Kapihospital deel 2

Goedemorgen,

gister ontzettend weinig kunnen doen in mijn ziekenhuisje en ik heb nu gelijk mijn wachtkamer maar volgezet. Punten gaan lekker maar het geld schiet voor geen meter op :frowning:

Goedemorgen,

ik zal mijn deurtjes eens opengooien en de patienten in de wachtkamer laten plaats nemen. Eens zien wat we vandaag voor klachten hebben.

Nog 108 puntjes tot level 7 :dance: .

goed zo belle :dance:

ik heb gelijk vanmorgen wat patienen gekocht…is 50 euro meer voor een patient met 6 ziekten en geen zusterbehandelingen een beetje reeel?

goed zo belle daar ben je dus bijna :thumbup:

Vind het moeilijk Oessie. Meestal koop ik patienten die maar net boven de max prijs zitten :think: . Hij/zij brengt waarschijnlijk wel een redelijk aantal punten op.

Nog 74 punten

@oessie wrote:

goed zo belle :dance:

ik heb gelijk vanmorgen wat patienen gekocht…is 50 euro meer voor een patient met 6 ziekten en geen zusterbehandelingen een beetje reeel?

Die geen zusterbehandelingen is niet zo erg, dat kost je niks extra’s, maar het ligt ook aan de ziektes die behandeld moeten worden. Voor ortho kost de behandeling ook nog redelijk wat.

Voor ultrasoon geef ik wel rustig 20zD meer uit maar ik geef nooit meer uit dan 10% dan dat ze opleveren.

Belle, je gaat goed :smiley: Je bent er bijna

Ik geef bijna nooit meer uit dan dat een patient oplevert.

@Marieke_5000 wrote:

Ik geef bijna nooit meer uit dan dat een patient oplevert.

Ik ook niet.

Heb geen premium meer maar dat is best irritant zeg. En ook wel jammer dat je nu niet alle behandelingen in dezelfde kamer achter elkaar kunt doen.

nee ik ook niet behalve als er niks anders opstaat en ik echt patienten nodig heb

inderdaad zeer onhandig als je geen premium hebt, ik zit er nog over te twijfelen :think:

Maar ligt het dan echt aan mij dat ik aan het eind van de dag bijna altijd patiënten nodig heb en moet kopen. Dan is de markt echt niet meer zo goed geprijsd.

In de ochtend koop ik eigenlijk wel altijd onder de prijs, dan liggen (op 2 bedden na) mijn bedden vol en zit mijn wachtkamer en behandelkamers helemaal vol maar dat heb ik er met een paar uur wel doorheen gehaald. Kopen jullie dan gewoon niet meer bij?

daarom koop ik ze ook in de ochtend dan heb ik altijd wel genoeg en dan 's avonds nog de bedjes vol voordat ik ga slapen

koop ook alleen nog maar patienten die nog geen behandeling hebben gehad want dan krijg ik ook de volledige punten en dan gelijk aan de prijs of eronder

Dan koop ik zeker te kleine patiënten in de ochtend, want rond een uurtje of 2 zijn ze zeker al weer op voor het meest weg. OF ik heb gewoon te veel kamers staan, dat kan natuurlijk ook. maar afbreken is ook zo zonde.

welke kamers heb je kimmy?

en ja ik koop patienten die door zo ongeveer alle kamers moeten hahaha

hou altijd 1 bed leeg voor de wisselingen

Ja mss is dat het wel hoor, ik koop eigenlijk vanaf 4 ziektes of als ze heel goedkoop zijn minder. :oops:

Heb nu 3 ultrasoons (en die staan vaak leeg) 2 psychokamers, 1 eeg/ecg, 2 ortho, 8 behandelkamers en 6 röntgen.

Ik moet mss in de ochtend veel meer ultrasoon patiënten kopen maar dan staan mijn behandelkamers en röntgen weer leeg.

aha veel behandelkamers hoor ga even kijken bij je zkh hoe je het hebt ingedeeld bij mij zijn de ultrasoons en ortho kamers altijd bezet

en het ligt vaak aan de patienten ene dag meer behandelkamer patienten en andere dag meer rontgen patienten

koop ook niet boven de max en al helemaal niet als ze al behandelingen hebben gehad… leveren ze geen zD en veel minder punten op.

Vind de markt nu al niet echt lekker meer…

Heel veel ortho, maar maar 1 orthokamer schiet dat ook niet op.

Heb nu alles in de kamers en kamers leeg staan… en 2 in een bed die wachten op ortho en psycho (waar ik 2 kamers van heb).

heb trouwens gister express de lange behandelingen tot het laatst bewaard en die voor het slapen gaan zonder medicatie in de kamer gelegd.

Duurt langer, maar daar merk ik niks van als ik slaap :lol: