kapper update :-)

:evil:



Kom net van de kapper vandaan en ik vind het zo ontzettend niet leuk geknipt he… Had aan het einde al een opmerking er over gemaakt en toen heeft ze het nog wat bijgeknipt/gesneden maar dan nog… Het is echt geen lydiahaar meer :frowning: Hiermee ga ik vanavond dus NIET uit eten en zeker niet werken maandag.

Ze zou het iets over mijn schouder laten en het is er nu iets boven, het krult ineens om (terwijl ik echt heel steil haar heb) en achter is er een soort hapje uit.



Ben in tranenstemming nu.



Heb net een kennis gebeld, zij hebben een paar jaar terug de coiffure award gewonnen en over een half uur kan ik terug bellen of ze nog plek hebben in de salon vanmiddag :pray:

@lydia wrote:

:evil:



Kom net van de kapper vandaan en ik vind het zo ontzettend niet leuk geknipt he… Had aan het einde al een opmerking er over gemaakt en toen heeft ze het nog wat bijgeknipt/gesneden maar dan nog… Het is echt geen lydiahaar meer :frowning: Hiermee ga ik vanavond dus NIET uit eten en zeker niet werken maandag.

Ze zou het iets over mijn schouder laten en het is er nu iets boven, het krult ineens om (terwijl ik echt heel steil haar heb) en achter is er een soort hapje uit.



Ben in tranenstemming nu.



Heb net een kennis gebeld, zij hebben een paar jaar terug de coiffure award gewonnen en over een half uur kan ik terug bellen of ze nog plek hebben in de salon vanmiddag :pray:




foto?

wat erg zeg :? :hug:

Misschien nog eens wassen :think: soms valt het dan iets anders,misschien krult het dan niet meer.

de knurft :evil:









(heerlijk om dat woord nog eens te gebruiken :mrgreen: )

@kletsmiep wrote:

@lydia wrote:
:evil:



Kom net van de kapper vandaan en ik vind het zo ontzettend niet leuk geknipt he… Had aan het einde al een opmerking er over gemaakt en toen heeft ze het nog wat bijgeknipt/gesneden maar dan nog… Het is echt geen lydiahaar meer :frowning: Hiermee ga ik vanavond dus NIET uit eten en zeker niet werken maandag.

Ze zou het iets over mijn schouder laten en het is er nu iets boven, het krult ineens om (terwijl ik echt heel steil haar heb) en achter is er een soort hapje uit.



Ben in tranenstemming nu.



Heb net een kennis gebeld, zij hebben een paar jaar terug de coiffure award gewonnen en over een half uur kan ik terug bellen of ze nog plek hebben in de salon vanmiddag :pray:




foto?




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jemig wat een snorkel

Wat een jojo zeg hee! :?

nou ja misschien vind iemand het hier wel leuk, maar ik vind dit echt verschrikkelijk.

En je ziet het niet helemaal goed op de foto maar de onderkanten zijn dus allemaal ongelijk.



En op de foto is mijn neus ook nog scheef :twisted:

Oh nu komt het over alsof ik je verhaal grappig vind Lydia, maar ik vind het natuurlijk erg hufterig…

Oh sorry maar het is echt best erg, je word er heel erg sloom van. Wat een ei zeg die kapper van jouw.

Snel terug naar een andere kapper meid sorry hoor

Geld terug vragen.



Vind het trouwens wel mooi hoor maar jij moet tevreden ermee zijn.

Ja inderdaad snel naar een andere kapper

@marielle wrote:

Oh sorry maar het is echt best erg, je word er heel erg sloom van. Wat een ei zeg die kapper van jouw.




geen sorry zeggen hoor want ook al zeg je iets positiefs, mijn mening is al negatief :mrgreen:



nu maar wachten of ik terecht kan.

Ik vind het idd ook helemaal niet mooi… zo braafjes… Hopelijk kun je nog bij die andere kapper terecht :hug:

@lydia wrote:

@marielle wrote:
Oh sorry maar het is echt best erg, je word er heel erg sloom van. Wat een ei zeg die kapper van jouw.




geen sorry zeggen hoor want ook al zeg je iets positiefs, mijn mening is al negatief :mrgreen:



nu maar wachten of ik terecht kan.




Geen sorry Lydia… Maar het zit in elk geval nog wel beter dan het mijne. :wink:



Maar ik ben het met je eens je bent ineens een heel andere Lydia. :cry:

andere lydia? Durf het bijna op kok niet te zeggen :wink: maar:



ik lijk wel een schoolpleinmoeder :twisted:



heb maar snel een elastiekje er om heen gedraaid, dan maar zo uit eten. Kan zo terugbellen naar die salon.

oooohw meis :hug:



kan je niet nog bij die andere kapper terecht … ik vind het eerlijk gezegd ook niet mooi …



en zeker zou ik ook je geld terughalen … het is immers niet geknipt zoals je wilde :twisted:





de SUKKEL :twisted: :thumbdown:



bovenal zou ik ook nooit meer terug gaan naar die kapper … die moet eerst zijn vak gaan leren :snooty:

Wat een eikel zeg die kapper !!! Ik zou er geen genoegen mee nemen en mijn geld terug vragen hoor, hij hoort als kaper toch te weten wat je ongeveer wilt??



Ik hoop dat je nog ergens anders terecht kan :pray:

om vijf uur kan ik!!! :dance:



ben wel bang dat het dan echt veel korter wordt, want ik zie er verder geen opties voor. Maar daar zitten wel superkappers dus als het dan echt erg anders moet, dan wel goed graag :wink:



Leuk zeg een dagje vrij :angel: