Kennen jullie deze nog??? Charmkins / dufti???

Aan het einde van een vrijmarkt spotte ik ineens in de verte een huisje wat me ineens terug deed denken aan vroeger. Helemaal alleen op een tafel en de man die erbij hoorde gaf het me zo mee. Ineens wist ik weer dat ik daar mee gespeeld had, zodra ik het zag en rook! Van die soort poppetjes die kunnen buigen, met mini attributen en huisjes, en de poppetjes ruiken lekker zoet. Doet me een beetje denken aan de ponyville van nu, helemaal waar dochter van houdt en ik heb het huisje hier nu staan, even in een sopje en nu mag onze dochter spelen met “mijn” speelgoed van toen! Was helemaal vergeten dat ik dat toen had en nu wist ik het ineens weer! :inlove:



Kennen jullie het nog? Heb je er nog iets van?

Dufti! ja hoor :inlove:



ik had het niet maar een vriendinnetje wel, met allemaal van die zoetruikende poppetjes, met een fruithoedje toch? en dan roken ze ook naar aardbeien :lol:

hele leuke dingen :inlove:



wat een vondst :thumbup:

Helemaal nu ik op mp zie dat ze vlot 10/20 euro voor zo’n huisje vragen en wel 3 euro voor losse poppetjes bieden. En nu weet ik het helemaal weer, zag nog wat andere foto’s, had zo’n ring met zo’n vogeltje en je had dan ook een mlentje waar al die poppetjes aan konden hangen! :inlove:

ik herken het ook wel ja, had ook zo’n popje! Zong er altijd een liedje bij. Cherry merry muffin, ze kookt goed ze ruikt goed ze ziet er goed uit!

ooooh wat gaaf, dat huisje had ik ook



zal mn moeder eens vragen of ze hem nog bewaard heeft.





jeetje zeg… de duftis

Volgens mij had mijn zusje dat huis met toebehoren en ik had een molen. Ik heb het hier op zolder liggen, erg leuk! :slight_smile:

Oh ik ben verliefd!

Ik wil het wel heel graag van je kopen, mocht je er vanaf willen :wink:



Ik had er eentje vroeger, en toen ik het klepje opendeed stond er een kaars achter wat ik niet gezien had. … Het witte raampje is toen deels gesmolten bij mij :frowning:

(jeugdtrauma ;))

Ik heb hier thuis 2 huisjes staan van de Duftie’s zo geweldig alle poppetjes heb ik er nog bij en ze ruiken zoooo heerlijk.

Y.eline speelt er regelmatig mee :wink:

Jaaaaa ik heb dat huisje ook gehad :inlove: ik heb het zelf ooit verkocht op de vrijmarkt. Best jammer achteraf. :doh:

Ik heb het molentje gehad en aan elke wiek kon een poppetje. Zou er zo weer mee willen gaan spelen :inlove:

Zegt mij echt niks die charmkins :shifty:

oh die heb ik ook gehad :inlove:

@hendrika wrote:

oh die heb ik ook gehad :inlove:




ik ook :inlove:

oooow de Dufti’s :inlove:



Ik had het huis, mijn broer de molen :mrgreen:

Ik had dus het huisje en de molen… en nu wil ik dus eigenlijk ook wel de molen en nog meeeeeeeeeeer poppetjes! Maar die zijn me te duur allemaal via mp! Dus als iemand van de molen en nog meer poppetjes afwil???



Puk, als de meiden het hier niks vinden zal ik je onthouden! :wink:

Jaaaa, ik heb hetzelfde huisje en de molen ook nog!

Met poppetjes erbij die nog steeds lekker ruiken!

Erg leuk en veel mee gespeeld vroeger!

Oooooh Dufti’s en ze roken zoooo lekker. Mijn zusje had het huisje ik het molentje. Geen idee wat er mee gebeurd is toen mijn vader zijn huis heeft verkocht…

Ik ken dat helemaal niet, misschien ben ik er net te oud voor (ik ben van 1970). Is het net zoiets als Strawberry Shortcake, is ongeveer dezelfde tijd. Die roken ook lekker (nou ja, lekker) en zagen er ongeveer zo uit.

Ik had het Dufti huis :inlove:

Toen ik 12 was en ging verhuizen heb ik hem aan mijn buurmeisje gegeven :wall:

die heb ik ook nog op zolder staan!! Super leuk en ze ruiken idd zo lekker :lol: