Kennen jullie deze nog??? Charmkins / dufti???

die heb ik ook nog op zolder staan!! Super leuk en ze ruiken idd zo lekker :lol:

@Jenni wrote:

Ik ken dat helemaal niet, misschien ben ik er net te oud voor (ik ben van 1970). Is het net zoiets als Strawberry Shortcake, is ongeveer dezelfde tijd. Die roken ook lekker (nou ja, lekker) en zagen er ongeveer zo uit.




Ik had de molen en het huisje ik ben van 1979 :wink:

Ohhh ja, ik had ook de molen en het huisje.

Boven in de molen zat een uitsparing waar je een ring in kon doen, die ring had de vorm van een vogelnestje en daar zat dan een klein vogeltje in.

Voor dat vogeltje was ook een ketting verkrijgbaar volgens mij.



Geen idee wat er met die van mij gebeurd is :think:

@melanie wrote:

@Jenni wrote:
Ik ken dat helemaal niet, misschien ben ik er net te oud voor (ik ben van 1970). Is het net zoiets als Strawberry Shortcake, is ongeveer dezelfde tijd. Die roken ook lekker (nou ja, lekker) en zagen er ongeveer zo uit.




Ik had de molen en het huisje ik ben van 1979 :wink:




Klopt helemaal hoor ik ben zelf van 71 en kende het niet, maar mijn zus van 78 speelde er heel veel mee :mrgreen:

Ik ben van 78 en ik heb dit huisje en de molen :smiley: Staan ergens op zolder.



Vond ze ook super leuk. Zat vaak ook iets van een sieraad bij waar je dan een Dufti aan kon maken.

Oh ja… dat nestje…! :inlove: Dat vond ik het meest schattige, helaas zit er dat bij dit huisje niet bij!

Emma vindt het erg leuk, ze speelt er regelmatig mee, combineert het nu met haar ponyville!

hier staat dat huisje ook nog op zolder ergens