@sunnyflower wrote:
wie weet hoe je de pacient van de ene kamer naar de andere kamer kan doen ook als er al een pacient in de kamer is waar ander heen moet???
dit kan toch niet??
@sunnyflower wrote:
wie weet hoe je de pacient van de ene kamer naar de andere kamer kan doen ook als er al een pacient in de kamer is waar ander heen moet???
@sunnyflower wrote:
@knipoogje1983 wrote:
@sunnyflower wrote:wie weet hoe je de pacient van de ene kamer naar de andere kamer kan doen ook als er al een pacient in de kamer is waar ander heen moet???
dit kan toch niet??
knipoogje, heb er nog 1 richting jou gestuurd :mrgreen:
patient geaccepteerd!
ik wil ook nog wel een patientje maakt niet uit welke
sunny flower dan zou je even 1 patient moeten parkeren in een bed
ik wil ook wel een patientje… eens even kijken hoe dat gaat handelen met een ander… ik ben zusteroessie
Ik heb nu genoeg geld voor nog een behandelkamer, dus dat gaan we maar eens doen.
Bedankt voor het overnemen van patienten!
O ja knipoogje, had er nog 1 naar je gestuurd .
Bedankt voor je geschenk :-*
graag gedaan! jij bedankt voor je patienten
oessie of sophie, als jullie ook graag een patient willen,
ik heb er net nog eentje gekregen van renate, maar wil die evt. wel naar 1 van jullie doorsturen anders? ik heb er al 3 gekregen namleijk
heb er 144 voor betaald, dus voor die prijs wil ik hem best naar iemand sturen. roep maar!
jahoor… kom maar op
@knipoogje1983 wrote:
oessie of sophie, als jullie ook graag een patient willen,
ik heb er net nog eentje gekregen van renate, maar wil die evt. wel naar 1 van jullie doorsturen anders? ik heb er al 3 gekregen namleijk
heb er 144 voor betaald, dus voor die prijs wil ik hem best naar iemand sturen. roep maar!
@Renate_Sch wrote:
@knipoogje1983 wrote:oessie of sophie, als jullie ook graag een patient willen,
Zomaar “mijn” patienten verkopenj :naughty: :naughty: :lol: :lol: :lol:
dank je!!! ik wou even zien hoe dat ging…w erkt dus zelfde als met contracten op mff :thumbup:
@knipoogje1983 wrote:
@Renate_Sch wrote:@knipoogje1983 wrote:oessie of sophie, als jullie ook graag een patient willen,
Zomaar “mijn” patienten verkopenj :naughty: :naughty: :lol: :lol: :lol:
haha, ik had hem ook graag zelf gehouden, maar aangezien ik er al meerdere van je gekocht had en hun ook aangaven er wel eentje te willen kopen, dacht ik dat dat zo wel net zo eerlijk was. daar gaan mijn puntjes! haha
ik heb ook nog wel pacienten in de aanbied
Ik ben zo aan het bedden upgraden geweest dat ik nu geen patienten meer kan kopen :wall: :wall:
Heb elke keer ruimte in mijn behandelkamers over :lol:
Hoeveel kamers heb je dan Marieke?
Ik heb nu net mijn 2e behandelkamer in gebruik en heb 2 rontgenkamers
hebben we al een groepje ?? ik weet niet meer hoe het heet vereniging of zo