kapla

Wil kapla kopen voor mijn oudste (wordt in augustus 6 jaar) iemand ervaring?

WÃ t wil je kopen?? Nooit van gehoord…

Kapla: geen lijm, geen schroeven, geen spijkers.

Drie keer “geen” en met één groot voordeel: het prikkelt de fantasie!



Groot en klein, iedereen is een bouwer met KAPLA, de magische plankjes. Allerlei bouwwerken, dieren en andere artistieke creaties kunnen van Kapla worden gemaakt.







Heb ff gegoogeld

kapla op elke buitenschoolse vestiging hier aanwezig…



kinderen vinden het super…



het maakt veel rommel en het is duur dat is het enige wat ik er negatief aan vind

zijn gewoon houten staafjes heel simpel dus :mrgreen:

Ik moet echt ees even gaan googelen geloof ik… :think:

Doen!! Mijn oudste (6) speelt er uren mee op de buitenschoolse opvang!!!

Ik heb het ook gevraagd voor Kerst. Vraag me niet WAT ze er zo geweldig aan vinden, maar het is echt super-populair!

Het is echt heel gaaf. Ik zou het je echt aanraden. Duur maar duurzaam.

kapla voor degene die het niet kennen

Ja Kapla helemaal geweldig :thumbup:

Voor jezelf is het ook leuk trouwens :wink: :mrgreen:

Wij hebben het ook op school, en het is inderdaad erg populair. Ik heb ook vele foto’s zoals die hierboven, van de bouwwerken van de kinderen. Het is namelijk zo zonde als ze er lang op gewerkt hebben, en het moet weer afgebroken worden. Leuk spul! (met voorbeelden-boekje, voor het aanleren van verschillende bouwtechnieken)

Maar als ik het zo zie is het gewoon een soort blokkendoos??

Of begrijp ik het verkeerd?

Het zijn allemaal plankjes van dezelfde afmeting. Door die plankjes te stapelen op verschillende manieren krijg je verschillende bouwwerken. Ja, een blokkendoos dus :mrgreen:

Ja een blokkendoos 8)

Maar ooh zo leuk en leerzaam en steeds weer anders.

Kapla is super!! Ik ga het ook voor Sinterklaas kopen. Hebben ze alletwee iets aan. En wij ook inderdaad :mrgreen:

Ik heb het net voor mijn groep gekocht (gr 3-4-5) :dance: :dance: Het is zo’n leuk spul. Het budget voor het hele jaar is eraan, maar goed het is wel de moeite waard! Er wordt op school heeeeel veel mee gebouwd. Er zijn ook gekleurde plankjes!

Maar waarom is het dan zo duur?? Als het allemaal dezelfde blokjes zijn en verder niets… Snap wel dat het uitdaagt tot spelen en bouwen hoor. Weet dat het zo simpel kan zijn. Maar ik ben in staat om zelf te gaan zagen.

Ik weet niet hoe duur het is, maar het zijn natuurlijk mooi afgewerkte plankjes, het zijn er veel (een hele ton vol), het zit goed verpakt, en er zit een voorbeeldenboek (met harde kaft) bij.

Je zou ook gewoon naar een parketboer kunnen gaan en daar dat soort plankjes vragen (die ze gebruiken om tussen het parket en de muur te schuiven).

Ben een je een stuk goedkoper uit :mrgreen: