Aan de andere kant, mijn geld schiet niet heel erg op, maar mijn punten gaan best snel. Is ook fijn om te levelen natuurlijk. Maar denk dat als ik bij het niuewe level ben en mijn nieuwe kamer kan bouwen dat ik ook iets afbreek.
ga hier momenteel juist voor het geld :lol:
Wil een 2e ortho.
Zag dat eeg net zo groot is als een standaardbehandelkamer, dus dan kan ik daar altijd nog eentje van afbreken tegen die tijd, maar erger me dood dat ik nu maar paar orthopatienten per dag kan behandelen terwijl de markt er vol mee staat… en ik niet eens door mijn eigen heen kom soms.
ik weet even niet waarvoor ik wil gaan sparen ms wel 3de ortho kamer, heb al een halve haha of anders een derde verdieping :think:
3e ortho lijkt me ook echt handig. Maar de kamer bij het volgende level is 75.000 zD dus had bedacht niks uit te geven tot ik die kamer had…maar ja ik kan vanmiddag ook een derde ortho kopen. :think:
Derde verdieping heb ik nog niet nodig, is alles al vol bij jou dan sophie?
nee nog niet hoor, kijk maar in mijn ziekenhuis
de eerste krijg ik mooi vol zonder loze ruimte straks ga ik daar de eeg neerzetten
of is die 3 bij 4?
nee volgens mij is de eeg 3x3 wat ik nog onthouden heb :lol:
oh dan doe ik dat dus fout , ik koop wel vaak patienten die a behandelingen hebben gehad…vond het al geen mieter opschieten met punten :oops:
haha oes je doet niks verkeerd toch ieder heeft zijn eigen manier
kimmy ja 3 bij 3 dus die kan mooi op mijn eerste verdieping daar heb ik nog 1 plekje voor een eeg dus…
die ortho’s zijn rot veels te groot!! moet ik dus bekijken hoe dat wordt
@sophie wrote:
haha oes je doet niks verkeerd toch ieder heeft zijn eigen manier
kimmy ja 3 bij 3 dus die kan mooi op mijn eerste verdieping daar heb ik nog 1 plekje voor een eeg dus…
die ortho’s zijn rot veels te groot!! moet ik dus bekijken hoe dat wordt
Ja die eeg kan er nog lekker tussen maar die stomme ortho’s… :x
Oessie, je doet het niet fout want als je punten niet snel gaan maar je verdient goed dan is dat toch ook een manier

kimmy, jij en patripix zitten ook op server 2 van my freefar of niet?
ik heb nog 200 coins… en ik ga hier stoppen… ik wil ze graag verdelen tussen jou , patripiex, geretta en renate zit ook op server 2 of niet?
@oessie wrote:
ik heb nog 200 coins… en ik ga hier stoppen… ik wil ze graag verdelen tussen jou , patripiex, geretta en renate zit ook op server 2 of niet?
Ik zit op server 1. Jammer want had wel graag coins gewild!!!
ohwie is renate tv dan in het gilde :think:
@oessie wrote:
Yep wij zitten ook op server 2.

Patripiex is daar patripiex2 en ik ben kimmygirltje. Toch maar belsoten met een tuintje stoppen?
Patripiex leest hier trouwens niet meer mee. Dus je zou haar even een pbtje moeten sturen of ze coins wil hebben…
Maar ik heb wel oren naar coins hoor op server 2
hoe heette je daar ook alweer? en ik heb patripiex al een PB gedaan…
kimmy, ja ik heb besloten die maar op tegeven… merk gewoon dat ik lui word van al die spelletjes :oops: … dus het begin is er hahaa
Herken het wel een beetje hoor oessie, vandaar dat ik probeer gewoon niet te kijken naar nieuwe spellen
Heb nu alleen nog My Free Farm (2 servers) en kapihospital.
Farmerama heb ik even gespeeld maar dat liep toen steeds vast dus ben ik mee gestopt en volgens mij is het erg verslavend dus ga maar niet meer kijken, nieuwe spel van hun lijkt me ook erg leuk maar weet dat het beter is om maar niet te gaan registreren. :lol:
farmerama is inderdaad erg verslavend…ik heb ook nog molehille, datspeel ik al 2 en half jaar… moeilijk om daar mee te stoppen…
zo, mijn ziekenhuis is ook eindelijk open, maar heb vandaag maar 2 psychopatienten gekregen!!
zo schieten mijn punten dus echt niet op he!
en dan ookn og eens een markt die op dit tijdstip helemaal niets is…
maar goed, wilde toch minder tijd aan de pc gaan besteden, dus in dat opzicht is het helemaal niet zo erg. en voor ik ale orthopatienten behandeld heb is de dag toch al voorbij vrees ik.
vind het alleen zo jammer dat er nu al rontgen en behandelkamers leeg staan…
kimmy: ik kocht in de ochtend ook zoveel mogelijk, maar was er ook in de middag alweer doorheen hoor. (op ortho na)
ik zit trouwens wel te twijfelen of ik een derde ortho ga bouwen… het geld heb ik er voor, en de punten schieten nog altijd niet op, want heb nog steeds geen 60.000 punten, dus moet nog zeker 10.000 punten voor ik ga levelen en dus een eeg kan kopen… :think: :think: