Kat gevonden ~ Iemand interesse!

Is er iemand die mij mist?

Want ik mis mijn baasje wel hoor :cry:



Ik ben een zwart witte poes en nog niet zo oud.

Volgens de dierenarts ben ik kern gezond :inlove:

Ik word zo nu en dan verzorgd door buurtbewoners, MAAR het wordt nu wel héél erg koud op straat.

Ook komt de tijd van vuurwerk er weer aan :cry:



Wie kent mij?

Of wie kan mij een warm huis aanbieden!



Ze is ontzettend lief.

Kan ook met kinderen omgaan.

Andere huisdieren is een probleem … althans ze blaast naar mijn katers :wink:

Ze is niet gechipt … en de asiel neemt alleen zielige, kreupele, magere katten aan :cry:



WIE HELPT~!

Als ik er nog geen een had dan had ik haar zo opgehaald… Hopelijk komt er snel iemand die haar graag wil hebben!

Ik hoop het ook, tis zo’n lieverd :cry:

Ik heb nu 2 katers en die zien haar echt niet zitten en zij hen ook niet :cry:



Ik ga ze ook maar op MP zetten … ik vind het zó sneu voor haar.

Ze zit nu naar binnen te kijken :cry:

tis dat ik er al 2 heb en nu niet in staat ben om volledige energie in steken, maar wat een snoepje :inlove:

O wat sneu… getsie! Mijn poes kan ook absoluut niet met andere dieren. Het asiel is dat een optie?

@Pinkie wrote:

O wat sneu… getsie! Mijn poes kan ook absoluut niet met andere dieren. Het asiel is dat een optie?




Had ik ook in mijn 1ste post gezet :wink:

Nee asiel zit tot de nok toe vol en nemen ALLEEN zieke, kreupele, magere, katten aan.

Ze ziet er goed uit … is volgens de dierenarts ook gezond.

Ze is een jonge poes … max 1,5 jaar oud :cry:

Tis toch zielig :cry: en te gek voor woorden, dat ze nu geen baasje voor haar kunnen zoeken :cry:

dacht ff die heeft die van mij "gevonden"hahaha maar neh die van mij is een veel te dikke theemuts vergeleken met dit mooie slanke poesje.



tjee maar kan je haar niet beter op zo’n zoeksite als bijv. amivedi zetten ipv marktplaats?

Pas je op met Marktplaats? Genoeg gekken die een gratis kat zoeken voor rare praktijken. Misschien beter even op wat kattensites plaatsen. Als je me pb-ed heb ik wel wat linkjes voor je.

Dat is idd wel een goed idee Jacansil

@jacsansil wrote:

dacht ff die heeft die van mij "gevonden"hahaha maar neh die van mij is een veel te dikke theemuts vergeleken met dit mooie slanke poesje.



tjee maar kan je haar niet beter op zo’n zoeksite als bijv. amivedi zetten ipv marktplaats?




Amivedi staat ze op :mrgreen: :wink:

Heb ik gelijk contact mee op genomen, ben ik ook speciaal voor naar de dierenarts voor geweest.

Om te checken wat ze is en of ze gechipt is … helaas :cry: :thumbdown:

@Carenza wrote:

Pas je op met Marktplaats? Genoeg gekken die een gratis kat zoeken voor rare praktijken. Misschien beter even op wat kattensites plaatsen. Als je me pb-ed heb ik wel wat linkjes voor je.




Oei getsie … wat erg hé :cry:

Maar die mensen zouden die dan ook niet zoeken op kattensites dan?

Maar ik pb je :-*

zit nog ff te denken hoor , maar wil je alsjeblieft NIET mp zetten? meld haar bij de dierenartsen in de buurt , de asiels enz. maar echt please geen mp…

heb daar zo geen goed gevoel bij…



je kan ook briefjes ophangen bij de supermarkten enzo he…

@jacsansil wrote:

zit nog ff te denken hoor , maar wil je alsjeblieft NIET mp zetten? meld haar bij de dierenartsen in de buurt , de asiels enz. maar echt please geen mp…

heb daar zo geen goed gevoel bij…



je kan ook briefjes ophangen bij de supermarkten enzo he…




Briefjes zijn gemaakt en wil ik morgen bij de supermarkten ophangen :thumbup:

MP doen we niet :wink: :-*

Dierenartsen … :think: kan ik ook wel langs rijden en een flyer ophangen :thumbup:

Oh en trouwens ze loopt hier schijnbaar al maanden rond :cry:

Iedereen dacht dat ze van iemand was … ik ben bij die mensen aan de deur geweest en helaas was ze niet van hen :cry:



De ene buurvrouw zegt haar al een jaar op straat ze zien en de ander zegt maanden :eh:

Dus ik ben bang dat haar baasje niet meer zoekt :cry:

@victoria wrote:

@jacsansil wrote:
zit nog ff te denken hoor , maar wil je alsjeblieft NIET mp zetten? meld haar bij de dierenartsen in de buurt , de asiels enz. maar echt please geen mp…

heb daar zo geen goed gevoel bij…



je kan ook briefjes ophangen bij de supermarkten enzo he…




Briefjes zijn gemaakt en wil ik morgen bij de supermarkten ophangen :thumbup:

MP doen we niet :wink: :-

Dierenartsen … :think: kan ik ook wel langs rijden en een flyer ophangen :thumbup:






:- meestal bellen mensen daar ook heen als ze een poes kwijt zijn , dus denk dat haar baasje zo wel snel gevonden zal zijn! :pray:

en een advertensie in de plaatselijke krant, weekblad? euhm zoiets als tv krant ( zoals wij in groningen tvnoord hebben zo een teletekstpagina? heb je iets als kattebel en is gratis als je een paar regels hebt)



Of is dat een gek idee?



bij winkels aanplakken incl verhaal…

@victoria wrote:

Oh en trouwens ze loopt hier schijnbaar al maanden rond :cry:

Iedereen dacht dat ze van iemand was … ik ben bij die mensen aan de deur geweest en helaas was ze niet van hen :cry:



De ene buurvrouw zegt haar al een jaar op straat ze zien en de ander zegt maanden :eh:

Dus ik ben bang dat haar baasje niet meer zoekt :cry:






of het is net zo’n poes als onze boskat die alle huizen af gaat voor wat lekkers :wink: (ze zit ook vrolijk twee straten verder ineens ergens bij een oud echtpaar prinses heerlijk op de kachel in de vensterbank, ikke aanbellen huh… das mijn kat hoor…ooooo we dachten dat ze een zwervertje was huh… ikke … tis gewoon een dikke schooierd met een heeeel zielig piepmiauwtje :mrgreen:

@jacsansil wrote:

of het is net zo’n poes als onze boskat die alle huizen af gaat voor wat lekkers :wink: (ze zit ook vrolijk twee straten verder ineens ergens bij een oud echtpaar prinses heerlijk op de kachel in de vensterbank, ikke aanbellen huh… das mijn kat hoor…ooooo we dachten dat ze een zwervertje was huh… ikke … tis gewoon een dikke schooierd met een heeeel zielig piepmiauwtje :mrgreen:




hahahaha :lol:

Zie je lekkere dikke schooierd al liggen :inlove:

Tja, dat was de eerste wat mijn manneke zei … want ze is echt NIET dun :lol:

Maar ik weet het niet, ze zit hier zó naar binnen te kijken :think:

@victoria wrote:

@jacsansil wrote:
of het is net zo’n poes als onze boskat die alle huizen af gaat voor wat lekkers :wink: (ze zit ook vrolijk twee straten verder ineens ergens bij een oud echtpaar prinses heerlijk op de kachel in de vensterbank, ikke aanbellen huh… das mijn kat hoor…ooooo we dachten dat ze een zwervertje was huh… ikke … tis gewoon een dikke schooierd met een heeeel zielig piepmiauwtje :mrgreen:




hahahaha :lol:

Zie je lekkere dikke schooierd al liggen :inlove:

Tja, dat was de eerste wat mijn manneke zei … want ze is echt NIET dun :lol:

Maar ik weet het niet, ze zit hier zó naar binnen te kijken :think:






nou ik denk dat een buurtonderzoekje geen kwaad kan denk ik :mrgreen: even een zooi printjes bij de buurtbewoners door de bus , want ze ziet er toch inderdaad wel heeel goed uit voor een “zwervertje” :mrgreen:

Buurtonderzoek (dat wil zeggen 2 straten) heeft niets opgeleverd.

Maar ik heb nu dus flyers uitgeprint en die zouden opgehangen kunnen worden.

En ze staat nu op 2 kattensites :thumbup: