Vanavond komt de kapster en ik zit met een dilemma. Ik heb een leuk kapsel gezien. Kort. Maar mijn man vindt heel kort niet mooi.
Ik heb een foto van hoe het nu is en het kapsel wat ik heb gezien. Wat zouden jullie doen??
Ik heb niet vaak (bijna nooit) make up op en ben bang dat ik te mannelijk wordt. Wat denken jullie?
het voorbeeld kapsel vind ik wel erg leuk :oops: misschien als je overlegt met je kapster iets wat daarop lijkt alleen dan langer?
Stoer kapsel, denk dat het je wel zou staan.
Misschien even gewoon totaal iets anders? Nieuw kort kapsel, Nieuwe Look, Nieuw Kleurtje & beginnen met een mooie volle mascara en leuke sieraden?
@veertje wrote:
Stoer kapsel, denk dat het je wel zou staan.
Misschien even gewoon totaal iets anders? Nieuw kort kapsel, Nieuwe Look, Nieuw Kleurtje & beginnen met een mooie volle mascara en leuke sieraden?
Op zich heb ik het wel vaker kort gehad hoor. En wat betreft die mascara…ik kan niet tegen make up. Een dagje gaat nog wel, maar dagelijks gaat niet lukken. Dan krijg ik meteen jeuk en eczeem. Sierraden draag ik wel, maar niet met dit weer. Moet wel weer aan de oorbellen vind ik zelf. Die draag ik een paar weken en dan ineens weer niet.
ik vind het kapsel tov je eigen kapsel niet zo veel korter worden (dat je man het niet mooi zal vinden)
maar vind zowel je eigen als je gevonden kapsel mooi. en denk dat het nieuwe kapsel je ook mooi staat…
@Pitje27 wrote:
ik vind het kapsel tov je eigen kapsel niet zo veel korter worden (dat je man het niet mooi zal vinden)
maar vind zowel je eigen als je gevonden kapsel mooi. en denk dat het nieuwe kapsel je ook mooi staat…
aan de bovenkant (en dus van de voorkant) is het wel een stuk korter hoor. Ik denk dat ik het maar aan de kapster overlaat.
volgens mij is het niet zo heel veel korter tcoh :think:
ik vind het wel leuk, zou het gewoon doen :mrgreen:
Denken jullie niet dat ik net een vent wordt dan?? Daar ben ik een beetje bang voor, ik zal nog eens wat foto’s van “vroeger” opzoeken toen het ook zo kort was en daar nog een kritisch naar kijken.
Eerlijk gezegd wil ik gewoon horen dat ik het moet doen :mrgreen: . Het groeit wel weer aan en over 4 weken ben ik op vakantie en kennen ze me niet!!
Ik zit er alleen wel een beetje mee dat manlief zegt dat hij het niet zo mooi vindt. Hij moet toch iedere dag tegen me aan kijken…
Ik zeg gewoon doen. Ik vind het een moii stoer kapsel :thumbup:
En je man, tja dan kijkt hij maar even 4 weken de andere kant op :mrgreen: Het is zo weer aangegroeid toch?
Maar je man kan wel zeggen dat hij korter niet mooi vind, maar hij weet helemaal niet hoe dat jou zou staan. Misschien vind hij het wel geweldig mooi als je het eenmaal zo laat knippen.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar alleen omdat jou man zegt dat hij kort niet mooi vind, zou ik het niet laten als ik jou was.
Zo had ik het toen Noa nog kleiner was…
toch best leuk als ik het zo weer terug zie.
Mij lijkt het wel leuk hoor iets meer pit, en zal dan je haar ook iets in een rode tint verven lijkt me erg mooi.
hahaha, ik zeg doen!
Ik heb namelijk hetzelfde kapsel aan mijn kapster laten zien en zo heb ik het inmiddels al weer een paar maand :mrgreen: .
Volgens mij kun jij dat ook best hebben en als je het niet leuk vindt, laat je het toch weer groeien?
Ik zeg doen! Heeel leuk kapsel, ben namelijk paar weekjes geleden zelf weer kort gegaan en met precies hetzelfde plaatje naar de kapper gegaan :mrgreen: . Enneh mannen houden nou eenmaal niet van kort, de mijne ook niet. Maar ja, jij moet er mee rond lopen en je er lekker bij voelen!
Erg leuk juist! Ik zou een mooie basiskleur kiezen en de punten in een ander tintje (rood?) laten verven voor een lekker pittig en vrouwelijk effect.
denk dat het je wel goed gaat staan hoor ! :thumbup: gewoon doen
en miss wat mex zegt misschien wel iets van een pittig kleurtje er in ofzo
wel ff laten zien hoe het geworden is he!
Eerlijk gezegd wil ik gewoon horen dat ik het moet doen :mrgreen:
komaan, ga ervoor !!!
Rob, mijn man, hield ook niet zo van heel kort... je hebt gelijk: hij moet er wel naar kijken, maar het is jouw hoofd hé :wink:
ik heb het wel gedaan. Korte snit: heel handig !
en Rob.... die vindt het intussen wel ok !
showen hé, het result !!!
liefs
Gerda
Ik zou het doen.
Weet je, mannen zeggen bijna altijd dat ze langer haar mooier vinden, maar uiteindelijk gaat het toch om hoe iets je staat. Wanneer kort je super staat, dan vindt je man dat uiteindelijk vast mooier dan langer haar wat je minder mooi staat. Het gaat om het totaalplaatje, de uitstraling.
Ik spreek uit ervaring Mijn man is gek op lang haar, ik heb het ook heel lang gehad, maar korter staat me beter, en dat ziet hij nu ook
Ik denk dat het kapsel je top staat :thumbup:
Ik vind een echt kapsel (en dat is het voorbeeldplaatje) ECHT wel vrouwelijk…
kijk… als je het zou scheren met een tondeuze… geen coupe d’r in… tjsa… dan zou je misschien een vent lijken…
maar echt een mooie coupe… evt. een kleurtje… ontzettend verzorgd en vrouwelijk… en je (ongetwijfeld verleidelijke-) ogen komen ook mooier uit dan…
En hey… gaat het hem nou ECHT om het kapsel… :lol: :lol: :lol:
Hij moet niet miepen…
Weet je…
Laat het knippen maar doe, als je het showt… een jurkje aan… hihi… wedden dat het “vrouwelijk” is???
EN IK WIL WEL ZIEN HOE HET GEWORDEN IS HOOR…
(en de reactie van je man)… :lol:
@preggie wrote:
Ik vind een echt kapsel (en dat is het voorbeeldplaatje) ECHT wel vrouwelijk…
kijk… als je het zou scheren met een tondeuze… geen coupe d’r in… tjsa… dan zou je misschien een vent lijken…
maar echt een mooie coupe… evt. een kleurtje… ontzettend verzorgd en vrouwelijk… en je (ongetwijfeld verleidelijke-) ogen komen ook mooier uit dan…
En hey… gaat het hem nou ECHT om het kapsel… :lol: :lol: :lol:
Hij moet niet miepen…
Weet je…
Laat het knippen maar doe, als je het showt… een jurkje aan… hihi… wedden dat het “vrouwelijk” is???
Tja, wat valt daar nou nog tegenin te brengen!! :mrgreen:
Ik ga het doen! Toen ik het net zei, reageerde hij niet echt! Haha, we zien wel. Kleurtje staat al klaar! Het wordt bruinrood, maar wil wel even overleggen of er nog rode accenten in kunnen.