Voor zover ik het had begrepen wel, zal even kijken waar ik dat ook weer gevonden heb.
@Cariska wrote:
krijg je bij 24 punten ook 2??
ja dat krijg je.
klik maar eens op het vraagteken wat staat naast je hoeveelheid punten
Vanaf level 14 komen krijg je dagelijks geen extra patiënten meer en hou je alle opvolgende levels het aantal van 8 + 6 normale patiënten per dag.
Upgradepatiënten
Deze patiënten krijg je regelmatig samen met je normale patiënten, als je de behandelkamers en bedden goed verzorgt en voorziet van een upgrade. Vanaf 12 reputatiepunten komt er telkens 1 patiënt meer naar je ziekenhuis. Zo ook vanaf 24, 36, 48…. reputatiepunten. Bepaalde behandelkamers, die je bij de architect kunt kopen, zorgen ook voor nieuwe patiënten. De geïnvesteerde coins voor deze behandelruimtes komen overeen met het aantal punten voor de reputatiepunten.
ok
iemand nog een botbreuk over?
Ja hoor, even kijken hoe ik hem kan sturen Zit alleen wel meer bij dan alleen een botbreuk kan dat?
nee sorry. staat er niets op de handel?
@Kimmygirl wrote:
Ja hoor, even kijken hoe ik hem kan sturenZit alleen wel meer bij dan alleen een botbreuk kan dat?
tis er een met alleen een breuk geworden

thanks!
Er is vast wel in de handel, maar dacht als jullie er nou vanaf willen … :mrgreen:
@Cariska wrote:
thanks!
Er is vast wel in de handel, maar dacht als jullie er nou vanaf willen … :mrgreen:
hihi dat kon inderdaad!
help ik moet een medicament toedienen maar weet niet welke :think:
waarvoor dan?
Als je op het medicament in je kast gaat staan zie je voor welke ziektes, en als je patiënt in de goede ruimte zit staat er ook welk medicijn je moet gebruiken.
Sommige medicijnen zijn trouwens alleen te koop in transfusieplein.
ah dat wist ik niet dat je ook bij transfusieplein kon kopen
heb ik gekocht
en anders bij de help (het vraagteken) even kijken onder het kopjes ziektes/aandoeningen. Daar staat ook bij met welk medicijn en in welke behandelkamer :thumbup:
oh ja wat handig zeg!! dat had ik nog niet gezien!!
waar koop ik dan een motor om elke dag naar transfusieplein te kunnen??? of moetik die juist daar kopen :shifty:
@oessie wrote:
waar koop ik dan een motor om elke dag naar transfusieplein te kunnen??? of moetik die juist daar kopen :shifty:
jij snapt hem :lol:
maar dan moet je wel premium houden … anders is het zonde oessie!
en een motor kost handenvol zd!