Kat gevonden ~ Iemand interesse!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: ik hoop echt dat je snel haar baasje kan vinden!

welke regio woon je, victoria? mijn overbuuf is een jonge zwart-witte poes kwijt sinds een maand of 2…

Regio Zuid Limburg…

's-hertogenbosch

das een beetje te ver lopen voor een poes!! :mrgreen:

Zou graag willen maar helaas… geen vervoer… om te halen.



En natuurlijk weet je niet zeker of ze al een baas heeft en die nog zoekt.

@Sweet-Love wrote:

Zou graag willen maar helaas… geen vervoer… om te halen.



En natuurlijk weet je niet zeker of ze al een baas heeft en die nog zoekt.




Nee dat weet ik niet zeker, maar ze staat op Amivedi … als er iemand reageert dan wordt ik gebeld.

Als het in Brabant is, dan wil ik de poes zelfs komen brengen … wil héél graag een warm nestje voor haar :angel: :angel:

Wat ontzettend lief dat jullie zo actief naar een baasje zoeken. Ik weet nu hoe het is om je kat te moeten missen. Hopelijk vinden mensen als jullie onze poes en gaan dan met haar naar de dierenartss, want die van ons is wel gechipt. Ze is nu bijna een maand vermist en we hebben geen idee waar ze is.



Sites waar je haar verder nog op kunt (laten) zetten, zijn die van de dierenbescherming en Riemax bijvoorbeeld. Samen met de site van Amivedi zijn dat de sites die ik dagelijks afspeur in de hoop dat Brandy daarop staat.



het valt me trouwens op dat er erg veel zwart-witte poezen vermist zijn! Ik zal eens mee kijken op deze sites.

@victoria wrote:

@Sweet-Love wrote:
Zou graag willen maar helaas… geen vervoer… om te halen.



En natuurlijk weet je niet zeker of ze al een baas heeft en die nog zoekt.




Nee dat weet ik niet zeker, maar ze staat op Amivedi … als er iemand reageert dan wordt ik gebeld.

Als het in Brabant is, dan wil ik de poes zelfs komen brengen … wil héél graag een warm nestje voor haar :angel: :angel:




Hehe, nee Noord Holland Noord!

@Muze wrote:

das een beetje te ver lopen voor een poes!! :mrgreen:




Nou er was laatst een kat meegelift met een vrachtwagen kattenvoer, die kwam geloof ik in Oostenrijk uit !! :shock:



:lol: :smiley: :lol:



Het zijn rare figuren hoor die katten :wink: :mrgreen:

@Wijnanda wrote:

Wat ontzettend lief dat jullie azo actief naar een baasje zoeken. Ik weet nu hoe het is om je kat te moeten missen. Hopelijl vinden mensen als jullie onze poes en gaan dan met haar naar de dierenartss, want die van ons is wel gechipt. Ze is nu bijna een maand vermist en we hebben geen idee waar ze is.



Sites waar je haar verder nog op kunt (laten) zetten, zijn die van de dierenbescherming en Riemax bijvoorbeeld. Samen met de site van Amivedi zijn dat de sites die ik dagelijks afspeur in de hoop dat Brandy daarop staat.



het valt me trouwens op dat er erg veel zwart-witte poezen vermist zijn! Ik zal eens mee kijken op deze sites.




Mijn zusje is haar kat kwijt geweest, 6 maanden is ze weg geweest.

Overal zochten ze, overal foto’s opgehangen zelfs op het internet maar niets :cry:

Op een gegeven moment werd ze gebeld door mensen … ze dacht oké ik ga wel kijken, maar het zal haar vast niet zijn.

Er zijn zoveel rood/witte poesjes :cry:

Maar wat denk je … ze was het wel …

Zat dus al die tijd bij die mensen, ze mocht in het schuurtje slapen.

Ze hebben nooit gebeld naar Amivedi, asiel, niets … maar toen ze met hun eigen kat bij de dierenarts kwamen, zagen ze een pamflet van de kat hangen.

Dus er zijn, helaas, veel mensen die een kat wel helpen, voeren enz, maar verder niets doen :thumbdown:

Als je kijkt hoeveel katten er bij amivedi vermist zijn en gechipt :think: dat is toch raar!

Hopelijk krijgt ze haar eigen baasjes terug :pray: zo sneuu

achgos :cry: :cry: :cry:

@victoria wrote:

Als je kijkt hoeveel katten er bij amivedi vermist zijn en gechipt :think: dat is toch raar!




Ja, ik snap er dus ook niks van. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat er wel iets met haar is gebeurd en dat ze ergens is weggekropen waar je haar niet zo snel ziet en dat ze daar dood is gegaan, maar toch zegt mijn gevoel dat dat niet zo is. We denken eerder dat ze ergens van is geschrokken en ver weg is gerend en de weg niet meer terug weet. Ik hoop dan maar dat ze wel ergens lekker warm en droog zit en iig te eten krijgt. Je hoort enge verhalen.



Overigens hebben wij ook ooit een katje in de tuin gehad die zijn huis kwijt was. Ik kan wel uit ervaring zeggen dat je toch niet direct instanties gaat bellen, want je ziet zo vaak katten die je niet kent lopen. Maar na vier dagen en met overleg met de buren, heeft de buurvrouw de dierenambulance gebeld. Die kwamen haar toen halen en is ze naar het asiel gebracht. Was ook zo’n ontzettend lief beestje en overigens ook gezond! Raar hoor dat het asiel zich niet over haar wil ontfermen. Dit poesje was gelukkig ook binnen twee dagen door het baasje opgehaald (weet niet meer of ze gechipt was…).

Vandaag is ze opgehaald door zwerfkattenopvang in Schijndel.

Ze gaan haar inenten enz en dan wordt ze hopelijk z.s.m. geplaatst :mrgreen:



Ik dacht ik meld het even :wink:

:thumbup: :thumbup: Hopelijk krijgt ze snel een baasje

Ik las vandaag een briefje in de supermarkt van een vermiste kat/poes en deze foto lijkt er erg op, maar goed ik woon bij eindhoven in de buurt. Ik zal morgen de foto nog eens goed gaan bekijken en anders de mensen even bellen. Ze is vanaf eind november dacht ik vermist.

Morgen weet ik meer.

mmm ik had bijna gedacht dat je bij mij in de buurt woonde…

hier loopt ook al zeker vanaf de zomer zo;n soortgelijke poes rond te struinen die van niemand blijkt te zijn…

gelukkig zijn er her en der wat kattenliefhebbers die haar af en toe at melk of dergelijks geven, want we hebben de indruk dat ze ook nog zwanger is…

en dat is ook al zo’n enorme lieverd!

@knipoogje1983 wrote:

mmm ik had bijna gedacht dat je bij mij in de buurt woonde…

hier loopt ook al zeker vanaf de zomer zo;n soortgelijke poes rond te struinen die van niemand blijkt te zijn…

gelukkig zijn er her en der wat kattenliefhebbers die haar af en toe at melk of dergelijks geven, want we hebben de indruk dat ze ook nog zwanger is…

en dat is ook al zo’n enorme lieverd!




Ik ga vandaag nog eens naar de supermarkt om naar de foto te kijken, heb het wat druk gehad. Ik woon in de buurt van eindhoven, maar ook erg in de buurt van bergeijk. Ik wil niet prijs geven waar ik woon, vandaar. Er hangt hier ook een briefje op van een rode kat die vermist is :?

mama van anne: ben jij je poes kwijt?

Ohhhhh even update.

Eigenaar heeft haar poes opgehaald :dance: