kattenvoer eten

Kan geen kwaad. Het is erg rijk aan eiwit.

Quinten zit ook regelmatig bij het kattenvoer (droge brokjes) hij knabbelt een paar brokjes weg en vervolgens gooit hij de rest van de droge brokjes in het bakje met water, dat kliedert zo lekker :angel: :roll:

Gavter (Zoals Hannah zou zeggen)





:sick: :sick: :sick:



Ik word er misselijk van… :wink:

Kan geen kwaad maar wat ik wél vies vind is dat de poes er eerst aan gelikt heeft en dan steekt je kindje dat in zijn mondje, bah, zou ik niet willen weten hoor! :hand: :sick:

@Bietje wrote:

Kan geen kwaad maar wat ik wél vies vind is dat de poes er eerst aan gelikt heeft en dan steekt je kindje dat in zijn mondje, bah, zou ik niet willen weten hoor! :hand: :sick:




Onze hond ‘tongt’ met Anne :inlove: :mrgreen:





Wat een super gezicht zeg, tja zoals al gezegd kan het geen kwaad. :lol:

:inlove: wat een lekker ventje zeg.



t kan vast geen kwaad, alleen zou ik me zorgen maken over eventuele wormen die een kat kan hebben en zou kunnen over brengen :sick: en het vele zout dat in katteblikvoer zit.



maar een keer kan vast geen kwaad, wel op zn ontlasting letten :wink:

@mama van anne wrote:

@Bietje wrote:
Kan geen kwaad maar wat ik wél vies vind is dat de poes er eerst aan gelikt heeft en dan steekt je kindje dat in zijn mondje, bah, zou ik niet willen weten hoor! :hand: :sick:




Onze hond ‘tongt’ met Anne :inlove: :mrgreen:





Wat een super gezicht zeg, tja zoals al gezegd kan het geen kwaad. :lol:




niet aanvallend bedoelt hoor, maar hij likt zichzelf toch ook schoon? vind dat niet zo frisjes :wink:

Ik vind dat ook erg onhygenisch hoor! :shock: :hand:

o getver, sorry ja! maar daar ga ik van over mijn nek. Vind je dat echt goed???

het meeste goedkope katteblikvoer is niet bepaald gezond te noemen hoor…het zit barstensvol met toevoegingen die slecht voor katten zijn zelf incl al het zout dat er in zit wat erg slecht voor katten is (whiskas)en andere supermarktblikjes bv.



het vlees dat er in zit is gewoonweg afvalvlees dus ik zou me echt twee keer bedenken voor ik dat een kind in zijn/haar mond liet stoppen.

Dochter eet al sinds ze kan kruipen kattebrokjes. Het is gelukkig wel steeds minder aan het worden. Ik heb het op een gegeven moment maar zo gedaan dat als we samen de katten voerden zij ook een paar brokjes mocht. Dat voorkwam een grote graai in de bakken van de katten. Alleen volgt zoonlief in zowat alles het voorbeeld van de Grote Zus. We kunnen dus weer politieagent spelen bij het voeren, zodat die beesten tenminste genoeg van hun eigen brokjes binnen krijgen. Blikvoer wil ik absoluut niet dat ze eten. Maar dat eten de katten zo snel, dat ik zoon wel lang genoeg in bedwang kan houden.

Bah echt goor vind ik het.



Tongen met de hond :sick: gatver heb je ooit weleens gezien waar een hond allemaal aan likt.



Kattenvoer eten kan een x gebeuren als ongelukkje maar om er nou met je camera bij te gaan staan :think: vind ik persoonlijk vreemd.Denk niet dat het kwaad kan.



Esmie

Mensen monden bevatten veel meer vieze bacterien dan die van een hond! :smiley: :smiley: Maar ik tong ook liever met een mens dan met een hond hoor :wink: :wink: (ga echt over mijn nek van het idee alleen al :sick: )



Kattenvoer kan geen kwaad hoor. Krijgen ze weerstand van zegt mijn zwager altijd :mrgreen: Heeeeerlijke foto’s weer!!! :inlove: :inlove:

@hanneke wrote:

Mensen monden bevatten veel meer vieze bacterien dan die van een hond! :smiley: :smiley:


Nou, ik was mijn doos toch echt niet met mijn tong hoor! :silenced: :roll:

@Bietje wrote:

@hanneke wrote:
Mensen monden bevatten veel meer vieze bacterien dan die van een hond! :smiley: :smiley:


Nou, ik was mijn doos toch echt niet met mijn tong hoor! :silenced: :roll:




hahaha dan was je wel heel lenig bietje :stuck_out_tongue:



nee het klopt wel, een hondentong(of hondenspeeksel, dat mag ik ff kwijt zijn) bevat bepaalde stoffen waardoor bacterieen geneutraliseerd worden. De hondentong is echt een van de schoonsten te noemen!!

Lydia, krijgt Lev straks een mooie glanzende bos haar van :wink:



wij hebben een hond(je) en de dames hier hebben regelmatig bij de bak met brokjes gezeten en dan vond ik ze smakelijk op de brokjes te smakken…

weet je wat het is, het ruikt vaak erg lekker vooral blikvoer, en dan worden die kleintjes nieuwsgierig, als het lekker ruikt smaakt het vast ook lekker…

nou, ik weet niet hoor, maar als jolijn al in de buurt kwam/komt van het kattenvoer, dan grijp ik in hoor! is er ook nooit aangeweest. ze moet toch leren dat ze niet alles op kan eten wat ze tegen komt?

het ruikt vaak erg lekker vooral blikvoer


whaha vind je dat echt? Sinds mijn zwangerschap van Kaylee ga ik dus echt bijna over mijn nek van de geur van kattenvoer (en een paar keer zelfs echt) en dat is nooit meer overgegaan. :sick:

Lev leert echt wel van mij dat het niet mag hoor.

Maar hij sloop er zo mooi naar toe en ik heb vanaf het sluipen door zitten klikken.



En ach ik ben een beetje vreemd joh :angel:





Overigens vind ik blikvoer zelf ook erg smerig qua geur :sick:

@annemarie69 wrote:

koeiebiks zijn ook lekker :angel:




zekers!! k heb wat brok verschanst…

mischa vrat ook regelmatig de kattenbrokjes op.



Geweldige foto!! Ik had ook een foto gemaakt hoor voor ik hem erbij weg zou trekken als ik de camera bij de hand had :thumbup:



ik vind die heerlijke spekarmpjes erbij nog het mooiste, alsof het kind geen eten krijgt van mama :mrgreen: