ik heb 3 behandelkamers, 3 x rontgen en 1 x ultrasoon… zit erover te denken nog een behandelkamer te nemen, maar datkan dus pas woensdag want heb geen buskaartjes
Hoeveel bedden hebben jullie?
Ik heb vandaag wat extra bedden gekocht zodat ik er eerst voor zorg dat alle patienten bloeddruk, eten etc hebben gehad en daarna plaats ik ze pas naar een behandelkamer/rontgenkamer…
Ik heb trouwens 3 behandelkamers en 3 rontgenkamers…en hopelijk over een paar minuten kan ik een ultrasoon kopen (hoeveel kosten die?) als ik een level omhoog ga… :mrgreen:
@ingemamavan2 wrote:
hebben we al een groepje ?? ik weet niet meer hoe het heet vereniging of zo
medikok
@sofie1981 wrote:
Hoeveel bedden hebben jullie?
Heb 12 bedden, en 13 behandelplekken waarvan 1 ultrasoon.
ik heb 5 bedden
@Renate_Sch wrote:
Hoeveel kamers heb je dan Marieke?
Ik heb nu net mijn 2e behandelkamer in gebruik en heb 2 rontgenkamers
Ik heb 6 behandelkamers, 5 rontgen en 1 ultra soon.
Gelukkig had ik net wat patienten 100% klaar en heb ik weer wat kunnen kopen :mrgreen:
eh 14 behandelplekken
Mijn vloer is dus ook helemaal vol :lol:
Had vanmiddag alle 14 plekken vol met behandelingen en 11 bedden. Hou altijd 1 bed vrij voor wisseling van kamer.
Oja en ik heb 12 bedden.
Annemarie die ultra soon kost 3000
Heb hem net aangeschaft! Ik hou ook altijd 1 bed vrij, idd voor als de volgende kamer nog net vol is…
Ik hou ook altijd 1 bed vrij, wel zo makkelijk.
Toch maar even wat minder bedjes upgraden nu en sparen voor nog een ultra soon, was ik vanmorgen al van plan maar ja :roll:
@mamaMarije wrote:
@ingemamavan2 wrote:hebben we al een groepje ?? ik weet niet meer hoe het heet vereniging of zo
medikok
ik heb me aangemeld ik ben indu
(weet alleen niet wat ik moet doen dus als iemand me wegwijs wil maken ? )
Inge dat weten wij ook nog niet, we doneren dagelijks gewoon een bedrag wat we kunnen, de volgende dag krijg je daar weer spullen voor die je op een gegeven moment in het spel moet gaan gebruiken.
Wat de “grote” opdracht of wereldwonder is weten we nog niet, dat is het grote vraagteken :think:
ik kan eventueel nog 3 rontgen klantjes gebruiken!
haha soms is het echt een gepuzzel :roll:
helaas cariska heb ook geen klantjes meer
hier heb ik er nog 1 in een bed liggen voor de ultrasoon en verder ook een rontgen leeg staan.
Hierna is het wel klaar voor vanavond. Trek ze morgen wel uit de behandelkamers :mrgreen: (heb ik een mooi vers kapitaaltje om morgen mee te beginnen ).
Hier ook nog een rontgen leeg staan, heb nog 1 patient op bed liggen voor een leeftijdswissel, verder alles aan het behandelen.
Patienten staan op dit moment niet zo heel gunstig op de markt dus vanavond maar even kijken of ik wat goedkoops in kan slaan :mrgreen:
ik heb 4 kamers leeg staan :S
er is amper wat te koop nu… en telkens als ik op buy druk is de patient al weg…
Nou maar mijn zhuis gepimpt :lol:
Heb nu 11 van de 12 bedden met bloemen en 2 hebben een tv… je moet toch wat (en nu ben ik blut ).
Patiënten kun je het beste in de ochtend kopen volgens mij. Dan staan er echt heel veel op.
Markt is nu echt zo goed als leeg, balen aangezien ik bijna door mijn patiënten heen ben. Nou ja, dan maar vroeg de laptop uit voor een keertje, en lekker tv kijken op de bank/
ja ik ben ook al bijna klaar met mijn patienten helaas…
ach ja ik heb ook nog wat tuinen te onderhouden