Kapper

Als ik jou was ging ik lekker met je binkie naar de kapper. Minniemouse haar zoontje ziete r echt superlief uit na zijn knipbeurt…idd net alsof hij ineens meer haar heft dan voor het knippen. het valt gewoon beter op.



Ken verder het probleem niet zo, want mijn zoontje is 17 maanden en gaat volgende week wéér naar de kapper. Hij had zo’n hockeykapsel, wat erg cool stond, maar dan kan ik elke 3 weken naar de kapper…is niet de bedoeling. Dus we gaan Jokkum ff laten kortwieken en waarschijnlijk een soort van hanekam oid. :thumbup:



Oh, en bij de kinderkapper hier is de pony-prijs €3 …puntjes €6 en een hele nieuwe coupe €12

Cool, Jokkum aan de hanekam!!! :inlove:





Ik denk dat we binnekort ook weer gaan met Matthijs, maar dat we dan het hele kapseltje laten doen.

Foto!!! :inlove:



Enneuh…de kapper is hier goedkoper dan in de polder hoor…dusseuh…dagje uit? :wink: :lol:

@Jennifer77 wrote:

zal nog geen 10 euro kosten denk ik.



Stekeltjes of met name spikes doen het altijd goed




dat ligt helemaal waar je gaat hoor wij zijn dan wel duur denk ik bij ons in de kapsalon kost kinderen knippen tot 12 jaar 12 ,50 euro



maar ik zou gewoon zijn nek en zijkantjes lekker opscheren en bovenop wat stekeltjes knippen leuk joh en dan kan je het bovenop ook nog naar voren kammen em een kuifje om hoog doen is ook leuk en stoer :inlove: :inlove: laat je even ene fototje zien als hij geweest is :inlove:

Ik persoonlijk zou eens even lekker de tondeuse eroverheen halen…zelf voor de tv zetten en hup…

Doe ik bij Rezno ook dan is het even kort en na 2 weken heeft hij stekels :mrgreen:

Toen hij zo klein was als jou menneke deed ik alles helemaal kort alleen vooraan zijn koppie een kuifje…heel schattig en toch niet kaal,een echt kapsel was dat!!

En als eenmaal die babyharen er 1x af zijn dan komen er echt mooiere haren terug!