Je gaat goed sophie
Ja, ik heb die isoleercel al
Moet zeggen dat ik er echt weinig patiënten voor krijg en één van de twee die ik er voor krijg geef ik geen medicijn want dat kost iets van 149 zD. En aangezien hij toch vaak leeg staat kan die patiënt er wel wat langer in verblijven.
Die kamer van 300.000 is mij ook nog een beetje te duur. Daar krijg ik dan wel weer veel patiënten voor. Maar ik heb hem wel voor ik weer level hoor, want dat is pas bij 1.500.000 punten :shock:
jee nou dat duurt nog wel even
nou heb nu 110.000 ongeveer
knippie bedankt weer
:-*
graag gedaan sophie.
is maar goed dat je toen straks zei dat jij er ook wel wilde, want had je er wel gestuurd (dacht ik) maar dat was dus naar dr sophie zonder .
en ik altijd maar naar dr zonder . alles sturen :oops: :?
oh oepsie dan heeft die mooie patienten gehad
je mag ze mij ook gewoon voor de normale prijs sturen hoor
dan heb jij er niet zoveel verlies op en kan je beter sparen :thumbup:
patripiex
Cash 207.869,10 zD
Punten 316.242
Level Teiltjes spoeler ( 13 )
Coins 0
Reputatie 36 (?)
Ik zit een beetje in een dilemma.
Ik heb geld voor een 2de laboratorium maar het volgende level is op 350.000 punten en dan kan je een donkere kamer kopen voor 125.000zD als ik nu die 2de labo koop heb ik nooit genoeg geld tegen die tijd ben ik bang. Ik speel zonder premium account dus alles gaat wat langzamer
Ik heb er voor gekozen wel een 2e lab te nemen. Ben ook echt blij dat ik er 2 heb. Liggen meestal de hele dag wel vol en anders zijn ze vaak nog wel goed te krijgen op de markt voor een goede prijs.
Toen ik de doka kon krijgen had ik ook nog niet genoeg geld bij elkaar, dus gewoon die patienten paar dagen op de markt gezet.
Heb nu wel een doka.
O ja, ik speel ook geen premium.
Dr. Happy
Cash 95.738,07 zD
Punten 405.516
Level Etenswagenbestuurder ( 14 )
Coins 17
Reputatie 51 (?)
Ik ben ook heel blij met mijn tweede lab.
Totaal geen spijt van dat ik die gekocht heb.
Je kunt met een tweede lab toch sneller sparen merk ik.
Oke, dan ga ik morgen een röntgenkamer afbreken en een 2de lab neerzetten, heb nu iedere dag wel wat patienten over dus het kan ook geen kwaad. Wilde jullie ervaringen even weten.
zijn jullie eigenlijk nog blij met mijn patienten of liever niet?
anders moet je het eerlijk zeggen hoor, en gooi ik ze op de markt…
heb tegenwoordig enorm weinig zin en energie om mijn zkh bij te houden namelijk…
Ik ben er blij mee hoor!
ikke ook hoor knippie allemaal welkom
moet nog 60.000 punten en dan kan ik mijn isoleercel kopen
ben ook al flink op weg voor die volgende kamer
Jihaaaaaaaaaaa 1000 quests voltooid :dance:
Onbegrijpelijk: al 1.000 quests die je gedaan hebt! Arme Bambi’s, huilende buren en jammerende pechvogels heb je uit de misere gered. Daarom krijg je deze beloning van mij. Ga zo door!
Ellen ook hier altijd welkom hoor meis :-*
Marieke, mag ik nog een paar dagen beroep doen op jouw artsen vaardigheden? :oops:
Cocon ik hier nog eventjes verder en zal ik binnenkort toch echt de doktersjas weer eens aan gaan trekken
hey marieke ik heb ook de 1000 quests gehaald vanavond :dance:
heb toch maar een tweede doka gekocht heb nog 50.000 punten te gaan voor de volgende kamer en dan heb ik die 95.000 zd wel bij mekaar
Goed gedaan!!!
Ik heb er nu 1023 maar geen felicitatie gehad, misschien gemist tijdens mijn vakantie
Hahaha sophie ook aan de 1000 :lol:
Marije cocoon jij maar lekker verder meis, ik doe mijn best voor je ziekenhuisje, ene dag heb ik meer tijd dan de andere maar behandel toch dagelijks zoveel mogelijk patienten voor je :-*
haha, ben nog lang niet bij quest 1000, zit de laatste tijd nog maar zo weinig achter de computer.
punten gaan ook nog maar erg traag. Maakt niet zo veel uit want wil eerst een tomografie hebben voor ik level en die kamer is 300.000.
Morgenavond gaat de 2e quest van start. We moeten trommelvliezen leveren. Sparen we ze op tot het eind van de quest voor we ze inleveren?
Ik heb er nu 162.
Ik heb er 238
Wel een goed idee om even aan te kijken hoeveel er door andere gedoneerd gaat worden en om het even op te sparen. Denk dat meer teams dat nu gaan doen.