Kapper

Damian is dus nog nooit naar de kapper geweest hij is nu 18 maanden,Maar hij heeft echt nog een baby kapsel zeg maar, ze haatjes plat over ze hoofd,Ik doe er weleens gel in maar dat is ook zo eentonig,Dus nu willen we naar de kapper met hem!!!

Wie kan mij helpen,

Met een leuk kapsel voor hem ?

En naar welke kapper kan je het beste gaan ?

En wat kost het gemiddeld om kindjes te laten doen ?



Edit:Op de foto zie je ze haar niet zo goed zie ik,Maar het is wel meer dan op de foto hoor :mrgreen:

ff een vraagje



waarom ga je naar de kapper ?

zie eerlijk gezegt nioet zo veel haar dat je er denk ik een model in kan knippen :oops:



maar bij beebs is het toch al zo lastig voorlopig houd mijn zoontje zijn bos haren nog ff ben veelste blij met die bos hahaha

Dat schrijf ik net je zie het op de foto niet zo goed hij heeft veel meer dan op de foto :think: Maar hij heeft heel licht haar,en staat haast nooit zichtbaar op foto’s,De camera begint het erg slecht te doen

je zegt dat hij een baby kapsel heeft.

maar met 18 maanden ben je nog een baby toch?



ik zou het niet knippen hoor.

het gewoon even bij de baby-gel houden.

Jullie begrijpen het verkeerd,Het is natuurlijk al een dreumes,En het lijk me leuk om eens een leuk kapsel bij hem te hebben, :think:

zal nog geen 10 euro kosten denk ik.



Stekeltjes of met name spikes doen het altijd goed

maar op de foto ziet zijn haar er heel zacht uit…is dat wel in een leuk model knippen?



trouwens kimmiej je moet gewoon doen wat je wilt hoor, jij zult er beter zicht op hebben dan ik… :wink:

is nu denk ik nog zonde van je geld… ik zie idd wel haar, maar t meeste bovenop.

Na knippen is er dan niet veel meer over om gel in te doen en het valt nogal stijl voorover, denk dus niet dat het nu al zoden aan de dijk zet.



Een kind knippen kost tussen de 8 en 15 euro, afhankelijk van de plaats en van het type salon…



Zo zal een knipbeurt bij een plaatselijk klein salonnetje rond de 8 euro zijn en vraagt een dure merk kapper in hartje Amsterdam echt wel meer :mrgreen:



Een kapsalon met speciale kinderknipstoelen in vormen als een boot, vliegtuig of iets zijn we aanraders… kinderen zijn dan beter af te leiden en dan knipt dat wat makkelijker.



Peter is nu 2 keer geknipt, hij heeft dan ook een dikke bos haar met 4 rare kruinen (haar in de nek groeit bv horizontaal :roll: ) maar… ik knip zelf :mrgreen: Heb kappersopleiding gedaan, alleen niet afgemaakt. Maar knip goed genoeg om man en kids zelf te knippen.



Nika is laatst wel naar de kapper geweest want die heeft het knippen zelf ontdekt en er zijn dus wat happen uit… probeer er dan nog maar eens wat fatsoenlijks van te brouwen :eh:

ik vind het hem zo heel leuk staan!

ik zou de kapper nog even laten wat het is…

Ik zou hem dan bovenop heel kort knippen zodat je daaar met gel stekeltjes in kan maken.

nouja dan wacht ik nog maar even met naar de kapper gaan :mrgreen:

't Is misschien niet het verwachte antwoord :wink:

maar ik zou ik jouw plaats ook nog wat wachten.



ps: wat een lieve mooie jongen heb jij !



liefs,

Gerda

Kimmiej, ik snap wat je bedoeld.



Matthijs had dat ook. Babyhaar wat zo plat gaat zitten. Met gel was leuk, maar lukte op een gegeven moment niet meer.



We zijn even naar de kapper geweest en ze heeft alleen bovenop wat bij geknipt en aan de zijkanten de piekharen netjes gemaakt.

Nu staat het veel leuker en zijn haar lijkt wat dikker.



We moesten 5,80 betalen. (dat was de pony knip prijs)



Normaal modelletje knippen kost hier al 16,80 en dat vond ik nou weer net een beetje te prijzig.

Wat een heerlijke snoet :inlove:



Mijn zoontje is pas naar de kapper geweest (bij een kapper bij ons in de wijk) en het kostte 10 euro. Maar hij is al wel eerder geknipt toen ik er was. Hij had een paar lange plukken en mijn kapster heeft toen even drie keer geknipt en hij was weer helemaal het heertje. :inlove: Daar heb ik niets voor hoeven betalen.



Liefs,

Winnie

@Cell wrote:

is nu denk ik nog zonde van je geld… ik zie idd wel haar, maar t meeste bovenop.

Na knippen is er dan niet veel meer over om gel in te doen en het valt nogal stijl voorover, denk dus niet dat het nu al zoden aan de dijk zet.



Een kind knippen kost tussen de 8 en 15 euro, afhankelijk van de plaats en van het type salon…



Zo zal een knipbeurt bij een plaatselijk klein salonnetje rond de 8 euro zijn en vraagt een dure merk kapper in hartje Amsterdam echt wel meer :mrgreen:



Een kapsalon met speciale kinderknipstoelen in vormen als een boot, vliegtuig of iets zijn we aanraders… kinderen zijn dan beter af te leiden en dan knipt dat wat makkelijker.



Peter is nu 2 keer geknipt, hij heeft dan ook een dikke bos haar met 4 rare kruinen (haar in de nek groeit bv horizontaal :roll: ) maar… ik knip zelf :mrgreen: Heb kappersopleiding gedaan, alleen niet afgemaakt. Maar knip goed genoeg om man en kids zelf te knippen.



Nika is laatst wel naar de kapper geweest want die heeft het knippen zelf ontdekt en er zijn dus wat happen uit… probeer er dan nog maar eens wat fatsoenlijks van te brouwen :eh:




ik ben met charity anders naar de kapper geweest met een leuke auto stoelnou was geen succes hoor ze vond de stoel zo leuk dat ze alleen maar met de auto bezig was en dat het dus niet echt recht is geworden

@ Gerda,Nouja hoezo het niet verwchte andwoord ? ik vraag hier jullie mening,dus iedereen mag zeggen wat men vind,

Omdat ik er zelf geen raad mee wist





@Minniemouse,Aha,Ben blij dat jou zoontje hetzelfde probleem Had!!En hoe heb je dan bij de kapper gezegd wat je wilde ?Zoals je weet is het zo rot niets leuks met zijn haar te kunnen doen,in ze nek heeft hij erg lang haar,Maar het is licht blond,en erg dun ja,Heb ji een foto van jou zoontje van voor en na het knippen ? :mrgreen:

Wij zijn met Isabel naar de kinderkapper gegaan. Volgens mij betaalden we die eerste keer tien euro (en is het vijftien euro standaard voor die kinders)

Oh en een modelletje? Geen idee… laat je adviseren door de kapsters, die weten dat het beste! Succes enneh… showen hier he, als 'ie is geweest?! :mrgreen:

Ik zal van de week even een poging doen om een goede foto te maken…

(meneertje wil namelijk niet echt op de foto tegenwoordig :roll: )



Ik maak meestal een soort van hanekammetje bij Matthijs. Dan niet zo’n rechtomhoogstaandegelkam… maar een stoere/hippe…

(lekker duidelijk of niet hahah)



Het lijkt trouwens ook of zijn haar nu harder groeit, want het wordt bovenop nu alweer zo lang.

heb je geen tondeuze in huis? dan zou ik het op de hoogste stand scheren. zodra die flashaartjes weg zijn lijkt het voller, echt waar. en het groeit dan ook sneller.



dana is ook een paar weken geleden geweest (de buurvrouw is kapper, er fijn) en het leek meteen voller en groeit nu ook sneller.