kattenvoer eten

Heeft iemand dit wel eens gedaan, per ongeluk of bij wijze van flauwe grap?



En zit er iets in wat je beter niet kunt eten?



Stel dat het van die brokken zijn, niet die droge brokjes, maar die uit blik?

Wat zit daar in?

Mijn zusje vroeger… :sick:



Ze leeft nog steeds…

de ingredienten staan op het blikje of de verpakking… :wink:

ben benieuwd waarom je het wil weten :oops: :oops:

heeft lev kattenvoer gegeten misschien :think: :wink: :-*

mijn nichtje heeft ook wel eens katten brokjes gegeten :mrgreen: en inderdaad is niets mee gebeurd.





gr mel

oh zo maar :angel:

hij kijkt erbij of hij het erg lekker vindt samen eten met de poes :inlove:





gr mel

koeiebiks zijn ook lekker :angel:

:lol: :lol: :sick:



En gewoon foto’s ervan maken ook hè 8) , ik denk niet dat ik daar de tijd voor had gehad :mrgreen:



Lev, eet volgende keer maar weer gewoon een stukje van mijn gebakje, is veel lekkerder 8)

o nu snap ik het kan vast geen kwaad denk ik hoor :mrgreen: :mrgreen:

Daklozen eten het vaak, omdat het lekker goedkoop is (geen grapje).



Wel een schitterende foto van je mannetje :inlove:

Marrit heeft ook bakkenvol opgegeten :sick: … Maar dan vooral van die droge brokjes.

Ben toen eens rond gaan neuzen en heb ergens gelezen, dat kattenvoer een stuk gezonder is voor een mens dan de meeste dingen die wij mensen naar binnen werken. Sindsdien maakte ik me er niet meer zo druk om.

Het is vanzelf weer overgegaan (na een jaar of zo :roll: )



Ze had in elk geval een mooie glanzende vacht eh… haarbos :lol: !

Hmmm…ik ben eens op kamp geweest, en daar werden op een avond toostjes geserveerd met paté.

Ben ik even blij dat met de desbetreffende leiding mee was naar de supermarkt toen bij die paté kocht: het waren namelijk blikjes kattenvoer :sick: .

Nu moet ik zeggen dat de meesten het met smaak hebben gegeten, sommigen zelfs een tweede. Ze zijn niet ziek geworden.

Ik heb maar beleefd bedankt :angel: .

:lol: :lol: Wat een kereltje… :lol: :lol: :lol:



Hij is echt schattig… :inlove:

whahahaha dat koppie van hem daarna!!!

pikte de poes het? die van mij zouden hem echt aanvallen dan,

want voer is heilig hier

ahhh lev arm ventje… krijg je van mammie helemaal niks te eten?? Dat is je ook echt aan te zien arm manneke…



foei lydia… :naughty: :naughty: :naughty:





































































































:lol: 8) :angel: je hoort zoooo vaak dat kinderen dierenvoer eten, maar ik heb nog nooit een verhaal gehoord dat er mensen ziek van zijn geworden… Het schijnt nog lekker te zijn ook nog, al moet ik er persoonlijk niet aan dneken :sick:

Haha wat grappig… Kaylee deed vanmiddag precies hetzelfde… en die is toch zo’n 1.5 jaar ouder :lol: Ze vond het lekker zei ze… Waren wel droge brokjes :lol:

ben blij dat mijn katten pas eten als Luna op bed ligt :sick: :angel:

Victor heeft ook veel kattevoer gegeten :lol: Ach ik werd er misselijk van maar Victor niet.



( de kusjes die ik daarna van hem kreeg waren op zijn zachtst gezegt niet echt fijn :sick: Als hij in de bijkeuken was geweest dan volgde er altijd een tandenpoetssessie :wink: )

Oooh wat een ondeugd! Maar ja het kan iig geen kwaad…onze katten hebben ook de hele dag door standaard brokjes staan en krijgen alleen maar harde (onze rooie gaat anders over zijn nek :angel: ) en doen het alletwee als een speer erop, komen nog steeds graag naar binnen als ze de brokjes horen. En voor kids, het ziet er niet eens vies uit of zo. Alleen dat goggeltje wordt er niet frisser door lijkt me idd :lol: