk nog niet in mij opgekomen om hem om te kleden voor het kersdiner.
Maar ik vind het wel een heel leuk idee.
Hier hangt zijn trouwpakje, van ons trouwen afgelopen juni, nog in de kast (te klein te worden). Wel een goede gelegenheid om zijn pak weer te laten dragen.
Thanks voor de tip.
Victor heeft zelf zijn kleren al uitgezocht :inlove: Ook iets netjes.
@Madre wrote:
Sommige mensen vinden het niet interessant om daar over na te denken. .
En er zijn natuurlijk ook mensen zat die niet voor 1x apart iets gaan aanschaffen…
Onze oudste heeft vrij veel overhemdshirts en ik zou dus met kerstdiner zoiets aantrekken met een nette spijkerbroek eronder.
Voor de middelste zou zo’n getekend stropdas shirt wel leuk zijn… een ovehempje staat hem niet leuk en zou ik dan ook niet aan trekken omdat het netjes is.
Maar echt net net… dat dragen ze hier verder nooit en de geldboom deed het dit jaar niet :mrgreen:
Je hebt netjes en je hebt netjes denk ik. Zal mijn kind niet in de buitenspeelkleren laten gaan en het is schoon en netjes gestreken en het zal geen capuchontrui zijn… maar echt gala nee dat zou het hier ook niet worden, terwijl ik het wel belangrijk vind dat de kinderen er netjes bij lopen en dat doen ze dan dus ook zeker.
Ik heb daar nog voor geen meter bij stil gestaan.
Lasse heeft ook niet echt nette kleding (wij zijn van die mensen die dat over het algemeen niet zo interessant vinden om over na te denken)
Lasse heeft donderdag avond kerstmaaltijd - ik geloof voor kindjes alleen.
Maar ik zal hem iets schoons aantrekken - ook goed?
@Bella wrote:
Maar ik zal hem iets schoons aantrekken - ook goed?
Vind ik wel hoor :mrgreen:
Schoon en heel is netjes toch? :thumbup:
Mijn moppies gaan dus op kerstbest :mrgreen:
Leuk toch…leuk blouske voor hem met knappe broek (dus geen schoolbroek 8) )
En mijn meisje in een mooie jurk,haartje extra mooi,ja leuk toch…het is speciaal dus dan mag je je speciaal kleden :inlove:
@renzosmam wrote:
Mijn moppies gaan dus op kerstbest :mrgreen:
En mijn meisje in een mooie jurk,haartje extra mooi,ja leuk toch…het is speciaal dus dan mag je je speciaal kleden :inlove:
Maar wordt die broek dan later nog weer gedragen?
Want hoewel ik het er zeker wel leuk vind uit zien hoor… vind ik het dus zelf zo zonde om een broek/kleding te kopen voor 1 of 2x dragen. Kerst is bij ons thuis ook niet extra netjes of anders dan anders.
Onze oudste heeft dus sowieso al vrij veel nette shirts/overhemden, maar geen echte kerstkleding (voor zover dat al bestaat :mrgreen: ). Niet de traditionele zwart/wit kleding zeg maar… heeft 1 die er voor door zou kunnen gaan, maar onze middelste echt niet…
@mamaMarije wrote:
@renzosmam wrote:Mijn moppies gaan dus op kerstbest :mrgreen:
Maar wordt die broek dan later nog weer gedragen?
Want hoewel ik het er zeker wel leuk vind uit zien hoor… vind ik het dus zelf zo zonde om een broek/kleding te kopen voor 1 of 2x dragen. Kerst is bij ons thuis ook niet extra netjes of anders dan anders.
Onze oudste heeft dus sowieso al vrij veel nette shirts/overhemden, maar geen echte kerstkleding (voor zover dat al bestaat :mrgreen: ). Niet de traditionele zwart/wit kleding zeg maar… heeft 1 die er voor door zou kunnen gaan, maar onze middelste echt niet…
Ja in de weekenden…bij visite enzo…die zijn eerst netjes en dan schuiven ze door naar schoolbroeken…
@mamaMarije wrote:
@Madre wrote:Sommige mensen vinden het niet interessant om daar over na te denken. .
En er zijn natuurlijk ook mensen zat die niet voor 1x apart iets gaan aanschaffen…
Wie zegt dat ze het maar een keer dragen dan?
Stel je schaft wel een blouse van 3 euro bij de Wibra aan voor het kerstdiner. Dan laat je het ze gewoon toch daarna ook vaak dragen?
Mijn kind ga ik niet in een drie-deligpak op kerstdiner sturen, maar een nette (spijker)broek en blouse vind ik ook al heel netjes.
nee maar er zijn dus wel mensen waar de kinderen dat dus nooit dragen… dan zou het dus voor 1x aanschaffen zijn.
Onze middelste staat dat soort dingen dus niet echt leuk en dan zou het dus een aanschaf voor 1 maal zijn en dat zou ik zonde vinden… en zo zijn er vast meer mensen die dat vinden/ voelen.
Maar als een kind het vaker draagt is het natuurlijk niet zo zeer zonde, maar gewoon ook leuk :thumbup:
@Madre wrote:
Wie zegt dat ze het maar een keer dragen dan?
Stel je schaft wel een blouse van 3 euro bij de Wibra aan voor het kerstdiner. Dan laat je het ze gewoon toch daarna ook vaak dragen?
nou blousen worden hier dus echt niet gedragen, krijg alleen al kriebels bij de gedachte :D
Zo'n stropdasshirt wordt verder ook amper tot niet gedragen, maar dat is dan drie euro, dat ben ik nog wel bereid uit te geven voor een feestdag of 2. 8)
Hier had ik echt nog niet bij stil gestaan eigenlijk…
I heeft ook kerstdiner a.s. donderdag, maar wij moeten gewoon werken die dag, dus erg veel tijd voor omkleden is er eigenlijk niet.
Ach, eigenlijk loopt ze er meestal wel netjes bij, zal er die ochtend een beetje meer op letten, dus wel netjes, maar niet iets heel speciaals gaat het hier worden.
(ik was al blij dat ik voor het eten de cherry tomaatjes had gepakt…lekker makkelijk voor een werkdag :oops: ).