Kat gevonden ~ Iemand interesse!

jippie!!! wat gaf ze als reden dt het zo lang geduurt heeft victoria, of weet je dat niet? mijn schoonzus had vorig jaar een keer een kat gevonden die ze na 6 maadnen kwamen ophalen. De reden was dat ze eerder geen geld had voor eten!

Ze blijkt hier gewoon in de buurt te wonen, en haar kat kwam dus gewoon iedere avond thuis!

Ze miste pas haar poes, toen wij haar hebben laten opnemen :wink:

Ze is gaan zoeken en kwam via buurtlink erachter dat ik een oproep had geplaatst.

Ze heeft zondag haar kat opgehaald en 30 minuten later stond hij hier weer voor de deur :mrgreen:

Maar niemand geeft hem meer eten en we weten waar ze woont :angel:

hij vindh et bij jullie gewoon stukken leuker!

maar dat is voor ons wel een medereden om onze katten binnen te houden…

veel te bang dat ze iets overkomt of gewoon niet meer thuis komen

@knipoogje1983 wrote:

hij vindh et bij jullie gewoon stukken leuker!




Volgens de eigenaar is deze kat bij haar 7 jaar geleden komen aanlopen en wilt hij dus niet binnen blijven.

Bij mij wilde hij niet naar buiten :lol: :wink:

Ik heb geen poes (nou ja)



De zwart witte die hier in de buurt vermist is is een donker grijs witte en is gechiped, de rode niet. Maar goed ik lees dat hij is opgehaald dus deze is het niet. Ik kijk in elk geval rond of ik 1 van de 2 zie die hier in de omgeving vermist zijn.

@knipoogje1983 wrote:

mmm ik had bijna gedacht dat je bij mij in de buurt woonde…

hier loopt ook al zeker vanaf de zomer zo;n soortgelijke poes rond te struinen die van niemand blijkt te zijn…

gelukkig zijn er her en der wat kattenliefhebbers die haar af en toe at melk of dergelijks geven, want we hebben de indruk dat ze ook nog zwanger is…

en dat is ook al zo’n enorme lieverd!




Is er voor deze kat al een het asiel gebeld? Of de dierenambulance/dierenarts om te kijken of ze is gechipt? Als iedereen die kat alleen blijft voeren en verder geen actie onderneemt, blijft deze kat bij jullie in de buurt struinen en mss zijn er wel eigenaren die haar heel erg missen en in het onzekere blijven…Ik weet er helaas alles van :cry:.



Victoria, ik las het al op het kattenforum dat ze een plekje had gevonden. Vroeg me alleen af hoe het nou was gegaan. Of ze naar haar eigenaar was gegaan. Ik kon dit topic niet meer vinden. Maar ik lees nu dat ze gelukkig weer bij haar eigenaars zit.

ze is helaas niet gechipt wijnanda. En ik weet dat er een aantal een hoop straten af zijn gegaan, maar ze wordt niet gemist…

zelfs oproepen op verschillende manieren worden niet gehoord.

dus het lijkt erop alsof niemand haar mist.

En ze is echt heel lief, dus het lijtk er wel op alsof ze mensen gewend is, want ze komt bij iedereen (voroal kindjes) knuffelen

@knipoogje1983 wrote:

ze is helaas niet gechipt wijnanda. En ik weet dat er een aantal een hoop straten af zijn gegaan, maar ze wordt niet gemist…

zelfs oproepen op verschillende manieren worden niet gehoord.

dus het lijkt erop alsof niemand haar mist.

En ze is echt heel lief, dus het lijtk er wel op alsof ze mensen gewend is, want ze komt bij iedereen (voroal kindjes) knuffelen




Sneu zeg. En ook hier een asiel die haar dan niet wil opnemen en herplaatsen? Hier in Almere neemt het asiel dat soort “zwervers” gewoon op. Na twee weken carantaine (hoe schrijf je dat :think:) worden ze herplaatst.

het asiel zat veelt e vol voor een gezonde kat… tenminste, dat is wat ik van een buurvrouw hoorde… maar het katje komt niks tekort denk ik… kruipt hier elke avond in de schuur (liggen onze oude kattenmand en slaapzak) en sjouwt overdag wat rond. Dus wij hebben hem een ebetje geadopteerd, maar wil hem niet binnen halen, omdat ik er al twee heb, en ik blijf hoop houden dat iemand hem mist en hem nog komt ophalen. en dan wennen onze katten ook niet aan dat leiverdje…

@Wijnanda wrote:

Victoria, ik las het al op het kattenforum dat ze een plekje had gevonden. Vroeg me alleen af hoe het nou was gegaan. Of ze naar haar eigenaar was gegaan. Ik kon dit topic niet meer vinden. Maar ik lees nu dat ze gelukkig weer bij haar eigenaars zit.




Ze was dus opgehaald door een zwerfkattenopvang huis, en toen melde een dag later de eigenaar zich :wink:

De poes zit nu weer voor mijn deur :wink:

@victoria wrote:

@Wijnanda wrote:
Victoria, ik las het al op het kattenforum dat ze een plekje had gevonden. Vroeg me alleen af hoe het nou was gegaan. Of ze naar haar eigenaar was gegaan. Ik kon dit topic niet meer vinden. Maar ik lees nu dat ze gelukkig weer bij haar eigenaars zit.




Ze was dus opgehaald door een zwerfkattenopvang huis, en toen melde een dag later de eigenaar zich :wink:

De poes zit nu weer voor mijn deur :wink:






:mrgreen: die woont dan vast in de buurt en vindt jou erg lief :inlove:

Om de hoek 8)

Tjaaa ze kreeg heerlijke kattenvlees … Whiskas, dus die vindt ons zeker lief :wink:

jullie kochten haar gewoon om dus :stuck_out_tongue:

hahaha, zo hebben we hier ook een kat rondlopen. Volgens mij gewoon een zwervertje maar ik heb al van zeker drie mensen gehoord dat het hun kat is en dat ie’ aan is komen lopen. Die is dan in ieder geval heel goed geadopteerd 8)

@victoria wrote:

Om de hoek 8)

Tjaaa ze kreeg heerlijke kattenvlees … Whiskas, dus die vindt ons zeker lief :wink:




Dat snap ik :wink: en gelijk heeft ie dat hij terug blijft komen, zou ik ook doen :mrgreen:





Ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd gefeliciteerd :dance: :inlove: :thumbup: :-*



gr melanie

thnxxxxxx :dance: :mrgreen: :-*

Waar kom je vandaan? Mocht je in de buurt wonen en het poesje nog hebben wil ik hem wel. Ik heb zelf 3 poezen en wilde er nog 1tje bij