kattenvoer eten

zit net na te denken waarom ik me eigenlijk verdedig :wink:



Als Lev iets doet wat ik grappig vind of smerig of lief dan maak ik snel een foto en daarna ruim ik het weer op. Kattenvoer eten heeft hij 1 keer gedaan en de volgende keren mag hij dat echt niet van me hoor. En nou verdedig ik me weer :doh: 8)

daarom zeg ik Lydia ik had hetzelfde gedaan. zijn toch geweldige foto’s?



Zo heb ik ook wel foto’s dat mischa op zijn tafeltje staat ofzo, dit mag hij niet. Maar als ik mijn camera bij de hand heb moet ik soms ff een foto maken eerst hoor. Leuk voor later.

@konijn wrote:

@annemarie69 wrote:
koeiebiks zijn ook lekker :angel:




zekers!! k heb wat brok verschanst…




vandaar je nick? :mrgreen: had je niet beter “koetje” kunnen nemen? :angel: Of heb je ook aan het konijnevoer gezeten :lol:



Sorry, het wordt laat, 2 likeurtjes op -> ik word melig 8)

@lydia wrote:

zit net na te denken waarom ik me eigenlijk verdedig :wink:



Als Lev iets doet wat ik grappig vind of smerig of lief dan maak ik snel een foto en daarna ruim ik het weer op. Kattenvoer eten heeft hij 1 keer gedaan en de volgende keren mag hij dat echt niet van me hoor. En nou verdedig ik me weer :doh: 8)




hihi, nee gekkie, je wordt niet aangevallen hoor! Dat kattenvoer vind ik lang niet zo smerig als een hond tongen, en ik lag in een deuk om die foto, die blik is onbetaalbaar. Dus nee, niet verdedigen alsjeblieft.

@annemarie69 wrote:

@konijn wrote:
@annemarie69 wrote:
koeiebiks zijn ook lekker :angel:




zekers!! k heb wat brok verschanst…




vandaar je nick? :mrgreen: had je niet beter “koetje” kunnen nemen? :angel: Of heb je ook aan het konijnevoer gezeten :lol:



Sorry, het wordt laat, 2 likeurtjes op -> ik word melig 8)




haha… heb je malasse vroeger ook wel eens gegeten! we vraten uit die ton alsie net weer vol was! heeerlijk… als we geen snoep mochten… gingen we naar de malasseton… ik weet niet hoe je dat moet schrijven!



die koeiekoeken waren ook lekker… kon je lekker aan sabbelen… mjummie