kapsel dilemma ... ik heb advies nodig

Het is er af!



Nu is de kleur aan het inwerken. Bruinrood, ik ben benieuwd hoe het is als het dadelijk gekleurd, gedroogd en gestyled is.



Foto volgt nog.

Spannend Ben benieuwd!

erg mooi, zeker als je straks een mooi zongebruind bent

@sensje wrote:

@veertje wrote:
Stoer kapsel, denk dat het je wel zou staan.

Misschien even gewoon totaal iets anders? Nieuw kort kapsel, Nieuwe Look, Nieuw Kleurtje & beginnen met een mooie volle mascara en leuke sieraden?




Op zich heb ik het wel vaker kort gehad hoor. En wat betreft die mascara…ik kan niet tegen make up. Een dagje gaat nog wel, maar dagelijks gaat niet lukken. Dan krijg ik meteen jeuk en eczeem. Sierraden draag ik wel, maar niet met dit weer. Moet wel weer aan de oorbellen vind ik zelf. Die draag ik een paar weken en dan ineens weer niet.




Betrefd de mascara, misschien is waterkorenbloemgel iets voor je is een natuur product, pb me maar als je der meer van wil weten :wink:

is het al klaar?

Ben benieuwd!!!

:lol: :lol: jij zit ook te wachten?

ik zou ook zeker de nagels stylen als ik jou was…

Het is kort maar ik zou het zeker doen. Ik ben kapster en vind het helemaal geen mannelijk kapsel. Zeker niet als je er ook nog een leuk kleurtje in doet. Maar ben een beetje laat met m’n mening. Zie dat je al besloten had het te doen :mrgreen: .

Mijn man vind kort haar wel leuk, alleen heb ik het zelf lang. Ik laat het denk ik va nde winter weer stukje korter knippen, alleen nu met dat weer is een staart ideaal… :smiley:

Het is klaar, het is kort en het is niet wat mijn man wilde…







maar wel wat ik wilde!



Super leuk en super handig…en vooral lekker koel met warm weer.



Foto volgt.

Dappert!!!

is vast heel mooi!!!

Dacht al een foto te kunnen zien :mrgreen: :mrgreen:



Nou geweldig en ik ben zeer benieuwd hoe het je staat.

en en en?? ben ook erg benieuwd!!



Moest wel erg lachen om die foto met oranje hanekamstekels :lol:

Ben benieuwd!



Ik heb het ook zo als het vb kapsel en ik vind het heel stoer en vrouwelijk :thumbup:

Tada…de kleur is geen rood geworden, omdat de rode kleur in de zon heel snel weg is en dan wordt het flets en dat is nou niet echt wat ik wilde.

Staat erg vlot en vind het wel vrouwlijk hoor :thumbup: :thumbup:

Ziet er hartstikke goed uit! :thumbup:

hartstikke leuk!!

Dank jullie!



Ik heb het net gewassen, schuimgel erin en nu zit het nog!! Daar was ik naar opzoek! Heel makkelijk. Fohnen is niet meer nodig!!!