Als meer teams gaan opsparen weet je dus nog niks
Nee, dat is waar
Ik weet niet wat het beste is. Het heeft beide voor en nadelen.
Op zich vond ik het ook wel spannend om te zien of we op nr 1 konden komen. We kunnen ook allemaal iets achter houden voor het slotoffensief en toch al inleveren tijdens de competitie?
Als we allemaal nu iets van 50 trommelvliezen achterhouden en de rest inleveren???
ik heb er nu 236 en ik heb vandaag 5000 gedoneerd.
Ik heb er 788…ik weet niet wat wijsheid is… :think:
@sofie1981 wrote:
Ik heb er 788…ik weet niet wat wijsheid is… :think:
:shock: :shock: :shock: zooooo da’s veel :thumbup: :thumbup: .
Heb sinds vorige quest elke dag 1000 en soms 1500 gedoneerd. Hopelijk is dat voldoende geweest. Blijf nu natuurlijk ook wel doneren hoor en als het kan wel wat meer. Vandaag 5000 gedoneerd.
Ik heb er nu 207, ik wil best dagelijks trommelvliezen inleveren maar hou er zeker een aantal achter om die op het laatst in te leveren.
Heb er 241.
Op zich vind ik het geen probleem om gewoon nu alles of bijna alles te doneren. Houdt het ook wel een beetje leuk denk ik.
@Kimmygirl wrote:
Heb er 241.
Op zich vind ik het geen probleem om gewoon nu alles of bijna alles te doneren. Houdt het ook wel een beetje leuk denk ik.
hier sluit ik me bij aan…
denk dat ik het zelf minder leuk vind om een hoopa chter te houden tot de laatste dag…
vond het de vorige keer erg spannend namelijik

Ja, het houdt de spanning er een beetje in om te proberen op die eerste plek te komen (en te blijven). Maar lijkt me wel handig als we daar een beetje een goede afspraak over maken of niet?
Edit, zie trouwens dat de eerste plek wordt ingenomen door een vereniging die al 1700 heeft gedoneerd
misschien dat we allemaal 100 achter de hand kunnen houden voor dwe laatste dag??
Dat lijkt me wel een goed idee.
Gefeliciteerd trouwens knippogje.
dank je :inlove:
ik heb ook nog niet alles gedoneerd
nog 30.000 punten en dan ga ik levelen :dance:
dan kan ik de isoleercel kopen
knippie wat fijn!! gefeliciteerd meid :-*
dank je sophie!
ik stuur mijn patienten niet voor niets door slaap het liefst de hele dag namelijk :oops:
voelt het goed nu knippie??
en ja mooi hoor die patientjes :thumbup:
ben er nog steeds erg blij mee :mrgreen:
ja het voelt goed.
ondanks weinig kwaaltjes heb ik er alle vertrouwen in dat er in okt een kindje bij komt hier.
Nu hopen dat mijn gevoel ook gelijk blijft hebben natuurlijk
en mooi dat je nog steeds blij bent met de patientjes!! :mrgreen:
Ik ga ook maar eens even kijken wat Kapihospital nou is… heb het al vaker langs zien komen
Meld
Naam: Dr. Bloedwijn
welke wereld speel je? Dan pas ik het lijstje even aan
wereld 1, en heb me ook aangemeld bij de artsenvereniging