cariska, ik had net al mijn geld op gemaakt op de patientenhandel, maar accepteer hem zodra ik geld heb hoor!
@knipoogje1983 wrote:
cariska, ik had net al mijn geld op gemaakt op de patientenhandel, maar accepteer hem zodra ik geld heb hoor!
hihi jij ook al blut?! :lol:
Er liggen bij mij een paar patienten in de behandelkamers die straks tussen de 180 en 220 zD op gaan leveren, dus de cashflow komt hier wel weer, naar nu even niet :mrgreen:
is goed hoor! ik heb geduld
ik heb alweer geld
was idd blut, maar had ook nog 4 coins, dus er maar 1tje ingewisseld. kon die patient van cariska toch ook niet zo lang in de wacht laten zitten.
heb weer een leeftijdswisselinger. maar dr bibbertje en kimmygirltje kan hij niet vinden …
haha ik heb mijn bed nu tot het maximum upgegrade en nu heeft mijn patient ook een tv :mrgreen:
@sophie wrote:
haha ik heb mijn bed nu tot het maximum upgegrade en nu heeft mijn patient ook een tv :mrgreen:
cool, was al benieuwd wat er dan zou gebeuren
@sophie wrote:
cool!! Hoever is het maximum??
toe maar sophie! wist je niet wat je met je geld moest doen
3x dus … heb er oko 2 met tv!
ja drie keer en ik krijg toch geen patienten met de ultrasoon dus dacht zal eens even kijken wat ik ermee kan doen tot aan 3 keer upgraden
en moest 2 behandelkamers kopen want had te weinig kamers!!!
@Cariska wrote:
heb weer een leeftijdswisselinger. maar dr bibbertje en kimmygirltje kan hij niet vinden …
ow, lekker slim ben ik, heb mn inlognaam neergezet in plaats van artsnaam. Artsnaam is gewoon Kimmy :oops:
hij is naar je toe kimmy!
Super! Thnx :-*
Wat heeft het upgraden van een bed als voordeel?
Heb er nu 1 geupgrade en daar zit een mooie sprei over maar weet niet of ik er verder ook iets aan heb :think:
renate: 12 punten is 1 patient per dag extra. een bed of kamer upgraden levert je 1 punt op
Per 12 upgrades die je doet krijg je een extra klant per dag. En daarnaast ziet het er erg vrolijk uit
hebook 2 bedjes geupgraded :inlove:
Oke, bedankt. Ga nu eerst verder sparen voor nog een behandelkamer want schiet niet echt op zo met eentje. Heb wel al 2 rontgenkamers
krijg je bij 24 punten ook 2??