kapper update :-)

Ik kan nou niet zeggen dat ik het lelijk vind.

Maar misschien ben ik wel een echte schoolpleinmoeder. :shifty:

Bij mijn hebben echte schoolplein moeders wel een hele andere coupe hoor.

Maar het is idd wel heel wat anders. Maar dat is natuurlijk wel leuk.

Ik denk idd dat het nu wel heel kort gaat worden.

Wel weer even een foto dan graag.

Ik vind het niet zo heel erg lelijk als ik zo kijk…

Maar als ik beter kijk zie ik dat je er echt niet blij mee bent en daardoor is het gelijk een heel stuk minder mooi.



En inderdaad de onderkant is niet gelijk :shifty:

@joseetje wrote:

Ik vind het niet zo heel erg lelijk als ik zo kijk…

Maar als ik beter kijk zie ik dat je er echt niet blij mee bent en daardoor is het gelijk een heel stuk minder mooi.



En inderdaad de onderkant is niet gelijk :shifty:




Ik zie niks mis met dit kapsel!

En die onderkant: het is in laagjes geknipt! Juist leuk toch dat het aan de onderkant een beetje slag heeft! Je hebt dik haar dus kan het best hebben, die laagjes.

Nu heb ik geen idee hoe je het eerst had, misschien is het verschil heel groot?

t zou handig zijn als je er ook een foto van " Voor de knipbeurt " opzet.<br /> Is zo moeilijk nu om te beoordelen of het beter of slechter is.<br /> <br /> Komt ook goed uit dat het nu carnaval is. Als je met dat kapsel niet naar je werk durft te gaan , kun je morgen of overmorgen s nachts een carnavalsvieder overvallen en zijn pruik jatten. En dan Zet je die maandag op :mrgreen: :mrgreen:

@Linda25 wrote:

t zou handig zijn als je er ook een foto van " Voor de knipbeurt " opzet.<br /> Is zo moeilijk nu om te beoordelen of het beter of slechter is.<br /> <br /> Komt ook goed uit dat het nu carnaval is. Als je met dat kapsel niet naar je werk durft te gaan , kun je morgen of overmorgen s nachts een carnavalsvieder overvallen en zijn pruik jatten. En dan Zet je die maandag op :mrgreen: :mrgreen:




denk niet dat ik een goede voor foto heb :wink:



Zeg maar steil lang haar tot ver onder mijn schouders. 5cm onder bh-bandjeshoogte zeg maar.



Jaaaaa carnaval, daar zeg je wat. Er zijn maandag vast geen leerlingen op school :mrgreen: die vieren allemaal rosenmontag, wat dat ook mag wezen en nee, daar krijgen ze geen vrij voor. Dus ze worden geacht aanwezig te zijn.

Maar verder doet Drenthe niet erg aan carnaval hoor :mrgreen:

@lydia wrote:

@Linda25 wrote:
t zou handig zijn als je er ook een foto van " Voor de knipbeurt " opzet.<br /> Is zo moeilijk nu om te beoordelen of het beter of slechter is.<br /> <br /> Komt ook goed uit dat het nu carnaval is. Als je met dat kapsel niet naar je werk durft te gaan , kun je morgen of overmorgen s nachts een carnavalsvieder overvallen en zijn pruik jatten. En dan Zet je die maandag op :mrgreen: :mrgreen:




denk niet dat ik een goede voor foto heb :wink:



Zeg maar steil lang haar tot ver onder mijn schouders. 5cm onder bh-bandjeshoogte zeg maar.



Jaaaaa carnaval, daar zeg je wat. Er zijn maandag vast geen leerlingen op school :mrgreen: die vieren allemaal rosenmontag, wat dat ook mag wezen en nee, daar krijgen ze geen vrij voor. Dus ze worden geacht aanwezig te zijn.

Maar verder doet Drenthe niet erg aan carnaval hoor :mrgreen:


Noujah, zeg Drenthe doet niet aan carnaval. Wat saaaaaaaaaiiiii :mrgreen: :lol: :lol:



( Niet dat ik veel met carnaval ga doen hoor :angel: )

Zo hee, dat is idd een héél andere Lydia :shock:

Ik zou ook zéér teleurgesteld zijn.

Tis niet lelijk maar tja…ehm…gewoon niét Lydiaans zeg maar :hug:

Maar de oplossing is op handen zie ik? Word wel een stuk korter dan…

Ik vind het niet zo geweldig nee :think:

Hopelijk kunnen ze er nog iets moois van maken! :hug:

Op zich is er natuurlijk niets mis met je kapsel…



Maar ik ben ook een keer met ‘dezelfde’ coupe bij de kapper vandaan gekomen… Het voelde ook niet alsof het net geknipt was, ik dacht nog dode puntjes te voelen… :naughty:



Ik ben daarna ook weer naar de (andere) kapper gegaan en heb het toen maar kort laten knippen…

Ik vertrouw niemand met mijn haar… ik knip het zelf! :mrgreen:

Succes (vond het je niet slecht staan)

Wat een %^&*%^& kapper. Dat is mijn ervaring met kappers. Ze knippen altijd korter dan jij wilt :evil: Ik vind de lengte van je haar wel mooi, alleen de middenscheiding niet. Als je een lok aan de zijkant doet, lijkt het al heel anders toch ?

Ik ben benieuwd of de andere kapster je weer een beetje Lydia kan maken :pray:

@lydia wrote:

andere lydia? Durf het bijna op kok niet te zeggen :wink: maar:



ik lijk wel een schoolpleinmoeder :twisted:



heb maar snel een elastiekje er om heen gedraaid, dan maar zo uit eten. Kan zo terugbellen naar die salon.








Yep, that’s me :mrgreen: , ik heb ook zo’n kapsel :think: . Maar eerlijk gezegd valt het wel beter als bij jou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nee dat is geen kapsel voor jou Lydia…



je zit nu bij die andere kapper, ik hoop dat het straks helemaal naar je zin is… :thumbup:

:shock: Wie is die rare vrouw…dát is idd ‘‘onze’’ Lydia niet nee…

Oh wat k*t,ik ken het gevoel…wát een vrucht zég die kapper…ik heb 1x ook zo een ongelooflijke doos gehad die ging mijn haar snijden…ik zei gelijk neeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet snijden mijn haar dát kan niet…(had zij moeten weten… :twisted: ) resultaat…het achterste stuk wat ze had gesneden was alsof de ratten eraan gevreten hadden en de rest was ernstig raarrrrr…als ik de onderste laag in mijn truitje deed had ik een bobline :eh:

Oh ik was woest!

Ga nu alleen nog maar bij Rob Peetoom,daar is 1 meisje die is zo top,die snapt mijn haar…



Ben echt ontzettend benieuwd of ze je nu weer ‘‘de lydia’’ hebben gemaakt!?

Tjee…snap wel wat je bedoeld met schoolplein moeder…al zien ze er hier op het schoolplein niet zo uit :silenced:

Hier zou je als kouwe kak worden bestempeld als je op het schoolplein zou gaan staan :lol: :lol: :lol:

@fiep klophout wrote:

de knurft :evil:









(heerlijk om dat woord nog eens te gebruiken :mrgreen: )




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoe kom jíj nou bij dát woord??

Ik zeg dat al weken :shifty: dacht dat ik het zelf verzonnen had :lol: niet dus 8)

@renzosmam wrote:

@fiep klophout wrote:
de knurft :evil:









(heerlijk om dat woord nog eens te gebruiken :mrgreen: )




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hoe kom jíj nou bij dát woord??

Ik zeg dat al weken :shifty: dacht dat ik het zelf verzonnen had :lol: niet dus 8)




Nee hoor, hoor het hier (= thuis) ook regelmatig :lol:



Hoop dat het nu naar je zin is! :hug:

Ben wel benieuwd hoe het nu is geworden. Lydia?!









ennuh, knurft ken ik ook :slight_smile:

Jeee wat vervelend zeg…eufemistisch uitgedrukt…het is te ‘zacht’ geknipt voor jou…jij bent niet zo’n zacht tiepje 8) Hopelijk hebben ze je haar vanavond kunnen redden! :-*



Ow ja en knurft is hier ook bekend…net als onmeunig, en ongeloveloos etc.

Achjee, die kapper heeft behoorlijk zn best gedaan in het verknippen he :? Is inderdaad niet jouw kapsel! Hopelijk heeft die andere kapsalon er weer wat moois van gemaakt! :thumbup: :inlove: :thumbup:

Ik ken je niet persoonlijk, zoals zovelen hier wel. Maar ik heb weleens foto’s van je gezien en tja…dit is wel even wat anders…

Het is mooi, maar erg netjes…

Oh vreselijk voor je hoor om je zo naar te voelen hierdoor.



Hopelijk ga je met een prachtig nieuw kapsel uit eten vanavond! :smiley: