Keding kopen....

Oh Fai en ik gaan wel mee hoor…

Het punt is, waar laten we die 2 rausclowns…

Vic, idd… je garderobe verzamel je toch wel… die koop je idd niet in 1x…

Lune… het is mijn ervaring met H&M… ik kan er niks aan doen als ik de kleding vaak snel verwassen eruit vind zien… ik heb ook wel H&M maar niet veel juist omdat ik de kwaliteit minder vind…

Ik wil er nogmaals ook geen discussie van maken over wat nou duur is voor iemand en wat niet… maar zoals ik al zei, tegen TS… ALS je 100 euro HEBT… dan zou ik die uitgeven aan 2 kwalitatief goed items ipv 10 H&M shirts…

@lydia wrote:

Daar hebben we toch mannen voor… ook look-alikes… :mrgreen: 8)

rausclowns… ohhhhh :lol: :lol: mag ik em ‘jatten’ :lol:

tuurlijk. Ik bedenk het net.

rausclowns hahahahahah :lol: :lol:

wahahahaha die houden we erin…

Vic… die van jou is toch ook een rausclownin? :inlove: :think: :eh: :mrgreen:

was Guusje hier op kok geen personal shopper? :think:

Chrissy… ik heb dat trouwens precies andersom… ik ‘zie’ het wel voor mezelf maar niet voor de kids… :think: Ik heb veul tips nodig wat kinderkleding betreft… :shifty:

Nee joh, Sophie die gaat rustig in de winkel zitten :liar: :liar: :liar:

Ik was van de week gaan shoppen.

Kinderkleding en mevrouw zat in het hokje met 2 jongens van een jaar of 5 en 7 :lol:

Jaaaa **** was personal shopper :lol: :lol:

echt heb nog nooit zó hard gelachen :lol: :lol:

Edit beheer gebruikersnaam verwijderd, laten we niet te persoonlijk worden.

@victoria wrote:

Nee joh, Sophie die gaat rustig in de winkel zitten :liar: :liar: :liar:

Ik was van de week gaan shoppen.

Kinderkleding en mevrouw zat in het hokje met 2 jongens van een jaar of 5 en 7 :lol:

Jaaaa ***** was personal shopper :lol: :lol:

echt heb nog nooit zó hard gelachen :lol: :lol:

Edit beheer gebruikersnaam verwijderd, laten we niet te persoonlijk worden.

waaaaaaahahahhahaa… zow… die heeft er zin in… :mrgreen: of gaf ze ze een pak slaag, net als mama zou doen? :mrgreen: :silenced:

waaaaaaaaaaaahahahahhaaa… :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

Nee ze zat ze helemaal te bewonderen :lol:

Ze zaten beide te ds-en

Op een gegeven moment komt moeders eraan, en beide jongens moesten wat passen … en Sophie, die stond ze met ogen wijd open te bewonderen :inlove:

Hun moeder zei nog, toen ik Sophie voor de 5x uit het hokje kwam halen … jong geleerd is oud gedaan :lol: :lol:

Je kunt ze via haar site misschien wel om advies vragen :lol: :lol:

Ze heeft zelfs verstand van sokken, whoahahahaha :mrgreen:

@lydia wrote:

Nou, da’s dan geregeld. Bij deze mogen jullie begeven richting Flevoland!! Want inmiddels heb ik uit betrouwbare bron (dank Lydia!) een paar goeie adresjes hier in de buurt.

En die rausclowns…die proppen we gewoon onderin die volle tas waar ik mee de winkel uit kom!!

Ik wil Uggslaarzen halen morgen… Iemand hier weet vast wel waar in Utrecht ze te verkrijgen zijn?

Ha herkenning! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Word soms echt voor gek versleten dat ik er een hekel aan heb.

Hoe doe ik het? laatst met de kerst heb ik mijn moeder haar halve kastinhoud mee naar huis genomen. Verder, als ik in de stad ben (oudste sport in het centrum en met drie jongens heb je wel eens wat nodig tussendoor) en ik loop toevallig ergens tegenaan dan neem ik het mee.

Verder had ik twee jaar geleden nog twee t’shirts. Ben toen de V&D in gegaan (mijn man euforisch, zijn vrouw ging winkelen en hij mocht mee), paste een shirt, dat was goed dus heb alle kleuren van dat shirt die in mijn maat op voorraad waren mee genomen. Op verzoek van manlief nog een blouse erbij en binnen tien minuten zaten we weer op de fiets naar huis. (die verbaasde gezichten van mijn man, nu al klaar haha)

Als de kinderen kleding nodig hebben ga ik naar C&A toe, samen met mijn man en de kinderen, man pakt alles wat ik op een lijstje gezet heb, jongens passen en vlug weer naar huis. Laatst heb ik daar nog even vlug een broek en twee vesten meegegraaid.

Weet je wat ik echt het allerergste vind? Beha’s kopen. Wat een hel. Van die opdringerige verkoopsters die denken dat ze mij van die vage dingen met overal touwtjes kunnen aansmeren. Die dingen passen nooit, zitten niet goed, te strak, te wijd, te kleine of grote cup, of dan is dat allemaal goed en dan doen ze van die hele dunne bandjes er aan die in mijn schouders snijden.

Winkelen, brrr, nee dank je. Hou er niet van. Loop ook in dezelfde kleding tot ze niet meer passen of versleten zijn. Zo draag ik met beter weer nog steeds mijn strokenrokken en loop al jaren op dr Martens. Heb trouwens een man die in een schoenenwinkel werkt dus als ik wat nodig heb sleept hij het mee, pas ik thuis en als het niet past (wat zelden gebeurt, inmiddels weet hij het goed) sleept hij weer terug.